• Hallo iedereen

    Omdat het toch vakantie is en ik ook niet heel de vakantie achter de computer wil zitten zou het misschien wel leuk zijn om een meeting te organiseren.

    Wanneer?
    Sowieso volgend weekend of volgende week, slechts enkele dagen is te kort, een week zullen we toch nodig hebben denk ik.


    Waar?

    -Antwerpen
    -Starbucks centraal station binnen

    -Wat?
    Wat rondlopen in de steden, maar andere goedkope activiteiten mogen ook! Eten is ook wel lekker, als dat het geval is gaan we sowieso voor iets low-budget.

    Hoelaat?
    Ik stel voor om af te spreken vanaf 12:00/13:00.

    Wie?
    Zeker:
    -Debbaut // Jarne
    -Spinel // Erika
    -Scandal // Erica
    -Nestor // Zoé

    Misschien:
    -Darkghotic // Els


    Ik hoop op een goede opkomst!(:

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:35 ]

    Welke stad?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Twaalf uur aan de Starbucks, dan richting het MAS denk ik? Daar van het uitzicht genieten, shoppen voor da ladies, iets eten en tegen de avond terug aan het station denk ik?
    Tenzij er andere voorstellen komen.^^


    Oké. Ik ga kijken. (:

    Trouwens ik neem dan waarschijnlijk de trein Mechelen-Antwerpen. Iemand die die ook neemt? :'D Ik haat alleen reizen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nope, ik neem enkel de bus en de tram.


    Queer zijn is gewoon alles

    Uptown schreef:
    (...)

    Oké. Ik ga kijken. (:

    Trouwens ik neem dan waarschijnlijk de trein Mechelen-Antwerpen. Iemand die die ook neemt? :'D Ik haat alleen reizen.


    Ik neem sowieso een trein die stopt in Mechelen aangezien ik in Leuven moet overstappen. Alle treinen die vandaar naar Antwerpen gaan stoppen in Mechelen.

    Lijkt me wel leuk om te gaan, maar ik ben best verlegen en heb ook nog nooit meegedaan met een meeting (cat)

    Nestor schreef:
    Lijkt me wel leuk om te gaan, maar ik ben best verlegen en heb ook nog nooit meegedaan met een meeting (cat)


    Jarne is geen pedofiel, dus je moet niet bang zijn. :Y) Tenzij dat hij de vorige keer iemand anders heeft gestuurd, natuurlijk, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Jarne is geen pedofiel, dus je moet niet bang zijn. :Y) Tenzij dat hij de vorige keer iemand anders heeft gestuurd, natuurlijk, haha.


    Lol, oké ik zal misschien komen. Hangt van de datum af en of ik mijn ouders kan overtuigen.

    Tywin schreef:
    (...)

    Jarne is geen pedofiel, dus je moet niet bang zijn. :Y) Tenzij dat hij de vorige keer iemand anders heeft gestuurd, natuurlijk, haha.


    Ja, ik ben stiekem vijftig jaar.(cat)
    Nu hoop ik vurig dat Qingsel haar ouders dit topic niet laat zien om ze te overtuigen.:'D

    Maar nee, het is echt heel tof en je hoeft niet bang te zijn! Het is altijd een toffe bende.(:
    Dus hopelijk tot volgende week Zoé!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, ik ben stiekem vijftig jaar.(cat)
    Nu hoop ik vurig dat Qingsel haar ouders dit topic niet laat zien om ze te overtuigen.:'D

    Maar nee, het is echt heel tof en je hoeft niet bang te zijn! Het is altijd een toffe bende.(:
    Dus hopelijk tot volgende week Zoé!


    Sorry, Jarne. Haal me maar ook van de misschien. Dit is echt crap, mijn ouders vinden mij te jong voor dit soort dingen. Ze willen het niet, het spijt me zo ontzettend. Ik heb ruzie gemaakt, haha, nu mag het zeker niet. Uhh, dit is niet leuk. Gah. Vijftien is niet jong. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Sorry, Jarne. Haal me maar ook van de misschien. Dit is echt crap, mijn ouders vinden mij te jong voor dit soort dingen. Ze willen het niet, het spijt me zo ontzettend. Ik heb ruzie gemaakt, haha, nu mag het zeker niet. Uhh, dit is niet leuk. Gah. Vijftien is niet jong. (cat)


    Nawh, da's echt spijtig! Echt heel jammer!:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Uptown schreef:
    (...)

    Sorry, Jarne. Haal me maar ook van de misschien. Dit is echt crap, mijn ouders vinden mij te jong voor dit soort dingen. Ze willen het niet, het spijt me zo ontzettend. Ik heb ruzie gemaakt, haha, nu mag het zeker niet. Uhh, dit is niet leuk. Gah. Vijftien is niet jong. (cat)


    Zeg dat ik op het moment dat ik naar mijn eerste meeting gegaan zou mogen zijn (maar uiteindelijk niet gegaan ben omdat ik ziek was, maar dat hoef je er niet bij te zeggen), nog dertien was. Zou dat hen aan het denken zetten?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Uptown schreef:
    (...)

    Sorry, Jarne. Haal me maar ook van de misschien. Dit is echt crap, mijn ouders vinden mij te jong voor dit soort dingen. Ze willen het niet, het spijt me zo ontzettend. Ik heb ruzie gemaakt, haha, nu mag het zeker niet. Uhh, dit is niet leuk. Gah. Vijftien is niet jong. (cat)


    Zeer spijtig, btw, Jarne, heb je al een keer contact gehad met Nele en Goedele? Ik wil ook nog wel een keer met hen meeten en misschien dat deze meeting ervoor goed is.

    spinel schreef:
    (...)

    Zeer spijtig, btw, Jarne, heb je al een keer contact gehad met Nele en Goedele? Ik wil ook nog wel een keer met hen meeten en misschien dat deze meeting ervoor goed is.


    Hmm, ik ken ze niet, maar wil jij ze dan contacteren?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Hmm, ik ken ze niet, maar wil jij ze dan contacteren?


    Ik kan via facebook en quizlet contact opnemen met hen. Ik zal is zien als ze interesse hebben.

    spinel schreef:
    (...)

    Ik kan via facebook en quizlet contact opnemen met hen. Ik zal is zien als ze interesse hebben.


    Is goed!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Heb een pb gestuurd naar Nele, Nena, Anke en Goedele, nu is het enkel afwachten wat het antwoord is. Ik kan ook wel een pb sturen naar Evelien, maar ik zal je dat besparen.