• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er stond zoethout op de verpakking, maar ik proef het helemaal niet :C Nahja, dan maar weer terug naar mijn oude vertrouwde thee.


    Stenenlikker

    Ugh, uit bed komen. Zoveel moeite. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vandaag heb ik de kutste toets van de week. En ook meteen mijn laatste toets. En ook meteen mijn enige toets. Wat een geluk bij een ongeluk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom ben ik de enige uit mijn klas die Engels op een ander tijdstip volgt? Nu zit ik opgescheept met een stelletje dommeriken. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zelfs een gesticht wil je niet hebben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oh, gatverdamme. Ik weet dat ik steeds hoopte dat ik niet de verkoudheid van Sap zou overnemen, maar dat betekent niet dat ik overgeven een acceptabel alternatief vind. Ik wíl juist graag naar mijn colleges van vandaag. Ik keek ernaar uit dat de nieuwe vakken zouden beginnen. Bah, bah, bah. Het is niet eerlijk. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb geen zin om op te staan. Stomme kapster die niet eens voor mij komt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal nooit een baantje krijgen. Alleen als ik een eigen bedrijf start, wat ik ook zeker ga doen over 3 á 4 jaar.

    Buh, nog steeds moe


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rugpijn. D:


    wat was dit ookalweer

    Ik wil niet met jou praten. Wij zijn geen vrienden meer. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Get your shit together. Het is niet mijn probleem.

    Oh, je bent nu alweer irritant. Rot een eind op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een 7,8 voor mijn PO :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Bweh. Ik wil gewoon slapen tot ik me beter voel. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan