• Niet omdat ik vertrek, voor alle duidelijkheid, want jullie zijn nog lang niet van me af.

    Want vanaf nu ben ik Circle. Voor altijd en eeuwig. :Y)
    Of nou ja, tot ergens in de middag van 2 april, vermoedelijk.

    Honestly, ik ben vreselijk in grappen uithalen. Ik ben altijd veel te bang dat iemand het misschien vervelend zal vinden, ik ben niet overtuigend genoeg (eigenlijk had ik mijn username moeten mee veranderen, maar dan zou ik vooral mezelf twee weken in verwarring brengen) en ik ben vandaag ook nog eens ontzettend laat (al heb ik daarvoor goede excuses in de vorm van tentamens). Maar ik wilde toch graag nog iets doen, want ik heb dit idee al heel lang, dus tadaa. Voor één dag gaat het vierkant undercover als doodgewone smiley. ^^
    Hoe zijn jullie grapkwaliteiten? Hebben jullie iets aan 1 april gedaan?

    Vierkanten of cirkels?

    16.7% (12 stemmen)
     
    Vierkanten!

    2.8% (2 stemmen)
     
    Cirkels!

    19.4% (14 stemmen)
     
    Hexagons, duh.

    61.1% (44 stemmen)
     
    Badeendjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Badeendjes!


    16 - 09 - '17

    Nu dacht ik dat dit een username-verander topic was. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wiarda schreef:
    (...)

    Precies! Dat is echt exact waar ik me nu al de hele avond aan erger, maar ik wist er geen woorden bij te plaatsen. Dankje. :')

    Mijn grappen zijn verschrikkelijk. De enige grappen die ik vandaag heb uitgehaald zijn het aan een vriendin vertellen dat een docent haar werkstuk had nagekeken en bijna meteen daarna '1 april!' roepen, doen alsof ik een klootzak was tegen Nikki en er nog werkelijk gestresst over raken ook (terwijl Nikki er gewoon van wist, heh) en het spiegelen van mijn eigen PF, waar ik alleen mezelf maar oncomfortabel mee maak. (cat)


    Op een of andere manier lijkt plotseling alles scheef aan jouw kip. Dat slaat nergens op, want het is normaal gesproken net zo scheef maar dan de andere kant op, maar het maakt me inderdaad erg oncomfortabel. (krul)



    Deadshot schreef:
    Badeend. :'3
    Dat moet je nieuwe username worden.


    Haha, er zijn volgens mij onderhand wel een hoop mensen die mij met badeenden associëren. Als ik ooit moe word van vierkantjes, is dat een reële optie. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cwtch schreef:
    Ingeee, heb jij dat plaatje toevallig nog van dat vierkante cirkel? Ik heb 'm natuurlijk niet meer doordat ik een nieuw nummer heb. Maar is wel awesome om in dit topic te showen. :Y)


    Wel op mijn telefoon, denk ik, maar het is een heel gedoe het dan op internet te krijgen. :'D Ik zal zo even zoeken. Dat past hier inderdaad wel erg goed bij!



    Dotan schreef:
    Nu dacht ik dat dit een username-verander topic was. :'D


    Ik denk om heel eerlijk te zijn niet dat ik mijn username ooit nog zal veranderen, dus nee, haha. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een tweede stem voor vierkanten! Voor wie mag ik chocoladetaart bakken? *O*

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 22:10 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Een tweede stem voor vierkanten! Voor wie mag ik chocoladetaart bakken? *O*


    VOOR MIJ MAG JE CHOCOTAART BAKKEN! ALWAYS! _O_
    En ik kan niet wachten om ons geliefde cirkelvierkant weer te zien! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Badeendjes ftw. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @Inge

    Het kon nog erger met de kip. Dit was de andere optie:



    Maar die staarde me te indringend aan vanachter z'n zonnebrilletje dus toen wilde ik hem niet meer. :x Alsof hij ieder moment op je af kan sluipen met zo'n dramatische versie van dat Shia Labeouf liedje op de achtergrond.

    Dit liedje dus:

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 22:14 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Cwtch schreef:
    (...)

    VOOR MIJ MAG JE CHOCOTAART BAKKEN! ALWAYS! _O_
    En ik kan niet wachten om ons geliefde cirkelvierkant weer te zien! :Y)


    Ik wed dat jij niet op vierkanten hebt gestemd though. Geen taart voor jou. Alleen koekjes. (cat)



    Wiarda schreef:
    @Inge

    Het kon nog erger met de kip. Dit was de andere optie:



    Maar die staarde me te indringend aan vanachter z'n zonnebrilletje dus toen wilde ik hem niet meer. :x Alsof hij ieder moment op je af kan sluipen met zo'n dramatische versie van dat Shia Labeouf liedje op de achtergrond.

    Dit liedje dus:



    Eek! Ik moest serieus naar beneden scrollen, want dat ding is eng. D: Ik had niet verwacht dat je kip zulke duistere kanten zou hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Nu pas je iig een beetje bij dat shirt... hoewel ik nog steeds diep teleurgesteld in je ben dat je een shirt met een gewone smiley had ipv een vierkante... maar oké...


Happy Birthday my Potter!

Eigenlijk vind ik dit nog de leukste grap van de dag. :')


"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Koekjes? I'm in! Wanneer kom je ze brengen? :3


Melitta schreef:
Eigenlijk vind ik dit nog de leukste grap van de dag. :')


Ben ik het stiekempies aan toch wel met je eens, hahaha.

[ bericht aangepast op 1 april 2015 - 22:20 ]


• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Badeendjes for the win.:Y)


"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

Lily_Evans schreef:
Nu pas je iig een beetje bij dat shirt... hoewel ik nog steeds diep teleurgesteld in je ben dat je een shirt met een gewone smiley had ipv een vierkante... maar oké...


Ah, I knowww. Ik zou de tijd terugdraaien als ik dat kon, maar bij gebrek aan timeturner zal ik maar gewoon met mijn grote verraad van vierkanten moeten leren leven. Het spijt me! (no_chears)



Melitta schreef:
Eigenlijk vind ik dit nog de leukste grap van de dag. :')

Cwtch schreef:
Koekjes? I'm in! Wanneer kom je ze brengen? :3


(...)

Ben ik het stiekempies aan toch wel met je eens, hahaha.


Haha, dat is leuk om te horen. ^^

En Yolanda, als jij nou Sheila hierheen stuurt, dan kan zij een tasje met koekjes dragen. :3


"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
(...)

Haha, dat is leuk om te horen. ^^

En Yolanda, als jij nou Sheila hierheen stuurt, dan kan zij een tasje met koekjes dragen. :3


NIKS DAARVAN! ECHT NIET! NO WAY!
SHEILA HEEFT ERVOOR GEZORGD DAT IK DE KOEKJES DIE WIJ GEBAKKEN HADDEN LAATST NIET HEB KUNNEN OPETEN! MAMA HEEFT HET WEG MOETEN GOOIEN VOORDAT SHEILA ER MEER VAN ETEN KON! NO WAY DAT IK SHEILA VERTROUW MET ETEN! D:

Maar ik kan dr wel een keer mee naar je toenemen ofcourse. Of jij komt hierheen met je koekjes. :Y)


• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •