• Topic 34! Ok deze ging wat sneller vol dan de vorige :'D..
    Best grappig, zo beetje overal zat 2 stemmen tussen, behalve tussen plek 1 & 2 daar zaten 4 stemmen tussen :'D..
    Op plek 1 stond: +/- 24 episodes
    Op 2: +/- 12 episodes
    en op 3 stond: +/- 50 episodes
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - Jibrill (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Killua (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Miyano (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 13 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 13
    48 - Yatogami (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 18 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Decim (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Sugasu (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 17 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps






    Rechtsboven: Pandora Hearts
    Linksboven: Tokyo Ghoul
    Rechtsonder: Owari no Seraph
    Linksonder: Kuroko no Basket

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weaofhadofjasdlfhaweofhadflajsdf oh my goooooood mensen kijk wat ik vond in Osaka vandaag! ;wwwwwww;







    BYE RIP ME @,@


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    Weaofhadofjasdlfhaweofhadflajsdf oh my goooooood mensen kijk wat ik vond in Osaka vandaag! ;wwwwwww;







    BYE RIP ME @,@

    Didi Awesome !!!


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Yuuichirou schreef:
    Weaofhadofjasdlfhaweofhadflajsdf oh my goooooood mensen kijk wat ik vond in Osaka vandaag! ;wwwwwww;







    BYE RIP ME @,@


    MY YAOI RADAR BEGINS TO BEEEEEP!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 21:19 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Anime gif time :



    Anime:
    Hibike! Euphonium
    Yamada-kun to 7-nin majo (TV)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 15:02 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Yuuichirou schreef:
    Weaofhadofjasdlfhaweofhadflajsdf oh my goooooood mensen kijk wat ik vond in Osaka vandaag! ;wwwwwww;







    BYE RIP ME @,@


    Ik kom jatten. ME wants.

    Zo awsome.


    Vampire + Servant = Servamp

    @Ellen ehehehehehe. :3 *staart er helemaal niet elke dag naar* ;w;

    @Shirley oehhh, je kijkt Yamada-kun. ;D Ik vind die anime echt enorm leuk. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Yush, die volg ik, ehehe. c:
    Witharige personages. Okay. I'm in. ;w; Ik zou niet zo voorspelbaar moeten zijn, maar dat is serieus één van de dingen waarmee je mij aan een anime krijgt. XD Ik kan er niks aan doen, ik val áltijd voor de witharige personen, ALTIJD. Het is niet eens een fabeltje. ;w;
    Oh, geloof me, je hoeft niet eens te zoeken naar doujinshi's, ze vinden jou. XD *loopt door een winkel heen* Me: hey wacht, dat is geen manga... Oh, aaaaaah. :'D En echt verdiepingen vol, serieus. Eén verdieping manga, drie verdiepingen doujinshi. Ik overdrijf niet eens. En sowieso de helft is sport anime, als het niet driekwart is. XD Ik neem nog wel een Kagehina mee. Dat moet. En ze moeten Mikayuu hebben voordat ik naar huis ga. Dat moet nog meer. En daar is het. Hét bewijs dat Mikayuu Kagehina van mijn nummer één OTP's troon heeft gestoten...
    Mehh, je moeder is te overbezorgd. ;w; Er kan altijd overal wat gebeuren, denk ik altijd maar... En je wil niet weten hoe voorzichtig ze hier zijn met alles. Toen ik net aankwam was het eerste wat ik kreeg een verhaal van vier politieagenten op een rij in uniform over fiets veiligheid en verkeersregels, en daarna een verhaal over aardbevingen waarna we in allemaal in groepjes in een simulator moesten gaan zitten. XD Ik weet precies wat ik allemaal moet doen als er iets gebeurt, hoor. :'D
    Ja, ik wil ook fysieke. XD Ik heb er ook genoeg online gelezen, hehe. Maar dan kies ik gewoon de vertaalde uit. :3
    Oeeeh, cosplay? *^* Share your thoughts with us, eheheh. *^*

    Oh god, ja, de wielren anime. Die moet ik ook nog steeds kijken. Ze zijn er hier helemaal weg van. Net zo populair als Haikyuu!! en Kuroko, als het niet nog populairder is. ;o
    Dat doet me denken aan toen ik mijn student tutor voor het eerst ontmoette... We hadden het over anime en zij hield van de wielren anime (sorry ik kan nooit de naam onthouden en ik noem het altijd zo XD) en op een gegeven moment ging ze me uitleggen dat haar vriendinnen fujoshi waren en uitleggen wat het was enzo, maar dat zijzelf er niet echt van hield en ik kon echt m'n lach niet inhouden. XD Toen ben ik toch ook maar even voor mijn fujoshi neigingen uitgekomen. x] Maar serieus, ik wist niet dat het zo'n ding was in Japan, aangezien ik had verwacht dat het toch allemaal licht homofobisch zou zijn. Maar nope. Er zijn enorme yaoi afdelingen en van de doujinshi bestaat like 80% uit boy x boy ships. En iedereen loopt er doorheen en bladert erdoorheen enzo, niet alleen meisjes van mijn leeftijd, ook ouders. :'D Ben overigens ook nog helemaal geen yuri tegengekomen, ook opvallend. :'D Maar ja, dat zal misschien in Akihabara wel wat meer zijn. (Ik las dat Akihabara meer op guys focust en Ikebukero meer op meiden.)

    One more thing before I'll shut up.







    I'M OKAY I'M PERFECTLY FINE.
    no



    Hallo late reactie. D: Hierbij verdien ik award voor late reacties.

    I join you. Nee joh toen ik mijn vriend aan anime zetten vroeg hij mij waarom hij het moest kijken zit zei ik:
    'Well you will have so much different stories and like you will have one about basketball, you will have one about guys fighting titans and lots more. You will also be attracted to a certain hair color and you don't want to love white haired colored people. They will die or have like so many problems. Also you don't want them to have grey hair. They could have like two personalities and that is very sad because one of them is his brother that died in a accident. And yeah.. Don't like white haired people. You will love them. And you will cry when they die.' En toen begon ik te huilen aangezien ik nadacht over al mijn precious children. ;_; Ik vind het aardig knap dat ik niet zelf bij anime huil maar wel als ik over personages nadenk. ;_;
    Oh geweldig. Kagehina, je zal niet vergeten worden. We bedanken U voor de ship feeliings je Didi heb gegeven. Je zal altijd nummer 2 blijven. Wou die laatste zin klinkt zo vriendelijk. Mikyuu staat bij mij op een gedeelde 2de plaats. ;'D Ze staan samen met Sansaka. Maar ze kunnen niet Maeiso van de troon afschoppen. They can't win from the ikemen ship. :'D Nou ja als je nadenkt over hoe erg ik mijn OTP top 5 koester en hoe gemakkelijk ze naar de top 5 zijn gegaan is het erg knap. :')
    Ik zeg altijd tegen haar: Alsof Nederland zo veilig is. De fietsers zijn nog gekker dan autobestuurders. We laten drugs toe. -Hallelujah, waar mijn ouders laatste bedrijf was had de achterbuurman een wietplantage.- we doen alsof het de normaalste zaak is dat we de wallen hebben. En ik zal maar niet gaan praten over hoe vaak wij voetbal rellen hebben.' Ze is daarna altijd wel stil. :'D
    Yes cosplay. Ik heb zaterdag stof gehaald voor mijn 3 projecten. Aka: Itona, Krul & Mika. :') Voor Krul ben ik nu patronen aan het knippen. :') Mika en Itona moet ik aan de kant leggen aangezien ik eerst een binder moet bestellen. -zucht- Nou ja. Het houd me van de straat en mijn moeder is blij dat ik iets anders doe dan achter een pc zitten. :'D Nou ja voor Itona kan ik al de broek maken en zijn 'handschoenen' -Ik heb zulk mooi nep leer kunnen vinden. Can't wait to make them- Maar voor Mika moet ik nog even kijken hoe ik zijn patronen ga maken. Krul was aardig makkelijk. Heb alleen wel haar rokje verlaagt en wat meer volume gegeven want anders liep ik met net dat ding over mijn kont heen joh. :'D

    HIME HIME SUKI SUKI DAISUKI. HIME HIME KIRA KIRA RIN. KIMI TO MINNA IREBA WATASHI TTE ZETTAI MUTEKI!
    -Nee ik heb totaal geen obsessie met Yowapeda. Hoe bedoel je? En Yowapeda is ontzetend populair in Japan. :'D Dat had ik je van te voren kunnen vertellen. :'D Het heeft 5 stageplays dacht ik en dit is over de hele eerste inter high. We zijn net bij de tweede en als daar ook minimaal 3 stage plays van komen dan hebben we er minimaal met de derde erbij 12. :'D Yowapeda heerlijk anders dan andere sports anime. :') Het is mijn favoriet kwa sportanime. Daarna komt Daiya, dan Baby Steps en dan ergens daar ver achter Free! & Kuroko no Basuke. Oh en om die laatste twee in de grond te boren ik zet Inazuma op 4. Dus die twee mogen met hun 'pretty' art-style een eind in de hoek worden gedreven. :') Ik weet dat ik nu heel hypocriet ben. Maar ik ben ook een heel erg hypocriet als het gaat over Sport-anime. :'D
    Trouwens die student tutor is serieus een held. Yowapeda is letterlijk een anime waarbij je iedereen met elkaar shipt. Onoda en Makishima? No problem. Onoda met Manami? Geen probleem. Onoda met Midousuji? Geen probleem! etc, etc, etc. Ook is er een ontzettende hype om de personage's te gender benden. Maar daar heb ik een ontzettende hekel aan maar dat is gewoon omdat ik een hekel heb aan het hele genderbenden begrip. :3
    En Japan is niet een homofobisch van natuur. Dat komt alleen maar door de westerse invloeden. In de geschiedenis zijn veel samurai geweest die homoseksueel waren en werden geaccepteerd. Ook was er een man die had een relatie met een zwarte man. Het is moeilijker in Japan voor de vrouwen die lesbisch zijn. Dus je ziet ze net zoals veel homoseksuele niet. Ondanks homoseksuelen wel eerder worden geaccepteerd dan lesbische vrouwen komen er veel mannen niet uit aangezien dan worden gezien als de 'onee' van tv. Ook koppelt Japan gay en transgender aan elkaar dus er zijn ook ontzettend weinig homoseksuelen mannen die ervoor uitkomen.
    Oké ik ben totaal van het onderwerp af gegaan mijn excuses. ;'D
    Akihabira. *.* Ik wil daar echt een keer naartoe. Alleen zou iemand mij een beperkt aantal aan geld moeten geven anders ben ik blut aan het einde van de dag. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    (...)


    Hallo late reactie. D: Hierbij verdien ik award voor late reacties.

    I join you. Nee joh toen ik mijn vriend aan anime zetten vroeg hij mij waarom hij het moest kijken zit zei ik:
    'Well you will have so much different stories and like you will have one about basketball, you will have one about guys fighting titans and lots more. You will also be attracted to a certain hair color and you don't want to love white haired colored people. They will die or have like so many problems. Also you don't want them to have grey hair. They could have like two personalities and that is very sad because one of them is his brother that died in a accident. And yeah.. Don't like white haired people. You will love them. And you will cry when they die.' En toen begon ik te huilen aangezien ik nadacht over al mijn precious children. ;_; Ik vind het aardig knap dat ik niet zelf bij anime huil maar wel als ik over personages nadenk. ;_;
    Oh geweldig. Kagehina, je zal niet vergeten worden. We bedanken U voor de ship feeliings je Didi heb gegeven. Je zal altijd nummer 2 blijven. Wou die laatste zin klinkt zo vriendelijk. Mikyuu staat bij mij op een gedeelde 2de plaats. ;'D Ze staan samen met Sansaka. Maar ze kunnen niet Maeiso van de troon afschoppen. They can't win from the ikemen ship. :'D Nou ja als je nadenkt over hoe erg ik mijn OTP top 5 koester en hoe gemakkelijk ze naar de top 5 zijn gegaan is het erg knap. :')
    Ik zeg altijd tegen haar: Alsof Nederland zo veilig is. De fietsers zijn nog gekker dan autobestuurders. We laten drugs toe. -Hallelujah, waar mijn ouders laatste bedrijf was had de achterbuurman een wietplantage.- we doen alsof het de normaalste zaak is dat we de wallen hebben. En ik zal maar niet gaan praten over hoe vaak wij voetbal rellen hebben.' Ze is daarna altijd wel stil. :'D
    Yes cosplay. Ik heb zaterdag stof gehaald voor mijn 3 projecten. Aka: Itona, Krul & Mika. :') Voor Krul ben ik nu patronen aan het knippen. :') Mika en Itona moet ik aan de kant leggen aangezien ik eerst een binder moet bestellen. -zucht- Nou ja. Het houd me van de straat en mijn moeder is blij dat ik iets anders doe dan achter een pc zitten. :'D Nou ja voor Itona kan ik al de broek maken en zijn 'handschoenen' -Ik heb zulk mooi nep leer kunnen vinden. Can't wait to make them- Maar voor Mika moet ik nog even kijken hoe ik zijn patronen ga maken. Krul was aardig makkelijk. Heb alleen wel haar rokje verlaagt en wat meer volume gegeven want anders liep ik met net dat ding over mijn kont heen joh. :'D

    HIME HIME SUKI SUKI DAISUKI. HIME HIME KIRA KIRA RIN. KIMI TO MINNA IREBA WATASHI TTE ZETTAI MUTEKI!
    -Nee ik heb totaal geen obsessie met Yowapeda. Hoe bedoel je? En Yowapeda is ontzetend populair in Japan. :'D Dat had ik je van te voren kunnen vertellen. :'D Het heeft 5 stageplays dacht ik en dit is over de hele eerste inter high. We zijn net bij de tweede en als daar ook minimaal 3 stage plays van komen dan hebben we er minimaal met de derde erbij 12. :'D Yowapeda heerlijk anders dan andere sports anime. :') Het is mijn favoriet kwa sportanime. Daarna komt Daiya, dan Baby Steps en dan ergens daar ver achter Free! & Kuroko no Basuke. Oh en om die laatste twee in de grond te boren ik zet Inazuma op 4. Dus die twee mogen met hun 'pretty' art-style een eind in de hoek worden gedreven. :') Ik weet dat ik nu heel hypocriet ben. Maar ik ben ook een heel erg hypocriet als het gaat over Sport-anime. :'D
    Trouwens die student tutor is serieus een held. Yowapeda is letterlijk een anime waarbij je iedereen met elkaar shipt. Onoda en Makishima? No problem. Onoda met Manami? Geen probleem. Onoda met Midousuji? Geen probleem! etc, etc, etc. Ook is er een ontzettende hype om de personage's te gender benden. Maar daar heb ik een ontzettende hekel aan maar dat is gewoon omdat ik een hekel heb aan het hele genderbenden begrip. :3
    En Japan is niet een homofobisch van natuur. Dat komt alleen maar door de westerse invloeden. In de geschiedenis zijn veel samurai geweest die homoseksueel waren en werden geaccepteerd. Ook was er een man die had een relatie met een zwarte man. Het is moeilijker in Japan voor de vrouwen die lesbisch zijn. Dus je ziet ze net zoals veel homoseksuele niet. Ondanks homoseksuelen wel eerder worden geaccepteerd dan lesbische vrouwen komen er veel mannen niet uit aangezien dan worden gezien als de 'onee' van tv. Ook koppelt Japan gay en transgender aan elkaar dus er zijn ook ontzettend weinig homoseksuelen mannen die ervoor uitkomen.
    Oké ik ben totaal van het onderwerp af gegaan mijn excuses. ;'D
    Akihabira. *.* Ik wil daar echt een keer naartoe. Alleen zou iemand mij een beperkt aantal aan geld moeten geven anders ben ik blut aan het einde van de dag. :'D


    Ehehhe, maar ik kreeg wel een heel lang antwoord dus ik heb je al vergeven. *^*
    Nu moet ik de hele tijd teruglezen anders vergeet ik gegarandeerd op alles te antwoorden. XD
    Ik gooi mijn precious grey haired characters stiekem altijd bij de white haired ones. XD Ze hebben bijzonder vaak hetzelfde lot of soortgelijke feels... Het zijn net niet white haired characters. x] In ieder geval zijn ze ook bijna altijd precious... Ik hou bijna net zo automatisch van ze.
    Je huilt niet bij animes? Okay ja dat vind ik knap. XD Ik ben hier serieus bang dat mijn buren in mn dorm nog een keer bij me komen aankloppen of alles wel goed gaat. :'D Vooral als ik Owari kijk. Omg, ik kreeg eergisteren een studiegenoot uit Indonesië aan Owari en we hebben samen op school de eerste vier eps gekeken. Aan het einde van de eerste moest ik echt de andere kant op kijken en me inhouden, ookal is het de derde keer dat ik het zie. Mijn missie was geslaagd tho, hij vond het geweldig. Het was best hilarisch, hij was de hele tijd van 'Oh my god he's gonna die, I'm sure he's gonna die he's gonna die isn't he?'
    Eerst over Mika in de eerste episode. En toen later ook over Yoichi. Al was hij over Yoichi iets minder dramatisch. :')
    OH en toen zo'n random meisje Yuu een liefdesbrief ging geven was hij van '... Please tell me this is not an harem.' Ik was van 'ah no no no no.' *probeert niet te denken aan Yuu's super canon harem*
    Maar hij vond het leuk yay. *^* Ik ben hier wandelende Owari promotie met mn shirt en mn standaard antwoord als mensen me vragen welke anime of manga ik op dit moment leuk vind.
    Oh god nee, zeg dat niet, dat klinkt zo hard en cruel en nooooh. Ik zet ze voor nu wel even op een gedeelde eerste plek dan. ;w;
    Maar maar maar wat moet ik dan met Nezushi en mijn precious één van de enige hetero otps Harutaka? XD
    Arghh, ik maak wel gewoon geen top, alles is belangrijk. TwwwwwwT
    .... Dat klinkt ook niet goed tho, want Mikayuu is op dit moment wel echt de grootste voor mij. D:
    Oh god, de struggles. Waarom denk ik hier zoveel over na. XD
    Ja precies, dat dus. Imo kan er gewoon overal op de wereld wel iets gebeuren. Ook in Nederland, vooral in Nederland om die redenen die jij al zei. :'D
    Ohmygod je gaat Krul cosplayen dat is zo awesome. ;wwwww; Ze is zo pretty en geweldig enzo. *^* EN MIKA AAAAH. Laat me even huilen. TwwwT
    Shinoa staat op mijn lijstje, maar ik heb zo het idee dat ik dat al eens gezegd heb. :') Stiekem wel ik eigenlijk ook Yuu of Mika een keer doen, maar zoveel mensen hebben dat idee al dat ik me een beetje voel alsof ik ideeën jat. :'D So yeah eerst Shinoa, dan zie ik wel verder. *^* Ik vind het trouwens geweldig dat je het zelf maakt, ik ben er zelf echt niet goed in. >< Ik ben op dit moment met Noise van Pandora Hearts bezig (thuis in Nederland tho, niet hier XD) maar het wil allemaal niet zo erg. Mn naaimachine vooral niet. Maar ik heb ook zo het idee dat dat ding gewoon zn beste tijd gehad heeft - ik heb hem van mn oma gehad en het is net zo oud als mn vader. :') Dus waarschijnlijk zal het beter gaan als ik gewoon een nieuwe aanschaf, maar ugh, geld.
    Maar maar maar waar komt Haikyuu dan? D:
    Ik ben gewoon nog totaal geen expert op gebied van sport anime, ik heb alleen nog maar Haikyuu, Free en Kuroko gezien. :') Diamond no Ace staat wel echt hoog op mn lijstje tho, en ik wil ondertussen ook wel eens weten waarom mensen Yowapeda zo geweldig vinden. *^*
    Ik ben ook totaal niet van de genderbend trouwens, ik zie het nut er niet zo van in. I mean, wat betekent iemands gender nou? Mensen maken daar een veel te big deal van imo.
    En dat wist ik eigenlijk helemaal niet, ik heb altijd gedacht dat ze dat wel waren. Maar jouw uitleg klinkt veel logischer als ik hier kijk naar hoe men er in het algemeen mee omgaat. En maakt niet uit, ik vind die dingen eigenlijk best wel interessant. ^^
    En yeaaaaah, mijn portemonnee... Iemand moet me ook stoppen ohmygod. Straks heb ik niks meer zelfs voordat ik in Akihabara ben... TwT

    Volgens mij is dit heeeeel lang geworden, oeps. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DMC & HOTD zijn afgerond. *-* Ik had er alleen meer van verwacht. Of nou ja, niet van HOTD, van dat soort kijk ik het alleen zonder high expectations.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    DMC & HOTD zijn afgerond. *-* Ik had er alleen meer van verwacht. Of nou ja, niet van HOTD, van dat soort kijk ik het alleen zonder high expectations.

    Hehe, xd zo heb ik heel Dragonball Z gekeken xd
    Gewoon puur omdat het grappig is en niet omdat een diepgaand of uitgebreid plot heeft.
    Zulke anime's zijn altijd wel leuk vind ik zelf.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Didi Ik las eerste de manga en daar kwam de anime er ook nog van uit Eerst de ova en er is ook een live action serie van ben dus best wel fan van deze serie Yamada-kun and the Seven Witches.
    Vind het verhaal ook zo goed ! Verder ship ik Yamada met Urara , omdat ze zo awesome samen zijn. Heb je ook al stuff van Yamada-kun gezien in Japan ??


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    @Didi Ik las eerste de manga en daar kwam de anime er ook nog van uit Eerst de ova en er is ook een live action serie van ben dus best wel fan van deze serie Yamada-kun and the Seven Witches.
    Vind het verhaal ook zo goed ! Verder ship ik Yamada met Urara , omdat ze zo awesome samen zijn. Heb je ook al stuff van Yamada-kun gezien in Japan ??


    Ja, het is echt heel erg leuk! Er begint ook nu eindelijk een beetje meer over het plot in te komen, want ik was zo nieuwsgierig. :3
    Yush, ik ship ze ook. Al kan mijn innerlijke fujoshi de Yamada x grey haired dude wiens naam ik op moest zoeken Miyamura ship ook niet helemaal weerstaan. x] Ik kan niet ontkennen dat ik fangirl iedere keer als die twee gaan zoenen. :'D
    Hmm neee, nu je het zegt eigenlijk bijna nog niet! :c Van dit seizoen begint alles net pas in de winkels te komen, en sommige series zijn veel eerder dan anderen. Zo is er nu echt een bom ontploft met Mikagura Gakuen Kumikyoku merchandise. XD Van Owari no Seraph is er echt nog maar absurd weinig. Er was één keer echt aardig veel merch en toen heb ik ook veel gekocht, maar sinds die dag is het allemaal weer weg? Ik krijg bijna het idee dat dat toen per ongeluk was en het eigenlijk nog niet in de winkel hoorde te liggen. :'D Maar goed, ik wacht rustig af. *^*

    @Maia okay help me even, mijn hoofd is kapot, ik kan me totaal niet bedenken voor welke anime dat afkortingen zijn. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet dat HOTD waarschijnlijk High School of the Dead is xd
    Zo ver kwam ik xd DMC heb ik ook geen idee.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Yuuichirou schreef:
    @Maia okay help me even, mijn hoofd is kapot, ik kan me totaal niet bedenken voor welke anime dat afkortingen zijn. XD

    HOTD • Highschool of the Dead.
    DMC • Devil May Cry.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    HOTD • Highschool of the Dead.
    DMC • Devil May Cry.


    Yeah, I knew I should have known the other one xd
    Kwam er alleen net niet op,maar Devil May Cry is wel awesome tho


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.