• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb de gelatine en bakpoeder de laatste keer zo goed opgeruimd dat ik ze niet meer kan vinden. Dan maar naar de winkel voor nieuwe..

    Altijd leuk om een Engels verslag te moeten schrijven terwijl je ziek bent +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nooo.. :( That moment when you want a certain username but decide to wait. And then you see someone else with that name. Weet niet hoe lang die persoon die username al heeft, though. Maar denk niet zo lang. Volgende keer wacht ik niet. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Nooo.. :( That moment when you want a certain username but decide to wait. And then you see someone else with that name. Weet niet hoe lang die persoon die username al heeft, though. Maar denk niet zo lang. Volgende keer wacht ik niet. :c


    Om welke username gaat het? Wel vervelend zeg :c


    26 - 02 - '16

    Ik heb concentratie nodig +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuif of geen fuif, dat is de vraag.


    kindness is never a burden.

    Je kan zelf toch wel bedenken dat het niet fris is als je nieuwe kleren gaat passen met die paardenstank van je?

    Ocelot schreef:
    (...)

    Om welke username gaat het? Wel vervelend zeg :c

    Raccoon omdat het 1 van mijn favoriete dieren is. Ik dacht niet dat iemand anders zo snel op die naam zou komen. Ik wilde de naam denk ik toch al een maand. Als de naam al langer dan toen in gebruik was, dan is het niet zo erg. Ik heb toen wel niet gecheckt. Achja, jammer. :c


    Ik wil een tuin vol egels

    Ocelot schreef:
    (...)
    Om welke username gaat het? Wel vervelend zeg :c

    + I know the struggle. :/

    Edit: De username "Raccoon" bestaat al langer. Dat weet ik doordat ik zelf ook nog baalde, vanwege meerdere redenen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 14:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jezus kan m'n reet likken. Vanavond blijf ik thuis.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I totally agree with Bea Miller, People suck.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je zou als oudere maar tegen een paaltje fietsen en in het water vallen om daar te verdrinken. Wat een rot einde.

    I hate feeling this panicky.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil paars haar, maar als ik het bij Kreatos laat doen, gaat dat me zeker tachtig euro kosten. Maar aan de andere kant durf ik het niet zelf te doen, want ik moet het eerst bleken en blijkbaar kan je haar daardoor geel worden en daarna moet ik nog de juiste kleur paars vinden en urg.


    kindness is never a burden.

    Undine schreef:
    (...)
    + I know the struggle. :/

    Edit: De username "Raccoon" bestaat al langer. Dat weet ik doordat ik zelf ook nog baalde, vanwege meerdere redenen.

    Oké, dan is het jammer dat ik er gewoon niet eerder op was gekomen haha. Niet makkelijk een nieuwe naam te vinden die je zelf leuk vind. ;o


    Ik wil een tuin vol egels