• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 15:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yes, ik heb een bluetooth muis en een tablethoesje besteld. Very very nice ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Shit. De wcshop business is keihard. De klanten zijn zo kieskeurig ;')
    Bedank de Sims 4 Get to Work.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil maar één ding en dat is dat het weer school is. Gewoon zodat ik jou weer kan zien. Ugh I hate this shit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En nu weet ik ook meteen weer hoeveel onze "vriendschap" waard is.


    En uit dit soort momenten blijkt weer dat je in sommige aspecten helemaal niks verandert bent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeetje, ik ben écht een moddervet varken. En waarom besta ik nog? Ik breng alleen maar lelijkheid de wereld in.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ocelot schreef:
    Dit is echt een rare dag.


    Stenenlikker

    Cwtch schreef:
    Jeetje, ik ben écht een moddervet varken. En waarom besta ik nog? Ik breng alleen maar lelijkheid de wereld in.


    Oké, nee, dat is niet waar. (cat)
    Je bent niet moddervet, noch gewoon dik, en zelfs als je dat was ben je nog steeds niet lelijk. Mensen zijn altijd ontzettend kritisch over hun eigen uiterlijk, maar dat is nergens voor nodig. Niemand kijkt zo streng naar je als jijzelf. Je bent een heel leuk meisje en er is geen enkele reden dat je daaraan zou moeten twijfelen, en zelfs áls je lelijk was (wat je niet bent), is ook dat geen reden om je af te vragen waarom je bestaat, holy shit. Je bent er niet om mooi te zijn, Yolanda. Het is veel en veel belangrijker dat je een goed mens bent, en dat ben jij.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jeetje, wat ben jij eigelijk een hypocriet kutwijf.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Als ik dit verkeerd heb gedaan, ga ik echt huilen.


    Caution first, always.

    Maybe it's time to go vegan... Maar dat is zo lastig. D:


    Your make-up is terrible

    Mijn nieuwe Tumblr name klinkt als een soort afkomst :'D
    'Wat ben je?'
    'Ik ben Itonaes.'
    -
    'Wat voor religie volg je?'
    'Ik volg de Itonaese religie.' Ik ga dood.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn nieuwe motto wordt echt "Kiss me Before I die" :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het was een leuke avond en ik ben blij dat ik uiteindelijk toch naar die fuif ben gegaan maar jezus, waarom hebben ouders nog een gsm als ze toch nooit opnemen of hun berichten lezen. For fuck's sake zeg. URG


    kindness is never a burden.

    Oeeeh, wat een heerlijke betaling. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.