• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Neeee, niet ook op Q. D:


    Ik vond het gewoon zo grappig, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Embrace your uncomfort zone!


    Whut? o.O



    OTOFT: Hmm zal ik mijn verhaal wel of niet schrijven en delen met heel Q? To do, or not to do. That's the question.



    Nah. I'm not doing it. C:

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 22:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vond het gewoon zo grappig, haha.


    Nou ja, ik moet zeggen dat ik het wel bijzonder vind dat ze voor het woord uncomfort hebben gekozen. Dat moet haast wel bewust zijn, maar waarom niet gewoon een woord gebruiken dat hetzelfde betekent en echt bestaat? (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Plotselinge euforie-uitbarsting midden in de nacht, wow. En damn, het einde van de week komt steeds dichterbij! Ik kan échtechecht niet wachten tot ik 'm terugzie, ook al is het heel erg goed mogelijk dat-ie het allang is vergeten.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 0:21 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Can someone please explain me the point of being alive, 'cuz I don't really see it.


    kindness is never a burden.

    Pleiade schreef:
    Can someone please explain me the point of being alive, 'cuz I don't really see it.


    † Love? I want to sleep.

    Fucking hell, dit gaat een heeeeeeele lange dag worden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hé! Ga nou niet de keuken dweilen, terwijl je weet dat ik erin moet (cat) Je had heus wel een halfuur kunnen wachten en dan was ik weggeweest....


    Stenenlikker

    Okay, natuurlijk doet zij alles wel perfect.


    -

    Rated M for Music.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Omfg, socializen met onbekenden is zo leuk. Ik heb echt een superleuk gesprek gehad in het Engels met een of andere Chinees op de trein over boeken die ik graag lees en over de lente, wow. Jammer dat-ie net afgestapt is. Sommige mensen zijn echt aardig. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Van die mensen die triggerende plaatjes op de voorpagina van hun verhaal zetten zonder een enkele waarschuwing.. don't


    It's okay.

    Dus om 11 uur in de avond mag ik nog niet in mijn pyjama lopen? Oké dan.

    "He's a guy who would give his one magic cat-wish to help you go to college!" Damn right. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga maar even een tijdje niet naar school denk ik Klik


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.