• Niet omdat ik vertrek, voor alle duidelijkheid, want jullie zijn nog lang niet van me af.

    Want vanaf nu ben ik Circle. Voor altijd en eeuwig. :Y)
    Of nou ja, tot ergens in de middag van 2 april, vermoedelijk.

    Honestly, ik ben vreselijk in grappen uithalen. Ik ben altijd veel te bang dat iemand het misschien vervelend zal vinden, ik ben niet overtuigend genoeg (eigenlijk had ik mijn username moeten mee veranderen, maar dan zou ik vooral mezelf twee weken in verwarring brengen) en ik ben vandaag ook nog eens ontzettend laat (al heb ik daarvoor goede excuses in de vorm van tentamens). Maar ik wilde toch graag nog iets doen, want ik heb dit idee al heel lang, dus tadaa. Voor één dag gaat het vierkant undercover als doodgewone smiley. ^^
    Hoe zijn jullie grapkwaliteiten? Hebben jullie iets aan 1 april gedaan?

    Vierkanten of cirkels?

    16.7% (12 stemmen)
     
    Vierkanten!

    2.8% (2 stemmen)
     
    Cirkels!

    19.4% (14 stemmen)
     
    Hexagons, duh.

    61.1% (44 stemmen)
     
    Badeendjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahah, en wanneer wordt je triangle?

    Klinkt het raar als ik zeg dat ik de cirkel kaal vind lijken, terwijl ik daar bij de square geen last van heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Badeendjes :Y)

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 22:00 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Dan moet ik toch echt stemmen op badeendjes, sorry :Y)

    Dullahan schreef:
    Hahahah, en wanneer wordt je triangle?


    Als iemand een hoek van me steelt. :Y)
    Of volgend jaar, wie weet.



    Avandra schreef:
    Klinkt het raar als ik zeg dat ik de cirkel kaal vind lijken, terwijl ik daar bij de square geen last van heb.


    Nee, ik heb echt precies hetzelfde! Het zou eraan kunnen liggen dat het vierkant dat ik bij de badeend had een snorkel droeg, misschien, maar ik heb het gevoel dat de hoeken gewoon missen, op een of andere manier. :'D
    http://www.quizlet.nl/images/2015/02/aaxhiqjjyccahsli.jpg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CIRCLES!
    Come to the round side, we have circles. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Avandra schreef:
    Klinkt het raar als ik zeg dat ik de cirkel kaal vind lijken, terwijl ik daar bij de square geen last van heb.


    Precies! Dat is echt exact waar ik me nu al de hele avond aan erger, maar ik wist er geen woorden bij te plaatsen. Dankje. :')

    Mijn grappen zijn verschrikkelijk. De enige grappen die ik vandaag heb uitgehaald zijn het aan een vriendin vertellen dat een docent haar werkstuk had nagekeken en bijna meteen daarna '1 april!' roepen, doen alsof ik een klootzak was tegen Nikki en er nog werkelijk gestresst over raken ook (terwijl Nikki er gewoon van wist, heh) en het spiegelen van mijn eigen PF, waar ik alleen mezelf maar oncomfortabel mee maak. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Badeentjes for sure.


    26 - 02 - '16

    Cwtch schreef:
    CIRCLES!
    Come to the round side, we have circles. :Y)


    Nooit! (cat)
    Behalve vandaag.




    Mendez schreef:



    Geapporteerd worden door mijn hond! :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Badeend. :'3
    Dat moet je nieuwe username worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Quack!
    Ik ben best goed in grappen verzinnen (al zeg ik het zelf ja), maar ze uitvoeren ho maar!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tsssk, mensen, één stem voor vierkanten tot nu toe, en dat was ik zelf. Ik ben diep teleurgesteld in Q.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geweldig! Het viel me al op en ik dacht echt meteen: Waar is het vierkant?!
    Ik zal maar niet over mijn één april beginnen. (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ingeee, heb jij dat plaatje toevallig nog van dat vierkante cirkel? Ik heb 'm natuurlijk niet meer doordat ik een nieuw nummer heb. Maar is wel awesome om in dit topic te showen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •