• Hallo allemaal,

    Ik heb kritische lezers nodig die nog nooit iets hebben gelezen van mij. Lang geleden heb ik ooit een verhaal geschreven, op het moment ben ik die aan het corrigeren (nieuwe titel, andere namen, inhoud verbeterd/aangepast etc.), niet voor op Q maar met de gedachtengang in de toekomst het boek uit te geven. Nu heb ik 5 hoofdstukken gecorrigeerd en zou ik graag willen weten of het in de gestroomlijnde versie genoeg boeit. Natuurlijk heb ik een vriendin om hulp gevraagt maar zij kan niet erg objectief tegen dit alles aankijken, ze kent mij en mijn schrijfstijl te goed.

    Hierbij even de inhoud van het verhaal:

    Mia, een 16 jarig meisje, word wakker met amnesie. Ze herinnerd zich niets van voor het wakker worden in het ziekenhuis. Ze komt er achter dat ze een auto-ongeluk heeft gehad en haar beide ouders overleden zijn. Ze is echter niet alleen op de wereld, ze heeft nog 3 broers en 2 zusjes. Met zijn zessen moeten ze voor elkaar leren zorgen en elkaar beschermen, want als ze ergens bang voor zijn is het wel de kinderbescherming die hen uit elkaar zal halen. Mia kan zich hier niet in mee leven, ze voeld de band niet met haar familie en kan dan ook niet wennen aan hun vrije leefstijl nu er geen ouders meer in huis zijn om hen te controleren.
    Mia moet zichzelf ook weer opnieuw leren kennen, zo kunnen de kleine ontdekkingen al erg groot voor haar zijn. Maar als het ontdekken naar zichzelf al zo moeilijk is, dan word het alleen nog maar ingewikkelder als ze rare dingen ondekt in de tuin of op zolder. Het is eng als ze geen enkele foto vind waar haar ouders op staan, of vreemde voorwerpen die in huis rond dwalen, en dan die gestalte in haar deuropening 's nachts...?

    Als er iemand interesse heeft om het verhaal te lezen en zijn mening te geven hoor ik het graag : )


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Niemand?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Je Samenvatting is goed pakkend, en maakt het interesant om het te lezen.. :P
    Je moet niet zo onzeker zijn, het is goed geschreven, leuk geschreven, ect...

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ik wil het best nalezen, maar ik kan niet beloven wanneer ik tijd heb, heb het nogal druk komende tijd


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oeh, ik zou het wel willen lezen! Volgens mij heb ik nog nooit wat van jou gelezen, dus dat komt ook mooi uit ^_^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    wordt* in de eerste regel van je samenvatting

    Mia kan zich hier niet in mee leven?

    voelt*

    wordt*

    Haha, ik bedoel niet deze samenvating maar het verhaal zelf. Ik ben dyslectisch dus dat mijn eerste bericht zoveel fouten staan is op zich niet erg vreemd. Het was gewoon om mensen te laten weten wat ze gaan lezen voor ze 'ja' of 'nee' zeggen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zou je verhaal wel willen lezen en dan vertellen wat ik er van vind xD
    De samenvatting klinkt iniedergeval al wel goed.


    Smiling but we're close tot tears, even after all those years

    De beschrijving lijkt me zeer boeiend. Ik ben geïnteresseerd! Zou het graag lezen ;-)

    Ik ben zelf geen wonder corrigeren. Misschien kan je een beta vragen?


    "Ignite, my love. Ignite."