• Hallo iedereen

    Omdat het toch vakantie is en ik ook niet heel de vakantie achter de computer wil zitten zou het misschien wel leuk zijn om een meeting te organiseren.

    Wanneer?
    Sowieso volgend weekend of volgende week, slechts enkele dagen is te kort, een week zullen we toch nodig hebben denk ik.


    Waar?

    -Antwerpen
    -Starbucks centraal station binnen

    -Wat?
    Wat rondlopen in de steden, maar andere goedkope activiteiten mogen ook! Eten is ook wel lekker, als dat het geval is gaan we sowieso voor iets low-budget.

    Hoelaat?
    Ik stel voor om af te spreken vanaf 12:00/13:00.

    Wie?
    Zeker:
    -Debbaut // Jarne
    -Spinel // Erika
    -Scandal // Erica
    -Nestor // Zoé

    Misschien:
    -Darkghotic // Els


    Ik hoop op een goede opkomst!(:

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:35 ]

    Welke stad?


    Queer zijn is gewoon alles

    Avandra schreef:
    Veel plezier morgen


    16 - 09 - '17

    Bedankt!

    En tot straks!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Zo, na twee uur reizen(rot bussen) terug thuis en stink nog altijd naar de Starbucks koeffie.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Hoe was het?


    16 - 09 - '17

    Heel erg goed!
    Wie wil er een samenvatting?X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Vertel maar, ik ben benieuwd (:


    16 - 09 - '17

    EN FOTO'S! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vanaf het Centraal Station, liepen we op goed gevoel naar het MAS waar we via roltrappenland naar het panoramadak gingen, daar hebben we tien minuten lang getwijfeld over de juiste persoon om een foto te trekken tot Erika dapper genoeg was iemand aan te spreken.:P
    Dan zijn we terug naar het centrum gegaan waar Erica haar allereerste McFlurry heeft gegeten. Ondertussen veel gekletst onder ons viertjes en daaruit konden we opmaken dat Zoé morgen haar theoretisch rijexamen gaat afleggen(succes nog!), dat er veel types van auto's zijn, dat ik de enige ben die nog nooit met een auto heeft gereden, dat iedere user een eigen smileygebruik heeft en dat elke moderator te herkennen is aan haar manier om aan te kondigen dat een topic gesloten wordt.
    Dan naar drie souvenirshops waar Erica volledig gek op was en waar er eentje van gesloten was waar nog een kerstboom in stond. Dan naar de Fnac waar niemand Made In Sweden wilde lezen maar wel in kookboeken wilde kijken. Vervolgens naar de Kruidvat waar ik Make up wilde kopen. Ondertussen was het al naar vijf uur aan het gaan en Erica wilde vroeg weg dus gingen we terug naar het Station. Onderweg dan afscheid genomen van Erica en Zoé, Erika en ik naar de Starbucks waar de naam van Zoé met streepje en al perfect gespeld was, de naam van Erika met de k geschreven was maar ze mijn naam tot Kjarne hebben gedoopt. En toen heeft Erica iets gemist, want op de een of andere manier ging het deksel kapot van mijn koffiebeker waardoor ik volledig onder de koffie zat. Was gelukkig niet meer heel warm, maar voor Zoé en Erika reden genoeg om zich een breuk te lachen.(cat)
    Dan afscheid genomen van Zoé en Erika.

    Dit was onze dag samengevat. Jullie hebben iets gemist! De foto komt zodra Erika die online heeft gegooid.^^

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 22:31 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Aahww D: ik wilde ook mee D: — maar het leek alsof jullie je goed geamuseerd hebben! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Aahww D: ik wilde ook mee D: — maar het leek alsof jullie je goed geamuseerd hebben! (:


    Ik vond het echt een leuke dag!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Lekker late reactie, I know, maar goed, hier zijn de foto's.


    Die eerste is heel leuk. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En ik besef net dat ik mijn slotjesmiley kwijt ben met de crash van mijn MacBook. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat leuk! (:


    16 - 09 - '17

    Scandal schreef:
    En ik besef net dat ik mijn slotjesmiley kwijt ben met de crash van mijn MacBook. =(


    Nooo!D':
    Ach, je kunt hem wel terugvinden.

    Ik sta er trouwens nogal weird op met die lach.:'D


    Queer zijn is gewoon alles