• Topic 34! Ok deze ging wat sneller vol dan de vorige :'D..
    Best grappig, zo beetje overal zat 2 stemmen tussen, behalve tussen plek 1 & 2 daar zaten 4 stemmen tussen :'D..
    Op plek 1 stond: +/- 24 episodes
    Op 2: +/- 12 episodes
    en op 3 stond: +/- 50 episodes
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - Jibrill (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Killua (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Miyano (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 13 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 13
    48 - Yatogami (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 18 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Decim (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Sugasu (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 17 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps






    Rechtsboven: Pandora Hearts
    Linksboven: Tokyo Ghoul
    Rechtsonder: Owari no Seraph
    Linksonder: Kuroko no Basket

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ben echt steeds meer fan aan aan het worden van Owari no Seraph!
    Yuu is mijn favoriet, maar de rest van de cast is ook awesome !
    Het verhaal is awesome. Ik ship Yuuxshinoa en ook een beetje mikaxyuu. Ook vind ik Mitsuba ook een heel goed personage !
    Het zeker een mijn favoriete anime samen met Ore monogatari dit seizoen!
    De manga is ook gewoon zo awesome !




    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 14:11 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Ik kijk van dit seizoen: Arslan Senki, Danmachi, Kyoukai no Rinne, Ore monogatari en Owari no seraph.

    Die eerste vind ik erg leuk, het is niet geniaal geweldig ofzo, maar gewoon een interessant verhaal over oorlog, geloof, verraad en natuurlijk over Arslan zelf en hoe hij z'n eigen team bij elkaar raapt. Best wel een aanrader!
    Damachi: het verhaal is erg leuk bedacht, maar dat boob-gedoe ergert me vreselijk. De personages vind ik best wel leuk verder.
    Kyoukai no Rinne: een leuke onserieuze anime met een lief en leuk verhaaltje over een meisje dat dingen ziet dat andere mensen niet zien en de avonturen die ze beleefd. Er gebeuren echt hele flauwe dingen en t verhaal is niet zo heel sterk, maar het is wel leuk om naar te kijken als je gewoon zin hebt iets dat niet al te zwaar en serieus is.
    Ore monogatari: super schattig, maar ongewoon liefdesverhaaltje, echt een aanrader als je van romance houdt :3
    En over de laatste hoef ik denk ik niks meer te zeggen, whaha XD

    Wat vinden jullie en welke raden jullie me verder aan van de nieuwste anime die ik niet genoemd heb? ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bloody_Mary schreef:
    BHAAAAHHH I AM SO HAPPY!

    Ik heb twee volumes 3 en 4 van Noragami gekocht vandaag en ook nog Servamp.
    Hou van die serie, I LOVE IT!!!!
    En...En...En... Akame ga kill volume 2.
    Ik ben super blij. Ben wel 50 euro kwijt, maar omg wat een gave manga's waren er in Nijmegen.


    Vriendin vond Love stage in het engels volume 1. Was zo jaloers. Maar mocht dit eigenlijk niet zeggen.


    Woooooh Noragami! *^* En Akame bwaaaaaah.

    En hey, dat moest ik geheim houden en dan ga je het zelf zeggen! XD Steel de Love Stage! *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Noragami is awesome! :'D En Akame ook. En... en... ik ga in 2016 studeren in Nijmegen, waarschijnlijk. OMYGOD dat wordt dus manga heaven voor mij! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Killua schreef:
    Ik kijk van dit seizoen: Arslan Senki, Danmachi, Kyoukai no Rinne, Ore monogatari en Owari no seraph.

    Die eerste vind ik erg leuk, het is niet geniaal geweldig ofzo, maar gewoon een interessant verhaal over oorlog, geloof, verraad en natuurlijk over Arslan zelf en hoe hij z'n eigen team bij elkaar raapt. Best wel een aanrader!
    Damachi: het verhaal is erg leuk bedacht, maar dat boob-gedoe ergert me vreselijk. De personages vind ik best wel leuk verder.
    Kyoukai no Rinne: een leuke onserieuze anime met een lief en leuk verhaaltje over een meisje dat dingen ziet dat andere mensen niet zien en de avonturen die ze beleefd. Er gebeuren echt hele flauwe dingen en t verhaal is niet zo heel sterk, maar het is wel leuk om naar te kijken als je gewoon zin hebt iets dat niet al te zwaar en serieus is.
    Ore monogatari: super schattig, maar ongewoon liefdesverhaaltje, echt een aanrader als je van romance houdt :3
    En over de laatste hoef ik denk ik niks meer te zeggen, whaha XD

    Wat vinden jullie en welke raden jullie me verder aan van de nieuwste anime die ik niet genoemd heb? ^^


    Ik kijk Arslan Senki, Danmachi en Ore Monogatari zelf niet. Danmachi heb ik wel geprobeerd maar ik hield het niet vol? :'D Idk why. Ik vond de hoofdpersoon wel cute, maar voor de rest, meh. Ik weet niet. ;x
    Kyoukai kijk ik wel en die vind ik ook erg leuk, maar precies wat jij zegt; leuk om naar te kijken, maar niet van OMG DIT IS ZO GEWELDIG. Het doet me een beetje aan Noragami denken maar dan met een veel minder sterk plot. Ik verwacht ook dat dit vooral romance gaat worden uiteindelijk. :')

    Voor de rest kijk ik Mikagura Gakuen Kumikyoku; ik raad dit niet aan voor het goede plot. Eerder voor de personages. Vergelijk het het beste met Mekakucity Actors, het is net als die serie ook oorspronkelijk een vocaloid serie en dat merk je gewoon. Er is veel backstory voor de personage, maar het echte plot is gewoon wat verwarrend en ietwat zwakjes. Ik zou hem niet echt gaan kijken. Ik doe het echt puur omdat ik me gehecht heb aan een paar personages, en omdat ik de vocaloid serie ken. x]
    Dan Nisekoi seizoen twee, Owari no Seraph natuurlijk, Plastic Memories en Yamada-kun to 7-nin Majo. Plastic Memories raad ik niet aan. Het plot is eigenlijk best wel goed/interessant, maar op de één of andere manier kan ik mijn aandacht er totaal niet bij houden en heb ik nooit zin om te kijken. :'D
    Yamada-kun is wel super leuk om te kijken, maar echt zo'n anime die leuk is om er bij te hebben en niet al te serieus te kijken, net als Kyoukai no Rinne. Maar hij is wel enorm leuk, dus ik zou hem wel aanraden. :3 Ik vind hem na Owari de leukste van dit seizoen. Dan Mikagura, dan Nisekoi en dan Plastic Memories. x]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Akari schreef:
    Ben echt steeds meer fan aan aan het worden van Owari no Seraph!
    Yuu is mijn favoriet, maar de rest van de cast is ook awesome !
    Het verhaal is awesome. Ik ship Yuuxshinoa en ook een beetje mikaxyuu. Ook vind ik Mitsuba ook een heel goed personage !
    Het zeker een mijn favoriete anime samen met Ore monogatari dit seizoen!
    De manga is ook gewoon zo awesome !






    ;wwww; Don't ship the ship. Ship the Mikayuu! *^* *rent rondjes*
    Ik hou van Shinoa, maar ik zie haar en Yuu gewoon niet een relatie hebben. :'D I mean, Yuu is totaal niet in haar geïnteresseerd op die manier, te merken aan zijn reacties als het onderwerp die kant op gaat. Ik denk dat het van Shinoa's kant wel klopt tho.
    Maar nope, ik hou hoop okay. I mean, Mika en Yuu geven zoveel om elkaar en oeafhaeofjadlf. Ik heb gewoon geen woorden deze feels zijn te sterk. Ik ben in de gevarenzone want het begint mijn grootste OTP te worden. En normaal gesproken zou ik zoiets hebben van nahh, dit is manga enzo, boy x boy gebeurd niet so yeah. Maar ik weet niet, ik heb ergens hoop dat deze manga daar niet zoveel om gaat geven. Ik hoop het echt. XD Maar in ieder geval, hoe Yuu nu is, zie ik hem geen relatie met Shinoa hebben. Over 10 jaar, okay. Dan heeft hij misschien wat meer aandacht voor haar.
    Ik neem dit veel te serieus, negeer me alsjeblieft.
    Ik ben echt ontzettend blij met hoe Mitsuba is neergezet in de anime, want ik was best wel bang dat ze een standaard tsun zou worden, maar ik vind het best wel meevallen, het is in ieder geval goed met de achtergrond blabla erbij gedaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb echt verschrikkelijke vermoedens met de serie, vooral de laatste episodes van de seizoenen.

    Spoiler voor degene die het willen weten:

    Ik denk dat Mika en Yu zo ie zo beide dood gaan of iets gebeurd wat echt heftig is. En dat Mika en Yu elkaar als vijanden gaan zien.
    Het is echt een vreselijke gedachten.


    Vampire + Servant = Servamp

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Ik kijk Arslan Senki, Danmachi en Ore Monogatari zelf niet. Danmachi heb ik wel geprobeerd maar ik hield het niet vol? :'D Idk why. Ik vond de hoofdpersoon wel cute, maar voor de rest, meh. Ik weet niet. ;x
    Kyoukai kijk ik wel en die vind ik ook erg leuk, maar precies wat jij zegt; leuk om naar te kijken, maar niet van OMG DIT IS ZO GEWELDIG. Het doet me een beetje aan Noragami denken maar dan met een veel minder sterk plot. Ik verwacht ook dat dit vooral romance gaat worden uiteindelijk. :')

    Voor de rest kijk ik Mikagura Gakuen Kumikyoku; ik raad dit niet aan voor het goede plot. Eerder voor de personages. Vergelijk het het beste met Mekakucity Actors, het is net als die serie ook oorspronkelijk een vocaloid serie en dat merk je gewoon. Er is veel backstory voor de personage, maar het echte plot is gewoon wat verwarrend en ietwat zwakjes. Ik zou hem niet echt gaan kijken. Ik doe het echt puur omdat ik me gehecht heb aan een paar personages, en omdat ik de vocaloid serie ken. x]
    Dan Nisekoi seizoen twee, Owari no Seraph natuurlijk, Plastic Memories en Yamada-kun to 7-nin Majo. Plastic Memories raad ik niet aan. Het plot is eigenlijk best wel goed/interessant, maar op de één of andere manier kan ik mijn aandacht er totaal niet bij houden en heb ik nooit zin om te kijken. :'D
    Yamada-kun is wel super leuk om te kijken, maar echt zo'n anime die leuk is om er bij te hebben en niet al te serieus te kijken, net als Kyoukai no Rinne. Maar hij is wel enorm leuk, dus ik zou hem wel aanraden. :3 Ik vind hem na Owari de leukste van dit seizoen. Dan Mikagura, dan Nisekoi en dan Plastic Memories. x]


    Dan ga ik Yamada-kun op mijn lijst zetten! Bedankt ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Bloody_Mary schreef:
    Ik heb echt verschrikkelijke vermoedens met de serie, vooral de laatste episodes van de seizoenen.

    Spoiler voor degene die het willen weten:
    Ik denk dat Mika en Yu zo ie zo beide dood gaan of iets gebeurd wat echt heftig is. En dat Mika en Yu elkaar als vijanden gaan zien.
    Het is echt een vreselijke gedachten.


    Behoorlijk grote manga spoilers, lezen op eigen risico. :')

    Ik sluit niet uit dat één van de twee doodgaat. Ik vrees vooral heeeel erg voor Mika. :'D Ik denk niet dat ze elkaar als vijanden gaan zien, maar wat wel zou kunnen gebeuren is dat één van de twee controle verliest (Mika met zijn vampier dorst want die baka drinkt amper; Yuu met z'n seraph gebeuren). Bovendien moeten we niet vergeten dat Mika óók het seraph ding heeft, samen met Yuu. Dus ik denk toch dat ze op de één of andere manier een keer samen moeten komen, aangezien ze in feite een derde partij in de oorlog zijn; de seraphs. En daar gaat waarschijnlijk iets mee gebeuren... Wat dat weet ik niet. @,@
    Maar Krul wil dat ze samen komen en er iets moet gebeuren, al weten we nog niet wat. :'D Ze wil namelijk dat Mika Yuu vindt en ze er samen vandaar gaan, god knows why. Maar goed, ik denk dat we moeten verwachten dat de vampier - mens oorlog niet het plot is; het gaat om het seraph of the end gebeuren. En daar weten we eigenlijk nog bizar weinig over, zelfs in de manga niet. Volgens de manga is dit ook allemaal nog 'introductie' naar het 'echte plot' toe, las ik ergens. Dus ik vraag me ook sterk af hoe ze alles in maar in totaal twee seizoenen van 12 episodes willen proppen...


    @Tesla you're welcome. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Behoorlijk grote manga spoilers, lezen op eigen risico. :')

    Ik sluit niet uit dat één van de twee doodgaat. Ik vrees vooral heeeel erg voor Mika. :'D Ik denk niet dat ze elkaar als vijanden gaan zien, maar wat wel zou kunnen gebeuren is dat één van de twee controle verliest (Mika met zijn vampier dorst want die baka drinkt amper; Yuu met z'n seraph gebeuren). Bovendien moeten we niet vergeten dat Mika óók het seraph ding heeft, samen met Yuu. Dus ik denk toch dat ze op de één of andere manier een keer samen moeten komen, aangezien ze in feite een derde partij in de oorlog zijn; de seraphs. En daar gaat waarschijnlijk iets mee gebeuren... Wat dat weet ik niet. @,@
    Maar Krul wil dat ze samen komen en er iets moet gebeuren, al weten we nog niet wat. :'D Ze wil namelijk dat Mika Yuu vindt en ze er samen vandaar gaan, god knows why. Maar goed, ik denk dat we moeten verwachten dat de vampier - mens oorlog niet het plot is; het gaat om het seraph of the end gebeuren. En daar weten we eigenlijk nog bizar weinig over, zelfs in de manga niet. Volgens de manga is dit ook allemaal nog 'introductie' naar het 'echte plot' toe, las ik ergens. Dus ik vraag me ook sterk af hoe ze alles in maar in totaal twee seizoenen van 12 episodes willen proppen...


    @Tesla you're welcome. :3


    Ik wilde dus gaan typen: struggles. Het wel of niet openen van de spoiler D: Ik had namelijk de spoiler van Ellen wel geopend XD Maar nu heeft t al geen zin meer, want als je op quote drukt zie je al wat er in staat ><".


    Random persoon: "Tesla, you're an idiot."
    Ik: "Tes certainly is! 8D"


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mag ik even voor ik naar bed ga? *^*
    *beseft zich nu hoe raar dat eruit ziet met de Quizlet tijd erbij. Mensen het is hier 01:51. ;w;













    Bonus:







    You're welcome. ;D
    Ik heb jullie nog gespaard, ik heb zoveel meer pretty plaatjes. ;w;

    [ bericht aangepast op 17 mei 2015 - 18:51 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Killua schreef:
    (...)

    Ik wilde dus gaan typen: struggles. Het wel of niet openen van de spoiler D: Ik had namelijk de spoiler van Ellen wel geopend XD Maar nu heeft t al geen zin meer, want als je op quote drukt zie je al wat er in staat ><".


    Random persoon: "Tesla, you're an idiot."
    Ik: "Tes certainly is! 8D"


    Hehe oeeeeps. :'D
    Negeer mijn gebabbel tho, het zijn toch allemaal maar speculaties. x] Maar er waren toch wel een paar spoilers volgens mij... ;w;



    :3 Because there's never enough Frosch.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Hehe oeeeeps. :'D
    Negeer mijn gebabbel tho, het zijn toch allemaal maar speculaties. x] Maar er waren toch wel een paar spoilers volgens mij... ;w;



    :3 Because there's never enough Frosch.


    De aflevering van Frosch die alleen de weg naar Sabertooth zoekt is echt de beste ooit T^T


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    (...)

    De aflevering van Frosch die alleen de weg naar Sabertooth zoekt is echt de beste ooit T^T


    Jaaaaa, ik hou van die episode! ;w;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ohmyyyy, die OST's vermoorden me echt, joh. :'D Vooral Insanity Love en de ending, Scapegoat. Het geeft me zoveel feels. Ik luister er iets te veel naar. @,@ Ik ben bang voor wat er met me gaat gebeuren als echt alle OST's uit zijn. Omg ik hoop zo erg dat ik dan nog in Japan ben en ik het kan kopen. ;w;
    Serieus, volgens mij is mijn fangirl gehalte hoger dan ooit bij deze anime. :'D Ik wil gewoon alles hebben en kopen. Ik wil zelfs de DVD's hebben eigenlijk. En dat heb ik nog nooit gewild bij een anime, omdat het veel geld is enzo. o___o Maar ik moet het. En CD's met de muziek, please.
    EN ALSJEBLIEFT GEEF ME EINDELIJK MERCH. @,@ Het duurt te lang er is al zoveel Mikagura merch, maar bijna niks van Owariiii it's not faaaaair. Alleen af en toe wat Ferids en Gurens en ik wil ze niet. *hides* Give me the Mika. And the Yuu. And the Shinoa. And the Yoichi. En Krul. Maar Mika please. ;w;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)