• Hallo iedereen

    Omdat het toch vakantie is en ik ook niet heel de vakantie achter de computer wil zitten zou het misschien wel leuk zijn om een meeting te organiseren.

    Wanneer?
    Sowieso volgend weekend of volgende week, slechts enkele dagen is te kort, een week zullen we toch nodig hebben denk ik.


    Waar?

    -Antwerpen
    -Starbucks centraal station binnen

    -Wat?
    Wat rondlopen in de steden, maar andere goedkope activiteiten mogen ook! Eten is ook wel lekker, als dat het geval is gaan we sowieso voor iets low-budget.

    Hoelaat?
    Ik stel voor om af te spreken vanaf 12:00/13:00.

    Wie?
    Zeker:
    -Debbaut // Jarne
    -Spinel // Erika
    -Scandal // Erica
    -Nestor // Zoé

    Misschien:
    -Darkghotic // Els


    Ik hoop op een goede opkomst!(:

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:35 ]

    Welke stad?


    Queer zijn is gewoon alles

    Evelien kon ook niet, ze had al gereageerd.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Hé, als Goedele meegaat, dan mag ik denk ik wel! (: Goedele is namelijk een redelijk goede vriendin van me.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik had het over een andere Evelien.

    Uptown schreef:
    Hé, als Goedele meegaat, dan mag ik denk ik wel! (: Goedele is namelijk een redelijk goede vriendin van me.


    Ik heb haar een bericht gestuurd, meer kan ik niet doen.

    Uptown schreef:
    Hé, als Goedele meegaat, dan mag ik denk ik wel! (: Goedele is namelijk een redelijk goede vriendin van me.


    Yes we can!

    @Erika
    Welke bedoel je?


    Queer zijn is gewoon alles

    spinel schreef:
    (...)

    Ik heb haar een bericht gestuurd, meer kan ik niet doen.


    Ze woont namelijk idk, 15 min fietsen van me? :'D
    Ik hoop het echt! Laten we hopen. ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Debbaut schreef:
    (...)

    Yes we can!

    @Erika
    Welke bedoel je?


    Ik zet het even in een pb, op het forum zou te duidelijk zijn en ik wil zelf geen ruzie met haar.

    Goedele is wel al een tijdje niet meer online gekomen, zal ik haar via Facebook even iets sturen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Goedele is wel al een tijdje niet meer online gekomen, zal ik haar via Facebook even iets sturen?


    Is goed.

    'k weet niet;
    De kans is klein dat ik kom. Antwerpen is ver en ik heb niet veel zin momenteel om naar die regio te reizen. En of ik mag is dan nog een andere vraag, ben onlangs al naar luik geweest


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    324B21 schreef:
    'k weet niet;
    De kans is klein dat ik kom. Antwerpen is ver en ik heb niet veel zin momenteel om naar die regio te reizen. En of ik mag is dan nog een andere vraag, ben onlangs al naar luik geweest


    Wil je bij misschien, of toch maar niet?


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb een bericht gestuurd naar Ayla (vraag me de gebruiksersnaam even niet) en ze heeft interesse. Zodra ik een reactie heb van haar laat ik het weten.

    Jarne, ik moest even van Sylvie melden dat Antwerpen te ver is en je haar van de misschien mag halen. Momenteel kan ze het zelf even niet zeggen, persoonlijke redenen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    count me in :)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    @Erika is goed!(:

    @Qing, ik dacht het al.:'c

    @Anke, yay!
    Als Sofie en jouw vriendin(ben d'r naam vergeten) ook zouden komen is het een reünie.:'D


    Queer zijn is gewoon alles