• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Is ook. En er is nog steeds niemand thuis...

    Kun je niemand bellen of heeft de buren geen sleutel?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)
    Kun je niemand bellen of heeft de buren geen sleutel?


    Ik had naar mijn oma en opa kunnen gaan maar daar kwam ik net vanaf. Gelukkig kwam ik van school vandaan en had ik mijn laptop bij. Dus nu zit ik in de tuin met mijn laptop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lekker in de trein naar mijn poesje :3

    Men mobiel is weer trug (lol)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ooooh shitt, wie heeft hier een sollicitatie gesprek bij roompot op ameland? :3
    dat was een snelle reactie van ze, ik heb nog geen anderhalf uur geleden de sollicitatie verstuurd.

    Shit. Ik kan ook weer helemaal niks.


    -

    Waar the hell is de groep gebleven die ik ooit kende?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik haat het.om.op dit.tijdstip in de trein te zitten


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Takeru schreef:
    Ooooh shitt, wie heeft hier een sollicitatie gesprek bij roompot op ameland? :3
    dat was een snelle reactie van ze, ik heb nog geen anderhalf uur geleden de sollicitatie verstuurd.

    You go girl! :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Omfg, ik ben echt zooo blij met mijn nieuwe gsm. :3 Eindelijk ben ik van die lelijke Galaxy Music af, die constant vastloopt en waarvan bijna alle knoppen kapot zijn. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Trek :3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Neighbourhood schreef:
    (...)
    You go girl! :3

    thankss ^^

    //
    Je vindt het niet leuk als ik niks doe, en nu ik een sollicitatie heb op een eiland is het ook niet goed omdat je me dan een lange tijd niet ziet. Wil je nou dat ik geld verdien of niet? Als ik daar graag wil werken is dat toch juist goed? Ik heb nooit gewerkt en spring meteen in het diepe door naar een eiland te moeten.

    Nereid schreef:
    I feel lonely


    kindness is never a burden.

    En alweer ben ik afgegaan voor de klas, omdat ik een kleine paniek aanval had, vanwege een mondeling iets.... ik ben sowieso gewoon niet geschikt voor plotseling voor de klas improviseren....


    Stenenlikker

    I fucked nu life up so badly... I just want to die right now.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.