• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, want anderen kunnen ook echt voor mij antwoorden en de reden weten waarom ik doe wat ik doe. Je wilt antwoorden en de enigste waar je die krijgt is van mij. Niet bij anderen, Mr. Know-it-all.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blijkbaar is het tegenwoordig heel lastig om te lezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noob.

    'Ja ze zijn niet canon.' Kunnen ze dan stoppen met het dragen van elkaars kleren?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Takeru schreef:
    Not worth it.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    HAHA, dit is pas grappig. Seriously.


    Tijd voor koffie.

    That was one long ass day.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Miyano schreef:
    'Ja ze zijn niet canon.' Kunnen ze dan stoppen met het dragen van elkaars kleren?

    Larry.
    Oké, maar muziek maakt me zo vrolijk, ik wil dansen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Sommige mensen.

    Sommige mensen weten echt overal een probleem van te maken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Morgen is het eerste college en de studiehandleiding staat nog steeds niet online. Hoe moet ik dan weten of die colleges weer verplicht zijn of ik net zo goed naar dat andere kan gaan? :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben zooooooo blij als volgend schooljaar begint. Ik begin de lange dagen op mijn rooster echt zat te worden (cat)


    Stenenlikker

    Het valt me echt op dat veel mensen hier over anderen praten. Waarom? De mensen waar het om gaat hebben het toch wel door?


    ~

    GoT wat doe je. D: Ik heb zo echt geen zin meer om te kijken, maar ik zal wel moeten, want ik beheer het GoT topic (dat dood is maar goed) en omdat ik gewoon wil weten wat er gebeurd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom schrijf ik überhaupt voor iemand die toch amper terug schrijft?


    Your make-up is terrible