• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe kan ik ooit over jou heenkomen? :l


    Pretty is just a pretty word.

    Hoe kun je als volwassene nou zo rottig doen tegen een jochie van hooguit vier jaar? Soms...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    (...)

    Als je een png (of ander type afbeelding) opent in Paint kun je die heel gemakkelijk weer opslaan als jpg. ^^

    Ah, dankje. c:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Je behandelt me alsof ik je hele familie heb uitgemoord. Damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You can kiss my ass, bitch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn presentatie is morgen en ik heb nog steeds geen onderwerp. Goed bezig weer, Megan!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    De mensen waar we het meest van houden, kunnen ons het diepste kwetsen. True shit.


    † Love? I want to sleep.

    Jeesh. Ik ben geen klein kind.


    -

    Nou God, als u nu terug zou kunnen komen, graag. Ik wil dat het voorbij is.

    Ik stel uit wat ik al een week uitstel om het morgen waarschijnlijk opnieuw uit te stellen. . . Get your shit together.
    Ik ben echt te bang om terug te gaan. :') Maar I have to. Fuck.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ritme is mijn beste vriend en vijand af en toe -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Fuck me. Ik haat programmeertaal concepten. Waarom moeten ze 8 verschillende talen die amper op elkaar lijken in 1 vak en dus 1 toets proppen? D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben te soft geworden door die medicatie, haha. Normaal gesproken had ik allang niet meer tegen je gepraat. Nou ja, misschien kan het me gewoon niet genoeg schelen.


    Your make-up is terrible

    Fuckkk, laat me niet alweer een klaplong hebben, please? Bij de volgende keer moet ik in het ziekenhuis blijven..

    Waarom moet dat ding nu net dáár zitten :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.