• Hallo iedereen

    Omdat het toch vakantie is en ik ook niet heel de vakantie achter de computer wil zitten zou het misschien wel leuk zijn om een meeting te organiseren.

    Wanneer?
    Sowieso volgend weekend of volgende week, slechts enkele dagen is te kort, een week zullen we toch nodig hebben denk ik.


    Waar?

    -Antwerpen
    -Starbucks centraal station binnen

    -Wat?
    Wat rondlopen in de steden, maar andere goedkope activiteiten mogen ook! Eten is ook wel lekker, als dat het geval is gaan we sowieso voor iets low-budget.

    Hoelaat?
    Ik stel voor om af te spreken vanaf 12:00/13:00.

    Wie?
    Zeker:
    -Debbaut // Jarne
    -Spinel // Erika
    -Scandal // Erica
    -Nestor // Zoé

    Misschien:
    -Darkghotic // Els


    Ik hoop op een goede opkomst!(:

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:35 ]

    Welke stad?


    Queer zijn is gewoon alles

    Tywin schreef:
    (...)

    Kim? Maar Kim heeft Nymeria op haar pf en ik Myrcella. (Want dat maakt alles veel duidelijker. :Y)
    Maar ik moet het nog even vragen aan mijn vader - de zaterdag kan ik sowieso niet want dan komen we pas terug van Barcelona. De kans dat ik kan is dus niet normaal klein. ^^


    Jup.

    Is goed! Maar toch jammer.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    JULLIE KUNNEN STEMMEN VOOR DE DATUM!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Zondag is de negentiende, Jarne. En de dagen ervoor zijn dus ook een dag later. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Zondag is de negentiende, Jarne. En de dagen ervoor zijn dus ook een dag later. ^^


    Kom op!D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Kom op!D':


    Sorry. :/


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Geeft niet en aangepast!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kom ook misschien


    tiptoe through the tulips...

    Yay!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kan misschien komen maar ik moet normaal studeren in de vakantie dus het hangt er wat vanaf hoeveel tijd ik in de 2e week over heb :]
    Daarom wil ik verder niet stemmen op een dag (omdat ik niet met zekerheid kan komen) maar voor locatie is enkel Antwerpen of Brussel (of Leuven / Mechelen maar die staan er niet bij) haalbaar :]


    effort never betrays you

    Meh, dat zijn net dagen waarop ik redelijk vroeg op de repetitie moet zijn, dus tenzij jullie gewoon komen kijken in Bonheiden, ga ik niet kunnen komen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry, maar Antwerpen is te ver voor mij in een vakantie die besteed moet worden aan LEREN(:D)!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HIMYM schreef:
    Ik kan misschien komen maar ik moet normaal studeren in de vakantie dus het hangt er wat vanaf hoeveel tijd ik in de 2e week over heb :]
    Daarom wil ik verder niet stemmen op een dag (omdat ik niet met zekerheid kan komen) maar voor locatie is enkel Antwerpen of Brussel (of Leuven / Mechelen maar die staan er niet bij) haalbaar :]


    Ik hoop dat het je nog lukt!

    @Evelien en Manon Jammer!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het je nog lukt!

    @Evelien en Manon Jammer!


    Vind ik ook.. Volgens keer in Leuven of Hasselt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het je nog lukt!

    @Evelien en Manon Jammer!


    Dat hoop ik ook, Laura! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Patholoog schreef:
    (...)

    Vind ik ook.. Volgens keer in Leuven of Hasselt?


    Leuven. Leuven is voor mij ook goed ^^.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys