• Topic 34! Ok deze ging wat sneller vol dan de vorige :'D..
    Best grappig, zo beetje overal zat 2 stemmen tussen, behalve tussen plek 1 & 2 daar zaten 4 stemmen tussen :'D..
    Op plek 1 stond: +/- 24 episodes
    Op 2: +/- 12 episodes
    en op 3 stond: +/- 50 episodes
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - Jibrill (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Killua (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Miyano (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 13 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 13
    48 - Yatogami (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 18 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Decim (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Sugasu (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 17 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps






    Rechtsboven: Pandora Hearts
    Linksboven: Tokyo Ghoul
    Rechtsonder: Owari no Seraph
    Linksonder: Kuroko no Basket

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Taka schreef:
    (...)

    Oeh Oeh Clannad af :)
    Awesome! Good job and you are still alive.


    Maar maar... Ushio T.T
    And Nagisa T.T Kom op, het is zo zielig.
    Ik vind Afterstory wel beter hehe sorry xd


    Is Ai no kusabi een goede anime? :o
    Never heard of it before.



    Haha, bedankt. ^^
    Maar dat bleek toch maar een soort droom/Tomo -lol of is dat dat meisje?- in een ander tijd/ruimte gedoe te zijn? Dus ze leven allebei nog ^^
    Ik vond dat met die robot en het meisje ook maar niks... I mean "I am this world..." Really? o,- nee dat vond ik eigenlijk 3 keer niks om eerlijk te zijn.

    Euhm, hangt er vanaf of je van yaoi/shouen-ai houd. -Sorry ik haal die twee wel eens door de war.-
    Ik heb het even onder de spoilerknop gezet waar het over gaat:
    On planet Amoi, a great society has developed, creating a computerized city called Tanagura, ruled by supercomputer Jupiter. The populace is almost entirely male and is based on hair color; silver and/or blonds are the elitist, ending with dark/black haired as the bottom of society, often known as "mongrels". Blondies keep "pets", young boys kept for a few years, especially made for performing sexual actions for the Blondie's voyeurism entertainment. Blondies aren't suppose to keep pets for long or interact sexually with pets, but one blondie named Iason Mink has kept a pet named Riki, for years and is rumored to sleep with him. In de remake van 2012 zijn er dus ook females, maar daar zie je niet veel van.





    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Ja! Eind juni dit jaar! Can't wait omg. @,@

    Yes! Ik kan amper wachten! _O_ Ik wist dat hij zou komen dit jaar, maar ik hoopte dat hij wat eerder uit zou komen. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Haha, bedankt. ^^

    Maar dat bleek toch maar een soort droom/Tomo -lol of is dat dat meisje?- in een ander tijd/ruimte gedoe te zijn? Dus ze leven allebei nog ^^
    Ik vond dat met die robot en het meisje ook maar niks... I mean "I am this world..." Really? o,- nee dat vond ik eigenlijk 3 keer niks om eerlijk te zijn.


    Euhm, hangt er vanaf of je van yaoi/shouen-ai houd. -Sorry ik haal die twee wel eens door de war.-
    Ik heb het even onder de spoilerknop gezet waar het over gaat:

    On planet Amoi, a great society has developed, creating a computerized city called Tanagura, ruled by supercomputer Jupiter. The populace is almost entirely male and is based on hair color; silver and/or blonds are the elitist, ending with dark/black haired as the bottom of society, often known as "mongrels". Blondies keep "pets", young boys kept for a few years, especially made for performing sexual actions for the Blondie's voyeurism entertainment. Blondies aren't suppose to keep pets for long or interact sexually with pets, but one blondie named Iason Mink has kept a pet named Riki, for years and is rumored to sleep with him. In de remake van 2012 zijn er dus ook females, maar daar zie je niet veel van



    Noooooo!
    Het was geen probleem
    Dat is juist waar Clannad de diepte mee inging.
    Ze laten je zien van hoe het anders zou kunnen zijn gelopen.
    In Clannad ligt de nadruk heel erg op het maken van keuzes en hoe dingen door een omstandigheid echt verkeerd kunnen lopen.
    Het is zo realistisch en ze laten je dus zien hoe alles verkeerd liep, maar ook hoe alles goed kan aflopen.
    Clannad komt oorspronkelijk af van een visual novel. Vandaar die opzet zo.

    Yeaahh, meisje en robot was miss niet erg veel, ben ik met je eens.
    Maar die gebruikten ze maar voor de thematiek en als symboliek. Er zat geen daadwerkelijk goed verhaal achter.


    Noooooooo xd again xd
    Geen yaoi. Hehe, yeahh yaoi is niet helemaal mijn ding xd
    Sorry :x


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Undine schreef:
    Soooo many pervminds, I like! :9~

    But whutinthebutt ; Diabolik Lovers, Amnesia en OHSHC moet ik allemaal nog kijken. Ik was aan Amnesia begonnen maar dat hoofdpersonage laat me mentaal mijn haren eruit trekken. Of die van haar.
    Oh god, Diabolik Lovers is zo slecht.
    Maar ze zijn wel hot, eh eh.
    Geen idee hoe ik ze zo mooi naast elkaar zet



    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 19:14 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    ^ Nou, ik ga het wel bekijken om er alsnog zelf een mening over te delen, alleen ik houd zeker jullie mening in mijn achterhoofd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Yeah, maar still, op dat moment dat het gebeurt, lijkt het me heel irritant. ><
    Ohh, die andere 30 procent gaat over Kensho Ono natuurlijk. :Y) Kidding, al ben ik de laatste tijd wel lichtelijk geobsedeerd. Vooral in combinatie met Zakki, ohmy dat is zo shipable. ;wwww; Seiyuu's zijn mijn dood, ik zweer het.
    Oh wow, nu klinkt Kamigami ineens interessant... Misschien dat ik hem toch nog eens af ga kijken. :')
    Ja, Ouran wordt een harem genoemd geloof ik, al heb ik het ook nog nooit zo gezien. God, ik hou van die anime. :3 Was ook één van de allereerste die ik zag.
    Oh, ik join de pervs bij dezen. ;D *kijkt naar de 8 openstaande tabbladen met yaoi ships fanfics die ik nog wil lezen*. Ohmygod, ze verkopen hier zoveel doujins, echt meer dan manga. Maar damnit, in manga's staan er dus hiragana bij de kanji waardoor ik ze kan lezen, maar bij doujins staan de hiragana er niet bij dus ik kan ze niet helemaal lezen. O_____o Maar ik kan me niet inhouden, sowieso als er Mikayuu doujins gaan verschijnen koop ik ze zonder nadenken en ik moet ook een Kagehina mee naar huis nemen. ;wwwwwww;


    Je moet seiyuu's little forrest op tumblr volgen als je dat nog niet doet. Er staan allemaal facts in die je hart laat smelten en die je laat lachen. :') Seiyuu's worden mijn dood. Like: Is er een event: gaan ze praten over hun kleren. And Hanae is such a adorable motherfucker.
    En doe. Ga kijken naar de prachtige en zielige relatie tussen twee vrienden. ;_; Je krijgt een witharig personage I promise.
    En haha, gewoon halen. Dan heb je als doel om genoeg kanji te leren om het te begrijpen. Als ik naar Japan ooit ga dan ga ik op zoek naar doujinshi's. ;3 Maar dan moet ik eerst mijn moeders klauwen van me af probeer te krijgen: 'Er is een paar jaar geleden in Japan een -ik ben even het woord kwijt- ontploft dus ik zal in de eerste 20 jaar niet daar naartoe gaan,' Boeit mij wat. Ga wel gezellig in mijn eentje of ik vraag of iemand mee wilt. (cat)
    Pervs zijn geweldig. :Y) En don't tell me about it. I am jealous. ;_; Ik wil ook doujinshi's. ;_; en dan bedoel ik fysieke. Ik heb er genoeg op mijn pc staan. *Kijkt naar haar ship map en naar de 43 doujisnhi's in daar.* Maar ik begrijp toch geen ene shit van wat er staat. XD Nou ja plaatjes kijken is ook wel genoeg. >:3 Ugh. Ik ga wel verder met nadenken over cosplay. :'D


    Maia: Zet yowapeda op je to watch list please ;_; You will get so much like: A chaperone, a hime, a awkward boy that denies he watches anime. A otaku proganist that must be protected. The king and queen off the moutains. A peak spider. A sleeping beauty that actually has the nickname moutain god. You also get this beautiful guy:



    Disclaimer: Ja Yowamushi is een biking anime. Nee het is geen horror anime. ;'S


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    (...)

    Je moet seiyuu's little forrest op tumblr volgen als je dat nog niet doet. Er staan allemaal facts in die je hart laat smelten en die je laat lachen. :') Seiyuu's worden mijn dood. Like: Is er een event: gaan ze praten over hun kleren. And Hanae is such a adorable motherfucker.
    En doe. Ga kijken naar de prachtige en zielige relatie tussen twee vrienden. ;_; Je krijgt een witharig personage I promise.
    En haha, gewoon halen. Dan heb je als doel om genoeg kanji te leren om het te begrijpen. Als ik naar Japan ooit ga dan ga ik op zoek naar doujinshi's. ;3 Maar dan moet ik eerst mijn moeders klauwen van me af probeer te krijgen: 'Er is een paar jaar geleden in Japan een -ik ben even het woord kwijt- ontploft dus ik zal in de eerste 20 jaar niet daar naartoe gaan,' Boeit mij wat. Ga wel gezellig in mijn eentje of ik vraag of iemand mee wilt. (cat)
    Pervs zijn geweldig. :Y) En don't tell me about it. I am jealous. ;_; Ik wil ook doujinshi's. ;_; en dan bedoel ik fysieke. Ik heb er genoeg op mijn pc staan. *Kijkt naar haar ship map en naar de 43 doujisnhi's in daar.* Maar ik begrijp toch geen ene shit van wat er staat. XD Nou ja plaatjes kijken is ook wel genoeg. >:3 Ugh. Ik ga wel verder met nadenken over cosplay. :'D


    Maia: Zet yowapeda op je to watch list please ;_; You will get so much like: A chaperone, a hime, a awkward boy that denies he watches anime. A otaku proganist that must be protected. The king and queen off the moutains. A peak spider. A sleeping beauty that actually has the nickname moutain god. You also get this beautiful guy:



    Disclaimer: Ja Yowamushi is een biking anime. Nee het is geen horror anime. ;'S


    Yush, die volg ik, ehehe. c:
    Witharige personages. Okay. I'm in. ;w; Ik zou niet zo voorspelbaar moeten zijn, maar dat is serieus één van de dingen waarmee je mij aan een anime krijgt. XD Ik kan er niks aan doen, ik val áltijd voor de witharige personen, ALTIJD. Het is niet eens een fabeltje. ;w;
    Oh, geloof me, je hoeft niet eens te zoeken naar doujinshi's, ze vinden jou. XD *loopt door een winkel heen* Me: hey wacht, dat is geen manga... Oh, aaaaaah. :'D En echt verdiepingen vol, serieus. Eén verdieping manga, drie verdiepingen doujinshi. Ik overdrijf niet eens. En sowieso de helft is sport anime, als het niet driekwart is. XD Ik neem nog wel een Kagehina mee. Dat moet. En ze moeten Mikayuu hebben voordat ik naar huis ga. Dat moet nog meer. En daar is het. Hét bewijs dat Mikayuu Kagehina van mijn nummer één OTP's troon heeft gestoten...
    Mehh, je moeder is te overbezorgd. ;w; Er kan altijd overal wat gebeuren, denk ik altijd maar... En je wil niet weten hoe voorzichtig ze hier zijn met alles. Toen ik net aankwam was het eerste wat ik kreeg een verhaal van vier politieagenten op een rij in uniform over fiets veiligheid en verkeersregels, en daarna een verhaal over aardbevingen waarna we in allemaal in groepjes in een simulator moesten gaan zitten. XD Ik weet precies wat ik allemaal moet doen als er iets gebeurt, hoor. :'D
    Ja, ik wil ook fysieke. XD Ik heb er ook genoeg online gelezen, hehe. Maar dan kies ik gewoon de vertaalde uit. :3
    Oeeeh, cosplay? *^* Share your thoughts with us, eheheh. *^*

    Oh god, ja, de wielren anime. Die moet ik ook nog steeds kijken. Ze zijn er hier helemaal weg van. Net zo populair als Haikyuu!! en Kuroko, als het niet nog populairder is. ;o
    Dat doet me denken aan toen ik mijn student tutor voor het eerst ontmoette... We hadden het over anime en zij hield van de wielren anime (sorry ik kan nooit de naam onthouden en ik noem het altijd zo XD) en op een gegeven moment ging ze me uitleggen dat haar vriendinnen fujoshi waren en uitleggen wat het was enzo, maar dat zijzelf er niet echt van hield en ik kon echt m'n lach niet inhouden. XD Toen ben ik toch ook maar even voor mijn fujoshi neigingen uitgekomen. x] Maar serieus, ik wist niet dat het zo'n ding was in Japan, aangezien ik had verwacht dat het toch allemaal licht homofobisch zou zijn. Maar nope. Er zijn enorme yaoi afdelingen en van de doujinshi bestaat like 80% uit boy x boy ships. En iedereen loopt er doorheen en bladert erdoorheen enzo, niet alleen meisjes van mijn leeftijd, ook ouders. :'D Ben overigens ook nog helemaal geen yuri tegengekomen, ook opvallend. :'D Maar ja, dat zal misschien in Akihabara wel wat meer zijn. (Ik las dat Akihabara meer op guys focust en Ikebukero meer op meiden.)

    One more thing before I'll shut up.







    I'M OKAY I'M PERFECTLY FINE.
    no


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Undine schreef:
    Soooo many pervminds, I like! :9~

    But whutinthebutt ; Diabolik Lovers, Amnesia en OHSHC moet ik allemaal nog kijken. Ik was aan Amnesia begonnen maar dat hoofdpersonage laat me mentaal mijn haren eruit trekken. Of die van haar.


    Diabolik lovers vind ik persoonlijk ook echt een slechte anime. De visual novel / otome game van diabolik lovers vind ik daarintegen wel erg goed, maar die zullen wel niet veel mensen naast mij gespeeld hebben ^.^ Anyway ik zou de anime niet aanraden daarin worden de karakters van de personages echt enorm verdraaid vergeleken met de orginele visual novel. De openingssong van de anime vind ik wel geweldig tho >.<

    Weet iemand nog goeie en echt enge horror animes want ik heb de meeste al gezien...

    En dan nog even iets over episode 6 van Owari no seraph ^.^
    Ik schrok echt even toen Yoichi werd bezeten door die demon, ik was ergens echt even bang dat hij doodging, maar toen Yuichiro zn zwaard neerlegde toen kreeg ik er wel weer vertrouwen in dat hij zich kon losvechten van die demon

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 19:20 ]

    Heeft iemand hier trouwens Uta no prince sama gezien? Ik vond het tbh best een leuke anime (heb alleen seiz 1 gezien en nu begonnen aan seiz 2) Het is vaak best wel cliché maar toch vond ik het wel een leuke, lieve en schattige anime ^.^ Vooral Natsuki is echt een lieffie haha!! Hij is mn favoriete personage van Utapri
    en de hoofdpersonage Haruka is ook echt leuk vind ik!!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 19:41 ]

    Oeehh Owari episode 6 0.0
    Ik moet nodig bij kijken :d
    Laat ik dat vanavond maar mooi gaan doen.
    Het is zo leuke anime :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hooi mensjesss, kunnen jullie me eventjes vertellen wat ik moet veranderen in het begin topic?
    Namen veranderd? Mensen die stiekem jarig zijn gewordend? Mensen die er bij zijn gekomen? In het geval dat het de laatste is, kunnen jullie me dan verwijzen naar het blz waar die persoon zijn/haar gegevens heeft neer gezet?

    Sorry overigens dat ik zo weinig in het topic reageer.. Nja reageer.. Ik lees amper wat.. Laten we er gewoon op houden dat het niet helemaal goed gaat in me hoofd en ik ja.. Eh.. Ja :'D..

    Ik heb ook nog geen anime begonnen in dit seizoen, ik weet dus ook niet of het agenda ding een beetje accuraat is..

    Maar ik ben Amatsuki begonnen? This iets wat al paar jaar oud is, maar this een begin van weer anime kijken? Oh heb eergisteren en de dag voor eergisteren wel dingen gekeken? Maar toen was ik bij iemand anders xd.
    Oh ik lees nog wel op zich vaak manga.. Ik zoek dat net iets eerder op dan anime xd. Dus als jullie goeie manga hebben, graag ;o.
    En dan niet met die overbekende dingen komen :'D.. En het mogen ook one shots zijn... Of dingen die bezig zijn ;o of gewoon kort of lang zijn.. << Ok dat was een warboel van uit leg.. Maar eh ja, ik hou op met kwekken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pagina 9, if you please.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shuuya schreef:
    Hooi mensjesss, kunnen jullie me eventjes vertellen wat ik moet veranderen in het begin topic?
    Namen veranderd? Mensen die stiekem jarig zijn gewordend? Mensen die er bij zijn gekomen? In het geval dat het de laatste is, kunnen jullie me dan verwijzen naar het blz waar die persoon zijn/haar gegevens heeft neer gezet?

    Sorry overigens dat ik zo weinig in het topic reageer.. Nja reageer.. Ik lees amper wat.. Laten we er gewoon op houden dat het niet helemaal goed gaat in me hoofd en ik ja.. Eh.. Ja :'D..

    Ik heb ook nog geen anime begonnen in dit seizoen, ik weet dus ook niet of het agenda ding een beetje accuraat is..

    Maar ik ben Amatsuki begonnen? This iets wat al paar jaar oud is, maar this een begin van weer anime kijken? Oh heb eergisteren en de dag voor eergisteren wel dingen gekeken? Maar toen was ik bij iemand anders xd.
    Oh ik lees nog wel op zich vaak manga.. Ik zoek dat net iets eerder op dan anime xd. Dus als jullie goeie manga hebben, graag ;o.
    En dan niet met die overbekende dingen komen :'D.. En het mogen ook one shots zijn... Of dingen die bezig zijn ;o of gewoon kort of lang zijn.. << Ok dat was een warboel van uit leg.. Maar eh ja, ik hou op met kwekken.


    Naam verandering Fukoro ---> Akari
    Manga aanraders :
    - Kimi ni todoke
    - shounen note
    - Koko ni iru yo!
    -K-on!
    - my young cat and my old Dog
    - Owari no Seraph
    - Ore monogatari
    - Ouran high school host club
    - dear!
    - Dancing baby Karin
    - nozomu nozomi
    - momo

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:36 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Dankje Maia & Shirley, ik heb het veranderd/toegevoegd

    Was het trouwens niemand anders opgevallen dat er 2 nummer 26 waren? Haha, heb dat ook maar gelijk veranderd..
    Oh en de username van Dirkje, want die zag ik wel gelijk... Als er nog meer dingen niet kloppen, dan hoor ik dat graag! ;d

    -

    Oh en dank je voor de Manga's!

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:36 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hunter x Hunter (2011) afgekeken. Ik zit nog met een brok in m'n keel. Wat een prachtig einde, van een héle goeie, mooie, geweldige anime. Ik heb er echt even geen woorden voor eigenlijk. Ik bekroon HxH in ieder geval tot mijn grootste favoriet. De arcs verschilden heel erg van elkaar, maar ze waren allemaal toch wel echt even goed. Maar ik voel me echt leeg van binnen nu.

    Spoilers over het einde van Hunter x Hunter (2011)

    Ik vind het heel fijn dat Gon eindelijk herenigd is met zijn vader, na zo veel moeite en gedoe. Dat gesprek boven op de wereldboom was erg indrukwekkend. Dat moment dat Gon binnenkwam in die enorme zaal van de chairman-verkiezingen en die omhelsing van Leorio en Gon was geweldig lief. Ik miste Leorio en Kurapika echt heel erg in de tussentijd. Ik had wel echt gemixte gevoelens over dat Kurapika alle scarlet eyes had verzameld. De dood van Meruem en Komugi had ook een enorme impackt op mijn hart.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Naamswijziging: mysterieus ==> SmaugTheDragon
    (Ik stond nog niet in de lijst, maar ik meld wel de naamsverandering ^^)

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}