• Hallo iedereen

    Omdat het toch vakantie is en ik ook niet heel de vakantie achter de computer wil zitten zou het misschien wel leuk zijn om een meeting te organiseren.

    Wanneer?
    Sowieso volgend weekend of volgende week, slechts enkele dagen is te kort, een week zullen we toch nodig hebben denk ik.


    Waar?

    -Antwerpen
    -Starbucks centraal station binnen

    -Wat?
    Wat rondlopen in de steden, maar andere goedkope activiteiten mogen ook! Eten is ook wel lekker, als dat het geval is gaan we sowieso voor iets low-budget.

    Hoelaat?
    Ik stel voor om af te spreken vanaf 12:00/13:00.

    Wie?
    Zeker:
    -Debbaut // Jarne
    -Spinel // Erika
    -Scandal // Erica
    -Nestor // Zoé

    Misschien:
    -Darkghotic // Els


    Ik hoop op een goede opkomst!(:

    Groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 21:35 ]

    Welke stad?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    @Erika is goed!(:

    @Qing, ik dacht het al.:'c

    @Anke, yay!
    Als Sofie en jouw vriendin(ben d'r naam vergeten) ook zouden komen is het een reünie.:'D


    Helaas komt die vriendin niet mee :)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeHaddock schreef:
    (...)

    Helaas komt die vriendin niet mee :)


    Jammer!


    Queer zijn is gewoon alles

    We gaan de knoop moeten doorhakken.:')

    Donderdag, zaterdag of zondag?

    Mijn voorkeur is donderdag. De beste dienstregelingen en alles is open.(;

    In het weekend is mijn dienstregeling van het openbaar vervoer namelijk belabberd. Ik heb slechts om de twee uur een bus/tram.
    Zondag raad ik sowieso af omdat ik dan niet kan garanderen wat er allemaal open is. Sorry Leah, maar als nu iedereen zondag zegt wordt het zondag.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil donderdag. :Y)

    Uptown schreef:
    (...)

    Sorry, Jarne. Haal me maar ook van de misschien. Dit is echt crap, mijn ouders vinden mij te jong voor dit soort dingen. Ze willen het niet, het spijt me zo ontzettend. Ik heb ruzie gemaakt, haha, nu mag het zeker niet. Uhh, dit is niet leuk. Gah. Vijftien is niet jong. (cat)

    Moh, dat is stom. =(
    Ik was denk ik 15 voor mijn eerste meeting, kan ook 14 geweest zijn. In al mijn 'meetingervaring' heb ik nog nooit iets vreemd meegemaakt. Het enige vreemde ooit was dat we eens een hele meeting lang voor de Starbucks hebben gezeten en met zelgemaakte papiertjes hebben geweerwolvt. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Debbaut schreef:
    @Erika is goed!(:

    @Qing, ik dacht het al.:'c

    @Anke, yay!
    Als Sofie en jouw vriendin(ben d'r naam vergeten) ook zouden komen is het een reünie.:'D

    Ik geloof dat je het over mij hebt of niet? (;
    Helaas kan ik niet, want in Nederland is het geen vakantie ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    (...)
    Ik geloof dat je het over mij hebt of niet? (;
    Helaas kan ik niet, want in Nederland is het geen vakantie ^^


    Was er nog een andere Sofie op de vorige Antwerpmeeting?(;
    Jammer.:'c

    @Erica Genoteerd!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Was er nog een andere Sofie op de vorige Antwerpmeeting?(;
    Jammer.:'c

    @Erica Genoteerd!^^


    Ik denk het niet of we hebben het niet over dezelfde meeting.

    spinel schreef:
    (...)

    Ik denk het niet of we hebben het niet over dezelfde meeting.


    Ik heb het op de allereerste meeting waarop wij elkaar hebben leren kennen.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Goedele moet studeren, zoals ik had gedacht. Dus ze kan ook niet komen, voor mij zit het er dan ook niet meer in. Jammer. D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uuuhgh D:
    Ik wil ook komen maar heb véél te veel werk voor school. Meh...En Antwerpen is dan helemaal niet zo ver. Well that sucks. :/


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pff, wat is school altijd een spelbreker.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Scandal schreef:
    Ik wil donderdag. :Y)

    (...)
    Moh, dat is stom. =(
    Ik was denk ik 15 voor mijn eerste meeting, kan ook 14 geweest zijn. In al mijn 'meetingervaring' heb ik nog nooit iets vreemd meegemaakt. Het enige vreemde ooit was dat we eens een hele meeting lang voor de Starbucks hebben gezeten en met zelgemaakte papiertjes hebben geweerwolvt. :')


    Kan je dat ook even tegen mijn ouders zeggen? :'D Antwerpen is totaal niet ver voor mij. D:
    Ik hoop alsnog in de zomervakantie te mogen, dan zal Goedele en misschien ook Laura meekunnen, en dan mag het denk ik wel. (:

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 12:25 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan om 12.03 of om 12.27 aankomen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oei, en later?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Oei, en later?

    Ook, 12.47 en 13.03


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury