• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, dat was een kort rokje. Het is nog lang geen zomer hoor, en het is hier hooguit 10 graden.

    //
    En we zijn weer op Schiphol :3

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 18:52 ]

    Nereid schreef:
    Werk eens mee, stom.haar D;

    Me everyday.

    + Dat moment dat je in de kleermakerszit gaat zitten en uit je broek scheurt. ;x


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vind dat mensen zich niet moeten bemoeien met wat anderen dragen. Tuurlijk, je kan het niet mooi vinden, maar het is ook niet nodig dat je een gemene opmerking erover maakt. Dat gaat het zelfvertrouwen van die persoon er ook niet beter op maken.


    kindness is never a burden.

    Pleiade schreef:
    Ik vind dat mensen zich niet moeten bemoeien met wat anderen dragen. Tuurlijk, je kan het niet mooi vinden, maar het is ook niet nodig dat je een gemene opmerking erover maakt. Dat gaat het zelfvertrouwen van die persoon er ook niet beter op maken.

    + Als iemand kleding draagt die niet mainstream is, zou men diegene juist moeten bewonderen dat hij of zij dat durft, in plaats van diegene compleet de grond in te trappen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh, wat een geweldig duo is het toch. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gelukkig mag ik zeggen en vinden wat ik wil.

    Shit, nu is de hardeschijf gecrasht. Waarom had ik nou geen back ups gemaakt? :x


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Als je problemen met mij hebt zeg het dan in mijn face en ga het niet achter mijn rug om doen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor het eerst in haar bijna zevenjarig leventje ben ik uitgenodigd en ook in staat om naar de verjaardag van mijn lieve nichtje te gaan. Ik kan wel huilen van geluk.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Juul. Wat nu?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hij is echt heel knap.

    [ bericht aangepast op 16 april 2015 - 21:44 ]


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Het komt niet eens als een verrassing.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ben je nu alweer boos op me? :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Embrace your uncomfort zone!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Embrace your uncomfort zone!


    Neeee, niet ook op Q. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan