• Niet omdat ik vertrek, voor alle duidelijkheid, want jullie zijn nog lang niet van me af.

    Want vanaf nu ben ik Circle. Voor altijd en eeuwig. :Y)
    Of nou ja, tot ergens in de middag van 2 april, vermoedelijk.

    Honestly, ik ben vreselijk in grappen uithalen. Ik ben altijd veel te bang dat iemand het misschien vervelend zal vinden, ik ben niet overtuigend genoeg (eigenlijk had ik mijn username moeten mee veranderen, maar dan zou ik vooral mezelf twee weken in verwarring brengen) en ik ben vandaag ook nog eens ontzettend laat (al heb ik daarvoor goede excuses in de vorm van tentamens). Maar ik wilde toch graag nog iets doen, want ik heb dit idee al heel lang, dus tadaa. Voor één dag gaat het vierkant undercover als doodgewone smiley. ^^
    Hoe zijn jullie grapkwaliteiten? Hebben jullie iets aan 1 april gedaan?

    Vierkanten of cirkels?

    16.7% (12 stemmen)
     
    Vierkanten!

    2.8% (2 stemmen)
     
    Cirkels!

    19.4% (14 stemmen)
     
    Hexagons, duh.

    61.1% (44 stemmen)
     
    Badeendjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Credo schreef:
    Badeendjes for the win.:Y)


    Ik heb de badeendjes op het laatste moment nog aan de poll toegevoegd, maar ze winnen met een gigantische overmacht. Iets klopt hier niet. Ik verdenk Lena ervan dat ze een hele berg accounts heeft aangemaakt om te stemmen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie is die geweldige persoon die ook op 'cirkels' gestemd heeft? I like u! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    NIKS DAARVAN! ECHT NIET! NO WAY!
    SHEILA HEEFT ERVOOR GEZORGD DAT IK DE KOEKJES DIE WIJ GEBAKKEN HADDEN LAATST NIET HEB KUNNEN OPETEN! MAMA HEEFT HET WEG MOETEN GOOIEN VOORDAT SHEILA ER MEER VAN ETEN KON! NO WAY DAT IK SHEILA VERTROUW MET ETEN! D:

    Maar ik kan dr wel een keer mee naar je toenemen ofcourse. Of jij komt hierheen met je koekjes. :Y)


    Maar ik ben moe. Ik ben vandaag al twee keer naar Groningen geweest. :c
    Is het ook goed als ik gewoon een paar koekjes heel hard uit mijn raam gooi en hoop dat ze bij jou aankomen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Maar ik ben moe. Ik ben vandaag al twee keer naar Groningen geweest. :c
    Is het ook goed als ik gewoon een paar koekjes heel hard uit mijn raam gooi en hoop dat ze bij jou aankomen?


    Nee. :c Dan is er grote kans dat Sheila ze eerder vindt dan ik. :c
    Je hoeft ook niet nú te komen. Maar binnenkort mag natuurlijk wel. ;D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er zijn drie stemmen bij gekomen voor de vierkanten sinds de laatste keer dat ik naar de poll keek! Mijn vertrouwen in Q is hersteld. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SQUARE! SQUARE! SQUARE!

    Ik ga in Q-staking tot Square terug is.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    SQUARE! SQUARE! SQUARE!

    Ik ga in Q-staking tot Square terug is.(cat)


    CIRCLE! CIRCLE! CIRCLE!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    SQUARE! SQUARE! SQUARE!

    Ik ga in Q-staking tot Square terug is.(cat)


    Ik heb geen idee wat een Q-staking precies inhoudt (achter je computer zitten en naar het logo van Q staren maar niets doen? dat klinkt niet heel effectief) maar je kunt er in ieder geval weer mee stoppen.

    Ik weet dat niemand dit had verwacht, maar de cirkel was een 1 april grap. Square is terug! Wauw. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cwtch schreef:
    Wie is die geweldige persoon die ook op 'cirkels' gestemd heeft? I like u! :Y)

    Ik. Lol.


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Ik. Lol.


    Je bent geweldig! _O_
    Maar dat wist je al. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    Je bent geweldig! _O_
    Maar dat wist je al. <3

    Hhehe, stahp. *wbw* (joehoe)

    Ik ben trouwens te gewend aan Square dat ik je niet zo snel een andere username zie nemen. Zou echt te erg wennen zijn. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik had al gister zoiets, Inge, wat heb jij gedaan?! Nooo!

    Maar ik ben blij dat ik weer het vertrouwde vierkantje weer zie :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."