• Hoi!

    Derks / Vincie (14) woont in een dorp vlakbij mijn woonplaats. Ze zit op de middelbare school waar ik (21) op zat van mijn 12e tot mijn 18e, en waar ik nog regelmatig langs fiets. We zijn beide regelmatig te vinden in het centrum, maar we zijn elkaar nog niet eerder tegen gekomen. Wel een paar keer bijna. 'Ik was vandaag in het centrum van 2 tot 4.' 'Oh.. ik was er om half 5.' Tot vandaag!

    Ik kwam uit school, net 10 kilometer gefietst, en had mijn fiets bij de albert heijn gezet. Toen ik mijn fiets van het slot haalde en naar rechts keek, zag ik Vincie!
    Ze herkende mij ook, en het was heel raar haha. Dus zei ik maar 'Hoi!' en hadden we even een kort gesprekje.

    Dus. Dat was awesome.

    Nog meer mensen die wel eens iemand van Q zijn tegengekomen?

    Ik ben trouwens 4 jaar geleden ook eens iemand van Quizlet die nu niet meer actief is, tegen gekomen op het tramstation in een plaats tussen onze woonplaatsen in. Hij liep daar en ik kwam daar normaal nooit. Ik dacht 'Hee! Ik ken jou!'

    Ben jij wel eens een user van Q zomaar tegengekomen?

    38.7% (12 stemmen)
     
    Ja

    61.3% (19 stemmen)
     
    Nee

    Nog nooit iemand ontmoet maar misscholiend zie ik de user die op Curacao woont over twee weken omday ik mn broer ga opzoeken voor twee weken en ik heb haar al opgezocht in de hoop elkaar te ontmoete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een aantal jaar terug toen zat ik op een middelbare school en daar was een meisje Laura volgens mij, idk en die kwam ik geregeld tegen en later kwam ik erachter dat ze ook op Q zat, en dat ik best vaak met haar praatte op het forum. :')


    Life is a beautiful struggle

    Niet met toeval. Wel een aantal keren afgesproken met een meisje die nu niet meer echt actief is. Spreek haar nog steeds weleens!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Whatsapp schreef:
    Ik weet niet op wie ik jaloerser moet zijn. Jou of Vincie. x'D

    Nou ja, ik zie Lieke (LakeTown o.i.d?) vaak op school. En mijn halve klas zit ook op Q. :'D


    Ik zag laatst een meisje fietsen die een beetje op jou leek... Maar ik geloof niet dat je op het eemland zit, toch?


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    (...)

    Ik zag laatst een meisje fietsen die een beetje op jou leek... Maar ik geloof niet dat je op het eemland zit, toch?


    Wow. O_O
    Ik woon wel in Amersfoort, maar niet op het Eemland nee. Hahah


    wat was dit ookalweer

    Mulleroni schreef:
    Wat superleuk. Geen foto samen gemaakt? :Y)

    Ja, ik ben wel eens een Q-er zomaar tegengekomen. Ik was bij de McDonald en daar stond Jacco (weet zo zijn username niet, oops) achter de kassa. Ik wist toevallig hoe hij eruit zag van foto's, maar ik durfde niet te zeggen dat ik op Quizlet zat en ik was ook veel te bang dat hij nog nooit van mij gehoord had. x)
    Woopwoop, wat ben ik :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Khan schreef:
    (...)
    Nu voel je je vast heel stoer? Grapje.
    Inderdaad, Lotte (bovenstaande), Mirthe (geen idee hoe ze nu heet) en Meike (ook geen idee hoe ze nu heet) ken ik allemaal van de middelbare.
    Maar ik spreek jullie nu nog nauwelijks, zonde, maar wel logisch als je overal naartoe gaat.

    Eigenlijk wel ja, waarom zou ik anders hier posten. (krul)
    En klopt ja, maar Meike spreek ik zelfs ook niet zo vaak, ondanks dat ze vijf min van me vandaan woont. :') Life I guess?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Whatsapp schreef:
    (...)

    Wow. O_O
    Ik woon wel in Amersfoort, maar niet op het Eemland nee. Hahah


    Dan was jij het vast niet ;')


    Stenenlikker

    IrishNialler schreef:
    Nog nooit iemand ontmoet maar misscholiend zie ik de user die op Curacao woont over twee weken omday ik mn broer ga opzoeken voor twee weken en ik heb haar al opgezocht in de hoop elkaar te ontmoete


    Jij mag gewoon Gail ontmoeten! (no_chears)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Markey schreef:
    Toevallig! Wat leuk. Ik ben zelf nog nooit iemand van Q tegen gekomen. x)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik kwam Nele (324B21) eens tegen op de Q-party.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?