• Hoi!

    Derks / Vincie (14) woont in een dorp vlakbij mijn woonplaats. Ze zit op de middelbare school waar ik (21) op zat van mijn 12e tot mijn 18e, en waar ik nog regelmatig langs fiets. We zijn beide regelmatig te vinden in het centrum, maar we zijn elkaar nog niet eerder tegen gekomen. Wel een paar keer bijna. 'Ik was vandaag in het centrum van 2 tot 4.' 'Oh.. ik was er om half 5.' Tot vandaag!

    Ik kwam uit school, net 10 kilometer gefietst, en had mijn fiets bij de albert heijn gezet. Toen ik mijn fiets van het slot haalde en naar rechts keek, zag ik Vincie!
    Ze herkende mij ook, en het was heel raar haha. Dus zei ik maar 'Hoi!' en hadden we even een kort gesprekje.

    Dus. Dat was awesome.

    Nog meer mensen die wel eens iemand van Q zijn tegengekomen?

    Ik ben trouwens 4 jaar geleden ook eens iemand van Quizlet die nu niet meer actief is, tegen gekomen op het tramstation in een plaats tussen onze woonplaatsen in. Hij liep daar en ik kwam daar normaal nooit. Ik dacht 'Hee! Ik ken jou!'

    Ben jij wel eens een user van Q zomaar tegengekomen?

    38.7% (12 stemmen)
     
    Ja

    61.3% (19 stemmen)
     
    Nee

    Wat superleuk. Geen foto samen gemaakt? :Y)

    Ja, ik ben wel eens een Q-er zomaar tegengekomen. Ik was bij de McDonald en daar stond Jacco (weet zo zijn username niet, oops) achter de kassa. Ik wist toevallig hoe hij eruit zag van foto's, maar ik durfde niet te zeggen dat ik op Quizlet zat en ik was ook veel te bang dat hij nog nooit van mij gehoord had. x)

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 18:18 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Jup, ik zit op school met Evelien // Yggdrasill, dus wij komen elkaar geregeld tegen in de gang of op de speelplaats.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik kwam Mitchell laatst in de bus tegen :P


    Life is hard and then we die

    Mulleroni schreef:
    Wat superleuk. Geen foto samen gemaakt? :Y)

    Ja, ik ben wel eens een Q-er zomaar tegengekomen. Ik was bij de McDonald en daar stond Jacco (weet zo zijn username niet, oops) achter de kassa. Ik wist toevallig hoe hij eruit zag van foto's, maar ik durfde niet te zeggen dat ik op Quizlet zat en ik was ook veel te bang dat hij nog nooit van mij gehoord had. x)


    Jacco is awesome. :Y)



    En ik uh... Ik weet het eigenlijk niet. :'D Ik denk het niet? x) Maar wel gaaf dat je Vincie toevallig tegenkwam!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Twee keer. Allebei de keren in Walibi. Allebei de keren niks gezegd (cat).
    Het gedachteproces in mijn hoofd ging echt van
    - ... Ik ken deze persoon
    - Ik ken haar van Quizlet!
    - Ken ik haar van Quizlet?
    - Dit is vreemd
    - Moet ik naar haar toe gaan?
    - Maar.. wat moet ik dan zeggen?
    - Ennn ze is weg

    Het waren Colibri (god heette ze zo..? Ik durf het niet meer zeker te zeggen, ze is ook niet meer actief) en iemand wiens naam (zowel echte als user) ik ben vergeten.


    i put the fun in funeral

    Toevallig! Wat leuk. Ik ben zelf nog nooit iemand van Q tegen gekomen. x)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Markey schreef:
    Toevallig! Wat leuk. Ik ben zelf nog nooit iemand van Q tegen gekomen. x)


    16 - 09 - '17

    Overkill schreef:
    Twee keer. Allebei de keren in Walibi. Allebei de keren niks gezegd (cat).
    Het gedachteproces in mijn hoofd ging echt van
    - ... Ik ken deze persoon
    - Ik ken haar van Quizlet!
    - Ken ik haar van Quizlet?
    - Dit is vreemd
    - Moet ik naar haar toe gaan?
    - Maar.. wat moet ik dan zeggen?
    - Ennn ze is weg

    Het waren Colibri (god heette ze zo..? Ik durf het niet meer zeker te zeggen, ze is ook niet meer actief) en iemand wiens naam (zowel echte als user) ik ben vergeten.

    Zonde dat je niks hebt gezegd!!

    PUKKELxDING schreef:
    Ik kwam Mitchell laatst in de bus tegen :P

    Ik zag een vroegere vriendin van jou zitten in de bus toen Sam en ik naar jou feestje gingen ;p Ik ken haast niemand in jouw woonplaats en dan herken ik toch iemand in de bus naar jou toe.

    Haha ja, was awesome!

    Ik ben trouwens 15 :P

    Wel heel toevallig dat we elkaar tegenkwamen haha. Jammer dat het zo kort was, maar ik zou samen fietsen met een klasgenootje naar huis dus ik moest wel weg anders zat zij nog langer te wachten.

    Ik vond het awesome. Wel een beetje raar haha, ik wist niet wat ik moest zeggen, volgens mij kwam ik heel dom over :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ha, wat grappig! Dat lijkt me wel even heel vreemd om mee te maken. Hoe spreek je iemand dan in vredesnaam aan? :'D

    Zelf heb ik het nog nooit voor elkaar gekregen om iemand van Quizlet te ontmoeten die ik niet al kende voordat ik op Quizlet zat. De enige die ik mogelijk nog eens tegen zou kunnen komen is Sarah/Overkill, omdat ze (redelijk) in de buurt woont, maar ook dat is in de afgelopen vijf jaar naar mijn weten niet gebeurd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Markey schreef:
    Toevallig! Wat leuk. Ik ben zelf nog nooit iemand van Q tegen gekomen. x)


    + Al fiets ik wel elke dag langs Fennec haar ouderlijk huis, haha. En als ik na school eens de stad in zou gaan, zou ik enkele Q'ers kunnen tegenkomen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 18:51 ]


    Stenenlikker

    Markey schreef:
    Wat leuk. Ik ben zelf nog nooit iemand van Q tegen gekomen. x)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat leuk.^^
    Ik ben nog nooit iemand tegengekomen haha en volgens mij woont er ook niemand in de buurt. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben er achter gekomen dat een vriendin van mij op Q, twee straten verderop woont, we vele jaren bij elkaar op de basisschool hebben gezeten én in een muziekband hebben gezeten toen we nog kleine ukkies van 8/9 waren :'D
    Dat was echt heel grappig.

    Oh. En een meisje van Q blijkt een vriendin te zijn van iemand uit mn hockeyteam van vorig jaar ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]