• Alleen ik weet niet over welk fandom, omdat ik nou niet echt fan ben van bepaalde dingen, maar ik wil wel een keer een fanfiction schrijven.

    Enige suggesties.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    One Direction, 5SOS, Harry Potter, The Hobbit, Twilight. Ik denk dat je iets moet doen dat jij ook echt leuk vind. :'D


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:
    One Direction, 5SOS, Harry Potter, The Hobbit, Twilight. Ik denk dat je iets moet doen dat jij ook echt leuk vind. :'D



    Ik vind ziekenhuis leuk, haha, omdat ik er werk lol.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Haha, ik denk dat je toch iets zult moeten kiezen wat je op z'n minst leuk vindt en kent om een fanfic te kunnen schrijven. ^^
    Heb je Harry Potter gelezen, of de Hunger Games? Dat zijn keuzes die voor de hand liggen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Helemaal eens met Whatsapp. (behalve dan met dat One Direction, maar als jij dat leuk vind, gewoon lekker daarover schrijven)
    Miss. moet je even een kijkje nemen bij andere fanficties voor inspiratie voor het onderwerp.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 14:05 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Je kunt altijd nog een fanfictie over een fanfictie schrijven. :"D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Je kunt altijd nog een fanfictie over een fanfictie schrijven. :"D


    xD (Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!