• Hallo iedereen

    Omdat het toch vakantie is en ik ook niet heel de vakantie achter de computer wil zitten zou het misschien wel leuk zijn om een meeting te organiseren.

    Wanneer?
    Sowieso volgend weekend of volgende week, slechts enkele dagen is te kort, een week zullen we toch nodig hebben denk ik.


    Waar?

    -Antwerpen
    -Starbucks centraal station binnen

    -Wat?
    Wat rondlopen in de steden, maar andere goedkope activiteiten mogen ook! Eten is ook wel lekker, als dat het geval is gaan we sowieso voor iets low-budget.

    Hoelaat?
    Ik stel voor om af te spreken vanaf 12:00/13:00.

    Wie?
    Zeker:
    -Debbaut // Jarne
    -Spinel // Erika
    -Scandal // Erica
    -Nestor // Zoé

    Misschien:
    -Darkghotic // Els


    Ik hoop op een goede opkomst!(:

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:35 ]

    Welke stad?


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    (...)

    Vind ik ook.. Volgens keer in Leuven of Hasselt?


    Ik stel inderdaad voor dat we het bijvoorbeeld in de zomervakantie eens ergens anders doen dan in Gent of Antwerpen, zodat andere users ook betere mogelijkheden hebben. Maar omdat ik de meeting zo last minute bedacht is het voor mij echt het handigst in Antwerpen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik stel inderdaad voor dat we het bijvoorbeeld in de zomervakantie eens ergens anders doen dan in Gent of Antwerpen, zodat andere users ook betere mogelijkheden hebben. Maar omdat ik de meeting zo last minute bedacht is het voor mij echt het handigst in Antwerpen.


    Ja, maar langs de andere kant ligt Antwerpen ook wel centraler voor Nederlanders, wat het makkelijker maakt om het te bereiken. (En dat zeg ik niet omdat dat misschien makkelijker bereikbaar zou zijn voor mij, want ik denk zelfs niet dat dat het geval is. ^^)


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Ja, maar langs de andere kant ligt Antwerpen ook wel centraler voor Nederlanders, wat het makkelijker maakt om het te bereiken. (En dat zeg ik niet omdat dat misschien makkelijker bereikbaar zou zijn voor mij, want ik denk zelfs niet dat dat het geval is. ^^)


    Dat is ook waar, maar iedereen mag wel eens aan zijn trekken komen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat is ook waar, maar iedereen mag wel eens aan zijn trekken komen.(:


    Brussel zou wel eens leuk zijn, dan. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Zoals het er nu uitziet wordt het donderdag, aangezien er op zondag weinig open is + de dag erna school is, en dan begrijp ik het wel als iedereen die dag liever als rustdag heeft. Sorry Leah!D':

    Maaar, jullie kunnen nog tot donderdag stemmen voor de datum, dus er kan nog vanalles gebeuren.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Zoals het er nu uitziet wordt het donderdag, aangezien er op zondag weinig open is + de dag erna school is, en dan begrijp ik het wel als iedereen die dag liever als rustdag heeft. Sorry Leah!D':

    Maaar, jullie kunnen nog tot donderdag stemmen voor de datum, dus er kan nog vanalles gebeuren.:Y)


    Donderdag kan ik komen. Enkel nog even mijn ouders overtuigen, jap, eerste meeting.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Donderdag kan ik komen. Enkel nog even mijn ouders overtuigen, jap, eerste meeting.


    Good Luck!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Good Luck!:Y)


    Hangt wel af van wie er allemaal komt, als we maar met drie of zo zijn, dan zal ik niet mogen. Eerder al een aardig groepje. So my fingers are crossed.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan donderdag komen en veel succes met het overtuigen van je ouders.

    spinel schreef:
    Ik kan donderdag komen en veel succes met het overtuigen van je ouders.


    Kan ik je dan bij zeker zetten?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kan ik je dan bij zeker zetten?(:


    ja

    Yay!


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn ouders vragen een iets concretere uitleg bij wat we gaan doen. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De stad onveilig maken.
    Jammer dat het deze week niet kon, want ik zit buiten morgen en woensdag heel de week in Antwerpen, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Twaalf uur aan de Starbucks, dan richting het MAS denk ik? Daar van het uitzicht genieten, shoppen voor da ladies, iets eten en tegen de avond terug aan het station denk ik?
    Tenzij er andere voorstellen komen.^^


    Queer zijn is gewoon alles