• Hallo iedereen

    Omdat het toch vakantie is en ik ook niet heel de vakantie achter de computer wil zitten zou het misschien wel leuk zijn om een meeting te organiseren.

    Wanneer?
    Sowieso volgend weekend of volgende week, slechts enkele dagen is te kort, een week zullen we toch nodig hebben denk ik.


    Waar?

    -Antwerpen
    -Starbucks centraal station binnen

    -Wat?
    Wat rondlopen in de steden, maar andere goedkope activiteiten mogen ook! Eten is ook wel lekker, als dat het geval is gaan we sowieso voor iets low-budget.

    Hoelaat?
    Ik stel voor om af te spreken vanaf 12:00/13:00.

    Wie?
    Zeker:
    -Debbaut // Jarne
    -Spinel // Erika
    -Scandal // Erica
    -Nestor // Zoé

    Misschien:
    -Darkghotic // Els


    Ik hoop op een goede opkomst!(:

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:35 ]

    Welke stad?


    Queer zijn is gewoon alles

    Tywin schreef:
    Waarom eigenlijk Oostende ipv Brugge?


    Voor zover ik weet is Oostende beter bereikbaar dan Brugge.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet is Oostende beter bereikbaar dan Brugge.
    Loooooooooooool
    Bijna alle treinen die naar Oostende gaan, stoppen eerst in Brugge


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Patholoog schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet is Oostende beter bereikbaar dan Brugge.


    Daar heb je wel een punt, ja. Maar ik vond het wat raar, omdat alle steden hoofdsteden van provincies waren, buiten Oostende.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Avandra schreef:
    (...)Loooooooooooool
    Bijna alle treinen die naar Oostende gaan, stoppen eerst in Brugge


    Meh, ik ken alleen alles rechts van Leuven. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als het Hasselt wordt kan ik misschien wel van de partij zijn (:


    16 - 09 - '17

    Nou ja, Brugge, Oostende, maakt voor mij niet uit, als jullie willen zet ik Brugge?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil misschien wel komen. Antwerpen lijkt mij het meest centraal (en dat zit in mijn treinabonnement, lol). Maar ik moet vooral kijken naar de dag en het moment, want ik zit met opvoeringen in het weekend van de 17de en heel veel repetities etc.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mendez schreef:
    Ik wil misschien wel komen. Antwerpen lijkt mij het meest centraal (en dat zit in mijn treinabonnement, lol). Maar ik moet vooral kijken naar de dag en het moment, want ik zit met opvoeringen in het weekend van de 17de en heel veel repetities etc.


    Yay!
    Ik zet je bij misschien!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou ook het liefste Antwerpen hebben. Aangezien ik daarheen kan gaan op een dik anderhalf uur met de bus. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mij maakt het echt niet uit waar, maar Oostende vind ik ver, ik ben dan 2 uur onderweg. Met Hasselt en Antwerpen kan ik leven, Hasselt is eigenlijk niet zo ver voor me met de trein.

    JAJAJAJAJAJA! Eindelijk. Heh. Antwerpen en Brussel kan ik misschien komen, anderen sowieso niet. Zet je me bij de misschien?
    - Leuven kan ook nog. :'D

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 16:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Omdat alles in sneltrein moet, zal het dus Antwerpen worden! Sorry voor de rest.:'c

    Ik stel voor dat we weer aan de Starbucks afspreken?

    Nog iets, dit weekend + maandag vallen voor mij af. Maar vanaf Dinsdag kan ik elke dag, ik open zodadelijk een poll met de data's!


    Queer zijn is gewoon alles

    Als 't 't laatste weekend is, kan ik misschien toch. Maar dat moet ik nog eens bekijken. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Als 't 't laatste weekend is, kan ik misschien toch. Maar dat moet ik nog eens bekijken. :'D


    We shall see!(:

    En nu verwar ik je de hele tijd met die ene moderator.D':


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    We shall see!(:

    En nu verwar ik je de hele tijd met die ene moderator.D':


    Kim? Maar Kim heeft Nymeria op haar pf en ik Myrcella. (Want dat maakt alles veel duidelijker. :Y)
    Maar ik moet het nog even vragen aan mijn vader - de zaterdag kan ik sowieso niet want dan komen we pas terug van Barcelona. De kans dat ik kan is dus niet normaal klein. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.