• Hoi!

    Derks / Vincie (14) woont in een dorp vlakbij mijn woonplaats. Ze zit op de middelbare school waar ik (21) op zat van mijn 12e tot mijn 18e, en waar ik nog regelmatig langs fiets. We zijn beide regelmatig te vinden in het centrum, maar we zijn elkaar nog niet eerder tegen gekomen. Wel een paar keer bijna. 'Ik was vandaag in het centrum van 2 tot 4.' 'Oh.. ik was er om half 5.' Tot vandaag!

    Ik kwam uit school, net 10 kilometer gefietst, en had mijn fiets bij de albert heijn gezet. Toen ik mijn fiets van het slot haalde en naar rechts keek, zag ik Vincie!
    Ze herkende mij ook, en het was heel raar haha. Dus zei ik maar 'Hoi!' en hadden we even een kort gesprekje.

    Dus. Dat was awesome.

    Nog meer mensen die wel eens iemand van Q zijn tegengekomen?

    Ik ben trouwens 4 jaar geleden ook eens iemand van Quizlet die nu niet meer actief is, tegen gekomen op het tramstation in een plaats tussen onze woonplaatsen in. Hij liep daar en ik kwam daar normaal nooit. Ik dacht 'Hee! Ik ken jou!'

    Ben jij wel eens een user van Q zomaar tegengekomen?

    38.7% (12 stemmen)
     
    Ja

    61.3% (19 stemmen)
     
    Nee

    Ik zie Samantha wel regelmatig doordat ze hier in Enschede naar school gaat, en laatst zat ze bijna onder mijn auto geplakt omdat ze door rood liep en niets zag en ik me niet geroepen voelde om te claxoneren haha, maar ik heb het wel eens dat ik iemand van Q zie en ze mij niet zien, of dat ik denk dat ze me wel zien en als een debiel zwaai zonder reactie te krijgen omdat ze me dan toch niet zien x'D

    Quatrefoil//Margot en ik zitten allebei op de RUG en we studeren allebei geschiedenis. Ik had een hele middag met haar gepraat, zonder dat ik doorhad dat we elkaar elkaar ook via quizlet kenden. Heel slim van me


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb Marleen/BoromirOfGondor eens gezien in de bioscoop, maar ik was te laf om hoi te zeggen, haha. Maar dat was ook omdat ik niet honderd procent zeker wist dat zij het was (;

    Gogh schreef:
    Ik heb Marleen/BoromirOfGondor eens gezien in de bioscoop, maar ik was te laf om hoi te zeggen, haha. Maar dat was ook omdat ik niet honderd procent zeker wist dat zij het was (;


    Oh ja, Hunger Games, toch? Ik zag jou helaas niet ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Oh ja, Hunger Games, toch? Ik zag jou helaas niet ):


    Yep! Helaas, maar gelukkig hebben we toch nog gemeet ;--)

    Gogh schreef:
    (...)

    Yep! Helaas, maar gelukkig hebben we toch nog gemeet ;--)


    Gelukkig wel! Er gaat niets boven Groningen meetings


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Haha, wat een toeval. Dat lijkt me inderdaad wel raar. :'D

    Ik ben bij mijn weten nog nooit zomaar iemand tegengekomen die ik alleen van Q kende, maar ik heb dan ook van een hoop mensen geen idee hoe ze eruit zien. (krul) Wel heb ik een paar keer tijdens gesprekken met mensen ontdekt dat zij ook op Q zaten, maar dat is dan min of meer andersom. En Marleen/BoromirOfGondor had ik twee keer ontmoet bij feestjes van een gezamenlijke vriendin toen ik haar hier op Q herkende in het topic over de Groningen meeting van januari.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Markey schreef:
    Toevallig! Wat leuk. Ik ben zelf nog nooit iemand van Q tegen gekomen. x)

    En gaat ook nooit gebeuren xd


    -

    Ik ken Sofie de mod vaag in real life, we zaten op dezelfde middelbare school. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Herrera schreef:
    (...)
    En gaat ook nooit gebeuren xd


    Wie zegt dat? Misschien verhuis ik wel naar Curacao!:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Een keer iemand in de bus maar die user is niet meer actief.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zie Minx dagelijks op school, maar voor de rest niet, neen. Bener laats wel achter gekomen dat twee Q'ers (ik denk Gail en Sylvie) op fb bevriend zijn met het lief van een vriend van mij. :'D Ik ken haar zelf eigenlijk echt niet, maar ik vond het wel grappig.
    Ik weet ook dat Melissa dicht bij mij woont, maar haar heb ik nog nooit gemeet. ^^

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 23:06 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Kingslayers schreef:
    Ik ken Sofie de mod vaag in real life, we zaten op dezelfde middelbare school. ^^

    Nu voel je je vast heel stoer? Grapje.
    Inderdaad, Lotte (bovenstaande), Mirthe (geen idee hoe ze nu heet) en Meike (ook geen idee hoe ze nu heet) ken ik allemaal van de middelbare.
    Maar ik spreek jullie nu nog nauwelijks, zonde, maar wel logisch als je overal naartoe gaat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Deadshot schreef:
    Wat leuk.^^
    Ik ben nog nooit iemand tegengekomen haha en volgens mij woont er ook niemand in de buurt. :'P


    Tell me about it, stud.

    Ik weet niet op wie ik jaloerser moet zijn. Jou of Vincie. x'D

    Nou ja, ik zie Lieke (LakeTown o.i.d?) vaak op school. En mijn halve klas zit ook op Q. :'D


    wat was dit ookalweer