• Topic 34! Ok deze ging wat sneller vol dan de vorige :'D..
    Best grappig, zo beetje overal zat 2 stemmen tussen, behalve tussen plek 1 & 2 daar zaten 4 stemmen tussen :'D..
    Op plek 1 stond: +/- 24 episodes
    Op 2: +/- 12 episodes
    en op 3 stond: +/- 50 episodes
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - Jibrill (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Killua (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Miyano (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 13 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 13
    48 - Yatogami (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 18 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Decim (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Sugasu (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 17 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps






    Rechtsboven: Pandora Hearts
    Linksboven: Tokyo Ghoul
    Rechtsonder: Owari no Seraph
    Linksonder: Kuroko no Basket

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Oh bwah, dat klinkt echt rot. Vooral dat in de supermarkt lijkt me zo'n rotsituatie. Gelukkig gaat het nu allemaal wel wat beter. c:
    Oh een jaar heb ik wel, hehe, kan me niet voorstellen dat ik dan ineens niet meer into anime ben en naar cons ga, dan zou mn leven wel echt helemaal omslaa, zie ik nooit meer gebeuren. XD Ik ben zo erg, geez. Ik durf te wedden dat minstens 70% van mijn gedachten uit anime related shit bestaat, als 't niet meer is. /hides
    XD Ik zou het geweldig vinden jouw reacties eens te zien. Ze klinken zo herkenbaar.
    Ohhh Kamigami no Asobi heb ik ook geprobeerd, maar zelfs die hield ik niet vol. >< Alleen Ouran High School Host Club is geweldig, maar hoewel dat harem wordt genoemd vind ik het toch heel anders dan andere harems. Ik snap nog steeds niet hoe ik Diabolik Lovers heb overleefd. Ik vond het afschuwelijk maar heb het helemaal af gezien. XD Amnesia ook, maar die had pretty art en dudes om naar te kijken.
    Thanks, I'll guess I'll see you in hell then. ;wwww; Also, mn toets is morgen pas, ik vergiste me alweer. XD En je wil Japanstudies gaan doen dan? Je moet eens met Tesla praten, die gaat er wss volgend studiejaar aan beginnen als ik het goed heb. *^*

    Ik ben het trouwens helemaal eens met je verhaal over sport animes, dat beschrijft precies waarom ik het zo leuk vind. :3 In eerste instantie dacht ik dat het vreselijk was, I was so wrong.

    En over Naruto, ik heb het niet langer dan 15-20 episodes volgehouden, maar ik ship Naruto en Sasuke. No one can stop me. (cat)


    Als ik er aan terug denk lach ik me rot. :') Want die mensen vragen ook echt niet of er iets anders aan de hand is en gaan uit van allemaal dingen.
    70% Anime. Waar gaan dan de 30% over? :')
    Mijn reacties zijn de meest domme dingen ooit. En mensen vinden ze gek genoeg leuk. :')
    Kamigami no Asobi heeft een wonderbaarlijk goed plot. hallelujah het ging van een harem anime naar een anime dat ging over het redden van een vriend. :') +De fanservice was zeer goed. :')
    Diaboliks anime is verschrikkelijk maar de game is aardig goed. :'D Er was meer een plot in. Amnesia heb ik nooit gekeken. Ouran is een harem? Oh dat is nieuw. Ik heb het nooit als een gezien.

    En hehe. Ik kijk veels te diep into sport anime. :') Maar tja ik moet zeggen. Sports anime zijn zo donker af en toe. Like bij Inazuma: Wil je blijven leven: Kom niet in de buurt van auto, stap niet een politie wagen in. Ga niet naar een voetbal wedstrijd. Wees niet in het bezit van een auto. Want anders kom je of in coma of je gaat dood. En meestal is het het laatste. :') Wat een vrolijke situaties. ^.^ Dit laat me herinneren aan dat ik de laatste episode van baby steps nog moet kijken. :'D

    En de Sasuke x Naruto talk: Bij mij begon het shippen met deze 2 filmpjes:


    Toen ging ik op tumblr. typte sasunaru in en toen belande ik in hel. :'D Ik wist dat ze nooit bij elkaar zouden komen -dit was al vanaf het begin vastgesteld. Jump accepteert geen yaoi relaties. Er mag naar gehint worden maar echt een relatie: nop. Taboe- maar ik was van: 'Zolang Sasuke en Sakura niet bij elkaar komen en Naruto en Hinata ook niet komt het allemaal goed.'
    Naruto stopte voor mij bij 698.

    +Yaoi is the best. :'D Het laat mij niet awkward voelen als ik smut lees. :Y) *Kijkt naar haar 2de computer scherm waar Komahina doujinshi open staat.* En kijk. :Y) Ik ben zo een perv.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Soooo many pervminds, I like! :9~

    But whutinthebutt ; Diabolik Lovers, Amnesia en OHSHC moet ik allemaal nog kijken. Ik was aan Amnesia begonnen maar dat hoofdpersonage laat me mentaal mijn haren eruit trekken. Of die van haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hehehe xd Om Shounen Jump dwars te zitten, vind ik dat deze yaoi relatie dan wel weer moet kunnen xd
    Heb met de tijd een beetje haat gekregen aan shounen jump. The bastards :p
    Maar eigenlijk passen ze best goed bij elkaar als je alles op een rijtje zet xd
    Still, ik ship ze niet of zo, maar ze zijn wel leuk samen xd.

    Oeh Oeh, wss heb ik wel 1 ship gevonden in Naruto die ik dan wel ship.
    Obito x Rin of Kakashi x Rin... damn... xd
    Zelfs over die ship ben ik nog niet uit, want beide passen er wel bij.
    Yeaah, nevermind xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Undine schreef:
    Soooo many pervminds, I like! :9~

    But whutinthebutt ; Diabolik Lovers, Amnesia en OHSHC moet ik allemaal nog kijken. Ik was aan Amnesia begonnen maar dat hoofdpersonage laat me mentaal mijn haren eruit trekken. Of die van haar.


    DONT watch Diabolik Lovers. Hele mooie art, maar dat verhaal... ugh. totally ruined. );

    Ik ben nu bij volume 5 van Owari No Seraph manga, maar die is nog niet vertaald in het Engels. D: En nee, ik wil niet online lezen. Deze manga wil ik vast kunnen houden, zeg maar. :'D

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 17:23 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Shõnen Jump? What? :'D Met sommige termen moet ik er weer even inkomen hoor.
    Hm, dan zou ik persoonlijk voor Kakashi x Rin gaan.

    Don't? Is het zo slecht? o.o
    Nu ben ik benieuwd. Hoogstwaarschijnlijk kijk ik wel de eerste, gewoonweg doordat ik het zelf bekeken heb. Als het echter niet mijn smaak is, begin ik wel een ander.
    Owari No Seraph raad je wel aan? Ik vroeg om anime op FB namelijk en ik kreeg o.a. die als zowel: Tokyo Ghoul, Sword Art Online, Kiroshitsuji.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeehh Owari no Seraph moet ik nog de laatste epi van zien van de anime :o
    Ik vind hem echt al best vet en ben best wel fan van Yuu en Mika :)
    Ze zijn wel awesome en hoe ze op elkaar zijn ingespeeld is echt geweldig!
    Moet snel dus verder kijken :)

    Maar ben eerst bezig met Bleach nog af te kijken en dat is al een hele klus xd
    En ondertussen stiekem ook bezig met een manga :x


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik wil de anime pas zien als ik de manga helemaal gelezen heb. Anders word ik misschien gespoild en dat is echt annoying. D:
    En Diabolik Lovers heeft volgens mij ook hele slechte rating, haha. Tokyo Ghoul is trouwens wel echt geweldig ook, zowel de manga als de anime. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Undine schreef:
    Shõnen Jump? What? :'D Met sommige termen moet ik er weer even inkomen hoor.
    Hm, dan zou ik persoonlijk voor Kakashi x Rin gaan.

    Don't? Is het zo slecht? o.o
    Nu ben ik benieuwd. Hoogstwaarschijnlijk kijk ik wel de eerste, gewoonweg doordat ik het zelf bekeken heb. Als het echter niet mijn smaak is, begin ik wel een ander.
    Owari No Seraph raad je wel aan? Ik vroeg om anime op FB namelijk en ik kreeg o.a. die als zowel: Tokyo Ghoul, Sword Art Online, Kiroshitsuji.


    Shonen jump zijn de guys die naruto zeg maar publiceren en voor zorgen dat er zoveel fillers zijn in naruto -.-
    Tenminste er zijn maar een paar arcs waar de manga schrijver achter stond en de rest is geforceerd door shonen jump.
    Eigenlijk de japanse nickeleodon xd hehe, tenminste als je weet wat Nick bij Korra heeft geflikt :d

    Yeaahh, maar ik weet niet xd
    Obito is ook zo cute met Rin D:
    Maar daar kom je nog waar de struggle steeds groter wordt :d
    Kakashi heeft ook wel iets dat hij zo alleen is en heel tragisch.
    Ik weet nog niet, aan de andere kant gun ik het hem ook erg en past Rin ook goed bij hem.

    Oeehh, Tokyo ghoul vind ik wel erg awesome en hoort wel bij de klassieke anime's naar mijn mening :)
    Sword art online heeft een geniaal concept, maar het verhaal is echt crap.
    En black butler moet ik zelf nog kijken, maar schijnt ook echt een hele goede anime te zijn :)
    Veel hier zijn daar enorm fan van! :d
    Owari no Seraph die loopt trouwens nog :d


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hmm, ben ik die enige die Tokyo Ghoul niet goed vond? (De anime, de manga heb ik dus ook niet gelezen). Vooral seizoen 2, vond ik eigenlijk niet zo veel aan ook xd.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Nahw, Tokyo Ghoul heeft miss wel aardig wat gebreken, maar ook genoeg goede punten vind ik.
    Maar de sfeer die het neerzet en de stijl vind ik op zich ook wel leuk. Ook hadden ze wel redelijk goede muziek voor die anime.


    Zoals de opbouw van Kaneki naar ghoul vind ik wel weer goed en realistisch gedaan.
    Ook dat hij getortured werd om uiteindelijk zijn kagune te unlocken vind ik erg mooi en dat er toch altijd wel iets menselijks in hem blijft.


    Ik heb gewoon erg gemengde gevoelens over ghoul, omdat ik het aan de ene kant wel erg kan waarderen.
    Alleen aan de andere kant ook genoeg mis in gaat. Seizoen twee was wel indd wat minder. Maar ik heb veel slechtere anime's gezien.

    Ik vond dat het veel opbouw was naar een anticlimactisch einde.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Nahw, Tokyo Ghoul heeft miss wel aardig wat gebreken, maar ook genoeg goede punten vind ik.
    Maar de sfeer die het neerzet en de stijl vind ik op zich ook wel leuk. Ook hadden ze wel redelijk goede muziek voor die anime.


    Zoals de opbouw van Kaneki naar ghoul vind ik wel weer goed en realistisch gedaan.
    Ook dat hij getortured werd om uiteindelijk zijn kagune te unlocken vind ik erg mooi en dat er toch altijd wel iets menselijks in hem blijft.


    Ik heb gewoon erg gemengde gevoelens over ghoul, omdat ik het aan de ene kant wel erg kan waarderen.
    Alleen aan de andere kant ook genoeg mis in gaat. Seizoen twee was wel indd wat minder. Maar ik heb veel slechtere anime's gezien.

    Ik vond dat het veel opbouw was naar een anticlimactisch einde.


    Ben ik nou gek of heb je het nu echt tegen mij? Jij moet wel heel erg zeker van jezelf zijn om een gesprek met mij te beginnen... Zelfs dreigementen houden jou niet tegen. Suus heeft je het zelfs nog vriendelijk gevraagd. Ik weet niet of het nu nog steeds niet duidelijk is, maar helemaal niemand die weet wat voor een vieze, leugenachtige, stalkerige, handtastelijke, enge smeerlap jij wel niet bent, wil nog enig normaal contact met jou. Ik zou haast willen citeren wat iemand mij wilde laten zeggen in dit bericht, maar ik ben niet van plan om te schelden. Daarbij had ik dit ook liever niet zo in het openbaar op Q willen uiten, maar nu ben ik er gewoon echt klaar mee en er zijn heel veel met mij die deze mening delen.

    Het lijkt mij toch echt beter voor iedereen dat je ons verlost van je valse bestaan en je je even héél erg diep gaat schamen ergens in je eentje over wat voor walgelijks jij mij en twee van mijn vriendinnen hebt aangedaan. Stop asjeblieft ook met je stalkerige gedrag, want mensen hebben er heel erg veel last van.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Killua: Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, en dat hoef ik eveneens niet te weten. Alleen, de woorden die je zegt zijn wel heel hard en kunnen beter in een PB / GB gezegd worden, mocht je ze toch willen uiten. Voor zover ik, en de anderen, weten heeft Taka enkel z'n mening verteld over een anime. Misschien is er inderdaad wat voorgevallen, maar dat hoeft niet op zo'n manier hier gedeeld te worden.
    Laten we het hier alsjeblieft gezellig houden.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 18:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    @Killua: Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, en dat hoef ik eveneens niet te weten. Alleen, de woorden die je zegt zijn wel heel hard en kunnen beter in een PB / GB gezegd worden, mocht je ze toch willen uiten. Voor zover ik, en de anderen, weten heeft Taka enkel z'n mening verteld over een anime. Misschien is er inderdaad wat voorgevallen, maar dat hoeft niet op zo'n manier hier gedeeld te worden.
    Laten we het hier alsjeblieft gezellig houden.


    Ik snap je standpunt, maar ik ben inmiddels ook aan het einde van mijn latijn en weet ook niet meer wat ik moet doen. Ik ben overigens ook niet van plan om mijn levensverhaal met een wildvreemde te delen inderdaad, maar wat ik wel graag wil is dat iedereen gewoon gewaarschuwd is, voor hem. En deze harde woorden zijn het enige wat overblijft voor mij om hem uit mijn leven te duwen, want hij laat me niet met rust en blijft maar opduiken, na echt honderd keer gezegd te hebben dat hij mij met rust moest laten.

    Ik wilde ook eigenlijk absoluut niet dit zo in het openbaar zeggen, maar er lijkt geen andere weg meer te zijn voor mij om hem iets duidelijk te maken. Het enige dat ik wil is dat hij me met rust laat, niet meer, niet minder... Sorry dat je je betrokken voelt nu, dat was natuurlijk niet mijn bedoeling.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Killua schreef:
    (...)

    Ben ik nou gek of heb je het nu echt tegen mij? Jij moet wel heel erg zeker van jezelf zijn om een gesprek met mij te beginnen... Zelfs dreigementen houden jou niet tegen. Suus heeft je het zelfs nog vriendelijk gevraagd. Ik weet niet of het nu nog steeds niet duidelijk is, maar helemaal niemand die weet wat voor een vieze, leugenachtige, stalkerige, handtastelijke, enge smeerlap jij wel niet bent, wil nog enig normaal contact met jou. Ik zou haast willen citeren wat iemand mij wilde laten zeggen in dit bericht, maar ik ben niet van plan om te schelden. Daarbij had ik dit ook liever niet zo in het openbaar op Q willen uiten, maar nu ben ik er gewoon echt klaar mee en er zijn heel veel met mij die deze mening delen.

    Het lijkt mij toch echt beter voor iedereen dat je ons verlost van je valse bestaan en je je even héél erg diep gaat schamen ergens in je eentje over wat voor walgelijks jij mij en twee van mijn vriendinnen hebt aangedaan. Stop asjeblieft ook met je stalkerige gedrag, want mensen hebben er heel erg veel last van.



    -.-
    Ik deelde gwn algemeen mijn mening erover, want ik heb niet echt zin zoals jij tegen mij doet om nog met je te praten.
    En ik stalk helemaal niemand? Ik laat jullie met rust toch, maar ik even goed het recht om hier te reageren als iedereen vind ik.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kev, je liked en reageert op bijna alles wat wij op fb zetten en reageert vervolgens op een persoon waarvan je weet dat ze je gewoonweg niet mag. Niet echt een slimme zet tho..

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 19:15 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face