• Topic 34! Ok deze ging wat sneller vol dan de vorige :'D..
    Best grappig, zo beetje overal zat 2 stemmen tussen, behalve tussen plek 1 & 2 daar zaten 4 stemmen tussen :'D..
    Op plek 1 stond: +/- 24 episodes
    Op 2: +/- 12 episodes
    en op 3 stond: +/- 50 episodes
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - Jibrill (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Killua (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Miyano (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Hajime (Romy) - 13 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 15
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 13
    48 - Yatogami (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Undine (Maia) - 22 - MAL
    1- Yuuichirou (Dirkje) - 18 - MAL
    2- Iwasawa (Kevin) - 21 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Jiro (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Decim (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Sugasu (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 17 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Daiya no Ace

    Dinsdag:
    Hibike! Euphonium
    Mikagura Gakuen

    Woensdag:
    Kyoukai no Rinne
    Gintama

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Houkago no Pleiades

    Vrijdag:
    Saint Seiya – Soul of Gold (Biweekly)08:00
    The Disappearance of Nagato Yuki-chan
    Shokugeki no Soma
    Oregairu
    Re-Kan!
    Nisekoi:
    Ansatsu Kyoushitsu
    Danmachi

    Zaterdag:
    Ansatsu Kyoushitsu (TV)
    Fairy Tail
    Kuroko no Basket 3rd Season
    Owari no Seraph
    Denpa Kyoushi
    Sidonia no Kishi
    Gunslinger Stratos:
    Plastic Memories
    Uta no Prince-sama: Maji Love Revolutions

    Zondag:
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Arslan Senki
    Yamada-kun and the Seven Witches
    Arslan Senki (TV)
    Kekkai Sensen
    Baby Steps






    Rechtsboven: Pandora Hearts
    Linksboven: Tokyo Ghoul
    Rechtsonder: Owari no Seraph
    Linksonder: Kuroko no Basket

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:35 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jigoku schreef:
    (...)

    Waar en welke mangastores zitten er dan in Nijmegen? ik woon daar best dichtbij maar kom er niet zo vaak, ik had ook geen idee dat er veel manga werd verkocht XD


    Wat ik weet zit het in een van de zijstraten. Hoofdstraat met Jamin en dan de straat naar beneden waar de markt staat en in een van die zijstraten, er staan best wel veel comics in voor. Dit is wat ik weet toen ik laatst in Nijmegen was.


    Vampire + Servant = Servamp

    Hyakuya schreef:
    (...)

    Wel een plsupunt: Shinoa en Yuu eindigen dan niet als een setje. Sorry ik ben verschrikkelijk met opvrolijken. Vooral nu ik ontzettend veel feels heb. Maar Yuu die vraagt aan Mika om hem te vermoorden. ;_; GOD DAMNIT. I hate my mind sometimes.

    Pandora Hearts is ook geweldig. Maar het was niet mijn favoriet. Maar het was een ontzettend goede tragedie. + Eliots versie van Lacie is heelijk om te spelen. Maar ik weet niet wat mijn favo manga is. Hoogstwaarschijnlijk Ansatsu maar dat is omdat je denkt dat het een heel lichte anime is maar onderhand heerlijk donker is. :'D *Kan niet wachten op episode 20*
    Yoichi x Shiho. :Y) Ik heb een zwak aangezien het mij laat denken aan Tsukki en Yamaguchi en die twee ship ik weer niet omdat ik Tsukki en Kuroo ship en behalve Komahinanami en Kuramiyasawa sta ik geen OT3 meer toe. ;_; Aangezien de eerste OT3 mij laat huilen als een klein meisje.
    Realiseer je dat ik toen een klein meisje was en nog niks afwist van ships. :'D Maeiso was mijn eerste OTP maar ik kan nog goed herrineren dat ik Ash en Misty shipte. En dat ik in Digimon die bruine met dat hele wilde haar en die blonde zo leuk bij elkaar vond. -moet je even realiseren dat ik toen een jaar of 3/4 was. En ik shipte toen al de gays. :'D *Kijkt onschuldig naar oude tekeningen.*
    De beste cursus: pak een papiertje met ruitjes. Heb geen draad en volg de lijn. :') Dan zonder lijntjes en al dat soort shit.
    Volgens mij is Toriumi toch echt Gil's seiyuu sweetie. :3 Ik kom hem best wel vaak tegen. Hij zit in Shounen Hollywood, Naruto, Utapri, Aldnoah, Baby Steps, Brothers conflict, Diabolik lovers -je kan hem in oktober weer horen als Shuu.- Hij komt tegelijk trouwens met Raichi in Daiya. Maar hij speelt niet zo een grote rol als mijn monkey child. Hij is er hooguit 3 episodes en zegt niet eens zoveel.-Kuroko, Kuroshitsuji, Makai Ouji en ik hem nog wel ergens gehoord. :'D
    Maar in Yowapeda is hij de seiyuu van Imaizumi en dat is een main. :')
    EN YES, KOM NAAR BASEBALL HELL. HET IS ONTZETTEND GOED. Maar de pacing is ontzettend langzaam. :'D We zijn nu bij de 412 chapters en we zijn nog niet eens klaar met Bakamura's eerste jaar. En hij is al negen jaar bezig met dit verhaal. :'D Terajima sensei, stop met je fans te pesten. ;_;


    Okay dat maakt me wel aan het lachen maar ik heb nog steeds pijn. XD Ehhhhhh ik wil er echt niet aan denken. ;w; Waarom hou ik van tragische dingen wat doe ik mezelf toch altijd aan. XD


    Ik krijg altijd zoveel feels als ik Lacie hoor, bwaaah. Pandora Hearts is echt mijn nummer één. Daarna komt Tsubasa Reservoir Chronicle, en dan ergens in een volgorde die ik nog niet weet Owari no Seraph, No. 6 en Karneval. Waarschijnlijk precies in die volgorde. :'D
    Van PH en Tsubasa vind ik de animes gewoon zo vreselijk verpest dat ik er echt om kan huilen, ze verdienen zoveel beter. :') Alleen de OVA's van Tsubasa zijn wel enorm goed, maar daar snap je dus helemaal niks van als je de manga niet hebt gelezen. Sowieso vind ik dat er weinig manga's zijn waarbij de anime beter is... Alleen bij D.Gray-man vond ik eigenlijk de anime leuker (plus ik vind de tekenstijl van de manga niet zo mooi), en bij Shingeki no Kyojin vind ik de anime ook beter. Voor de rest kan ik er eigenlijk niet zoveel bedenken.
    Okaaaay, waaah, daar heb je een heel goed punt mee, dat Shiho x Yoichi je aan Tsukki x Yamaguchi laat denken. o__O Ze hebben voor mij alleen nog iets te weinig contact om het echt te gaan shippen. >< Ik begin Shinoa en Mitsuba serieus wel best wel te shippen. :'D Dat gaat mijn eerste girl x girl ship zijn okay.
    Oh oh oh als we over Pokémon gaan praten, dan weet ik mijn eerste ship wel, dat waren Drew en May. XD Ik was niet zoooo jong als jij, ik denk dat ik 10 of 11 was, of zo. :') Dat is het moment waarop ik erachter kwam wat 'shippen' was.
    En ik ging even Gil's seiyuu checken en die heeft inderdaad wel heel veel rollen, waaat. XD Maar goed, eerlijk is eerlijk, toch niet heeeel veel die ik zou moeten kennen. Okay laat ik ze even afgaan. Dinges van Aldnoah had ik moet weten, maar heb ik totaal niet gehoord, ook al heb ik Aldnoah like super recent gezien. XD Ik geef de schuld aan Slaine. Hij eiste al mijn aandacht op. De volgende die ik zou moeten weten is die van Diabolik Lovers en dat maakt me even in shock want ook dat had ik totaal niet in de gaten. XD Gil y u vampire. o___O Oh well, Shuu was niet de ergste. SOUSEI VAN DONTEN? O___O Dat had ik moeten weten... Hah, Gil zit in Junjou, nog wat nieuws geleerd. Ehhh, die gast van Kuroko? ... Ik ben zo goed in seiyuu's herkennen meestal, waarom laten mijn skills me in de steek bij deze seiyuu. XD Uroko van Nagi wist ik. De enige denk ik hahaha. Naruto heb ik niet gezien trouwens. Of ja, 15-20 episodes of zo.
    Oké goed, ik zal het bekennen, het is vreemd dat ik hem nooit herkend heb. :') *huilt in een hoekje*
    Yes yes yes, ik kom je wel joinen in Baseball hell. ;w; Moet nog steeds eerst dinges af kijken, Ghost Hound, maar die shit is scary.

    OH en ik kwam er net even achter dat X.U./scaPEGoat morgen in de winkels ligt aogfheaofjealf ik weet wat ik dit weekend ga kopen. :'D Bye money.
    Ik vond sowieso een hele lijst met release data van Owari no Seraph merch dus nu ben ik blij. XD Heel veel is wel pas in juni/juli tho. Maar gelukkig ben ik er dan nog. *^* I needs posters. I needs Mika's. En Yuu's. EN DOUJINS MORE DOUJINS.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bloody_Mary schreef:
    (...)

    Wat ik weet zit het in een van de zijstraten. Hoofdstraat met Jamin en dan de straat naar beneden waar de markt staat en in een van die zijstraten, er staan best wel veel comics in voor. Dit is wat ik weet toen ik laatst in Nijmegen was.


    Aha dankjewel!! De volgende keer als ik er ben zal ik eens kijken

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Okay dat maakt me wel aan het lachen maar ik heb nog steeds pijn. XD Ehhhhhh ik wil er echt niet aan denken. ;w; Waarom hou ik van tragische dingen wat doe ik mezelf toch altijd aan. XD


    Ik krijg altijd zoveel feels als ik Lacie hoor, bwaaah. Pandora Hearts is echt mijn nummer één. Daarna komt Tsubasa Reservoir Chronicle, en dan ergens in een volgorde die ik nog niet weet Owari no Seraph, No. 6 en Karneval. Waarschijnlijk precies in die volgorde. :'D
    Van PH en Tsubasa vind ik de animes gewoon zo vreselijk verpest dat ik er echt om kan huilen, ze verdienen zoveel beter. :') Alleen de OVA's van Tsubasa zijn wel enorm goed, maar daar snap je dus helemaal niks van als je de manga niet hebt gelezen. Sowieso vind ik dat er weinig manga's zijn waarbij de anime beter is... Alleen bij D.Gray-man vond ik eigenlijk de anime leuker (plus ik vind de tekenstijl van de manga niet zo mooi), en bij Shingeki no Kyojin vind ik de anime ook beter. Voor de rest kan ik er eigenlijk niet zoveel bedenken.
    Okaaaay, waaah, daar heb je een heel goed punt mee, dat Shiho x Yoichi je aan Tsukki x Yamaguchi laat denken. o__O Ze hebben voor mij alleen nog iets te weinig contact om het echt te gaan shippen. >< Ik begin Shinoa en Mitsuba serieus wel best wel te shippen. :'D Dat gaat mijn eerste girl x girl ship zijn okay.
    Oh oh oh als we over Pokémon gaan praten, dan weet ik mijn eerste ship wel, dat waren Drew en May. XD Ik was niet zoooo jong als jij, ik denk dat ik 10 of 11 was, of zo. :') Dat is het moment waarop ik erachter kwam wat 'shippen' was.
    En ik ging even Gil's seiyuu checken en die heeft inderdaad wel heel veel rollen, waaat. XD Maar goed, eerlijk is eerlijk, toch niet heeeel veel die ik zou moeten kennen. Okay laat ik ze even afgaan. Dinges van Aldnoah had ik moet weten, maar heb ik totaal niet gehoord, ook al heb ik Aldnoah like super recent gezien. XD Ik geef de schuld aan Slaine. Hij eiste al mijn aandacht op. De volgende die ik zou moeten weten is die van Diabolik Lovers en dat maakt me even in shock want ook dat had ik totaal niet in de gaten. XD Gil y u vampire. o___O Oh well, Shuu was niet de ergste. SOUSEI VAN DONTEN? O___O Dat had ik moeten weten... Hah, Gil zit in Junjou, nog wat nieuws geleerd. Ehhh, die gast van Kuroko? ... Ik ben zo goed in seiyuu's herkennen meestal, waarom laten mijn skills me in de steek bij deze seiyuu. XD Uroko van Nagi wist ik. De enige denk ik hahaha. Naruto heb ik niet gezien trouwens. Of ja, 15-20 episodes of zo.
    Oké goed, ik zal het bekennen, het is vreemd dat ik hem nooit herkend heb. :') *huilt in een hoekje*
    Yes yes yes, ik kom je wel joinen in Baseball hell. ;w; Moet nog steeds eerst dinges af kijken, Ghost Hound, maar die shit is scary.

    OH en ik kwam er net even achter dat X.U./scaPEGoat morgen in de winkels ligt aogfheaofjealf ik weet wat ik dit weekend ga kopen. :'D Bye money.
    Ik vond sowieso een hele lijst met release data van Owari no Seraph merch dus nu ben ik blij. XD Heel veel is wel pas in juni/juli tho. Maar gelukkig ben ik er dan nog. *^* I needs posters. I needs Mika's. En Yuu's. EN DOUJINS MORE DOUJINS.


    PH muziek was wel een van de weinige anime muziek die ik echt goed vond. :') Er zijn inderdaad weinig anime. Ik vond de art van Magi's anime mooier dan die van de manga. Ik irriteer mij gewoon zo erg aan de ogen. :'D En SnK, de enige reden waarom ik niet wacht op het nieuwe seizoen van de anime is omdat ik wil weten wat er in de kelder is. :'D Anders had de art mij allang afgeschrikt.
    Haha, er was deze ene panel in de manga die zegt: 'Shiho rolls that way you see.' En je ziet Yoichi daar staan met een enorme blos op zijn gezicht. :'D Haha, mijn eerste eerste girl ship was eigenlijk die van mijn twee karakters. :3 Fide en Chi. Een manipultief wezen en een wezen dat serieus tot 10 moet leren tellen. Perfecte combinatie. Ze hebben meer 'ruzie' in het verhaal dan dat ze fluffy zijn. :'D
    Drew and May. Haha. :'D Ik denk dat ik na Misty and Ash niet meer iemand shipte in Pokémon. De enige koppels die ik maar daarna herinnerde zijn Nienke en Fabian van het huis Anubis en Amber en Appie. Ow en Noa en Jeroen maar dat was het. :'D
    I don't blame you. Ik las net op tumblr dat Karma's seiyuu die van Nishinoya was dus ik gaan kijken en nu lees ik dat hij de seiyuu is van Ryousuke van Daiya, de seiyuu van Mikorin, Dagger, Azana, EN HIJ IS DE SEIYUU VAN ACCLERATOR. EEN VAN MIJN WITHARIGE ZONEN. IK SCHAAM MIJ ZO ERG. Iemand gooi mij in een cel. Mijn seiyuu herkenning is normaal on point. ;_; *Pakt deken en gooit die over zichzelf heen*
    Ghost Hound... *Gaat opzoeken.* Hmm, oké ik ga het kijken. Ben toch ziek en heb geen anime meer. Maar ik welkom U in baseball hell, aan uw linkerkant zal u de episodes vinden, rechtdoor zijn de spoilers en rechts van U kunt u mij vinden. Ik ben bezig met wat fanfics lezen. *Huilt watervallen*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    (...)

    PH muziek was wel een van de weinige anime muziek die ik echt goed vond. :') Er zijn inderdaad weinig anime. Ik vond de art van Magi's anime mooier dan die van de manga. Ik irriteer mij gewoon zo erg aan de ogen. :'D En SnK, de enige reden waarom ik niet wacht op het nieuwe seizoen van de anime is omdat ik wil weten wat er in de kelder is. :'D Anders had de art mij allang afgeschrikt.
    Haha, er was deze ene panel in de manga die zegt: 'Shiho rolls that way you see.' En je ziet Yoichi daar staan met een enorme blos op zijn gezicht. :'D Haha, mijn eerste eerste girl ship was eigenlijk die van mijn twee karakters. :3 Fide en Chi. Een manipultief wezen en een wezen dat serieus tot 10 moet leren tellen. Perfecte combinatie. Ze hebben meer 'ruzie' in het verhaal dan dat ze fluffy zijn. :'D
    Drew and May. Haha. :'D Ik denk dat ik na Misty and Ash niet meer iemand shipte in Pokémon. De enige koppels die ik maar daarna herinnerde zijn Nienke en Fabian van het huis Anubis en Amber en Appie. Ow en Noa en Jeroen maar dat was het. :'D
    I don't blame you. Ik las net op tumblr dat Karma's seiyuu die van Nishinoya was dus ik gaan kijken en nu lees ik dat hij de seiyuu is van Ryousuke van Daiya, de seiyuu van Mikorin, Dagger, Azana, EN HIJ IS DE SEIYUU VAN ACCLERATOR. EEN VAN MIJN WITHARIGE ZONEN. IK SCHAAM MIJ ZO ERG. Iemand gooi mij in een cel. Mijn seiyuu herkenning is normaal on point. ;_; *Pakt deken en gooit die over zichzelf heen*
    Ghost Hound... *Gaat opzoeken.* Hmm, oké ik ga het kijken. Ben toch ziek en heb geen anime meer. Maar ik welkom U in baseball hell, aan uw linkerkant zal u de episodes vinden, rechtdoor zijn de spoilers en rechts van U kunt u mij vinden. Ik ben bezig met wat fanfics lezen. *Huilt watervallen*


    Jaaaa, de muziek ervan is erg goed. *^* Ik ben best wel fan van die componist, hehe, Yuki Kajiura, ze deed ook de muziek van Tsubasa. :3 Maar ik vond die van Aldnoah.Zero ook ge-wel-dig. Echt, ik kan uren naar die OST's luisteren. En die is ook degene van Owari en Shingeki, maar ik vond het bij Aldnoah opvallender en meer awesome, tot nu toe iig. :') Ja, god, die kelder. Ik wil ook weten wat er in zit, damnit. XD Maar als ik er allemaal over nadenken vind ik het eigenlijk helemaal niet zo goed, de manga niet, de anime ook niet. Dat wat het goed maakte (de anime dan), is de muziek en de animatie/graphics/shit. Het sleepte je gewoon heel erg mee.
    Oh god, ik herinner me dat heel goed, ik heb alleen helemaal gemist dat Yoichi erbij stond te blozen. XD Okay, laat ik dat binnenkort eens terugzoeken.
    Het huis Anubis. Mijn jeugd. Oh gosh. Ja. Okay. Ik shipte Nienke en Fabian ook hahaha. Serieus ik was zo into het huis Anubis tho. :')
    Van die seiyuu wist ik het dan weer wel. :') Hij is ook Yoichi hè, niet te vergeten. XD Plus Mizuki van Kamisama Hajimemashita. Maar goed, ik zal niks zeggen, want ik wist het bij Gil's seiyuu totaal niet.
    Ga niet kijken. XD Je krijgt nachtmerries. XD Okay, het is... ik weet niet wat ik moet vinden. Het is creepy as fuck maar ergens toch ook wel weer fascinerend? :'D Idk. Het is sowieso super raar.
    MIJN PROBLEEM IS DAT MN FANFICS OPRAKEN. O____O Ik moet vooral Mikayuu, maar misschien nog wel meer moet ik Orangebat hebben. Het is er te weinig. Ik heb volgens mij alles al gelezen. En en en urgh die ship. Ik weet niet wat het met mij doet. XD Het is denk ik omdat die twee zo weinig screentime samen hebben maar nog steeds zo meant to be is en dat geeft heftige fanfic lees neigingen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    MAL ligt er weer uit :,( !

    Ff een plaatjes dat gewoon ff grappig is goeie scène, want ik mag Ami niet !


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    MAL ligt er weer uit :,( !

    Ff een plaatjes dat gewoon ff grappig is goeie scène, want ik mag Ami niet !



    Awesome Tiaga! :D
    Zo leuk die scene, heb wel erg van die anime genoten :)

    Bj mij ligt Mal er trouwens niet uit? D:
    Sinds MAL is overgenomen door nieuwe gozer zijn er echt minder problemen :)
    Echt wel fijn vind ik! :d


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik heb niet veel problemen met die site —— MAL ——, maar dat kan uiteindelijk ook komen doordat ik er simpelweg niet vaak te vinden ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Jaaaa, de muziek ervan is erg goed. *^* Ik ben best wel fan van die componist, hehe, Yuki Kajiura, ze deed ook de muziek van Tsubasa. :3 Maar ik vond die van Aldnoah.Zero ook ge-wel-dig. Echt, ik kan uren naar die OST's luisteren. En die is ook degene van Owari en Shingeki, maar ik vond het bij Aldnoah opvallender en meer awesome, tot nu toe iig. :') Ja, god, die kelder. Ik wil ook weten wat er in zit, damnit. XD Maar als ik er allemaal over nadenken vind ik het eigenlijk helemaal niet zo goed, de manga niet, de anime ook niet. Dat wat het goed maakte (de anime dan), is de muziek en de animatie/graphics/shit. Het sleepte je gewoon heel erg mee.
    Oh god, ik herinner me dat heel goed, ik heb alleen helemaal gemist dat Yoichi erbij stond te blozen. XD Okay, laat ik dat binnenkort eens terugzoeken.
    Het huis Anubis. Mijn jeugd. Oh gosh. Ja. Okay. Ik shipte Nienke en Fabian ook hahaha. Serieus ik was zo into het huis Anubis tho. :')
    Van die seiyuu wist ik het dan weer wel. :') Hij is ook Yoichi hè, niet te vergeten. XD Plus Mizuki van Kamisama Hajimemashita. Maar goed, ik zal niks zeggen, want ik wist het bij Gil's seiyuu totaal niet.
    Ga niet kijken. XD Je krijgt nachtmerries. XD Okay, het is... ik weet niet wat ik moet vinden. Het is creepy as fuck maar ergens toch ook wel weer fascinerend? :'D Idk. Het is sowieso super raar.
    MIJN PROBLEEM IS DAT MN FANFICS OPRAKEN. O____O Ik moet vooral Mikayuu, maar misschien nog wel meer moet ik Orangebat hebben. Het is er te weinig. Ik heb volgens mij alles al gelezen. En en en urgh die ship. Ik weet niet wat het met mij doet. XD Het is denk ik omdat die twee zo weinig screentime samen hebben maar nog steeds zo meant to be is en dat geeft heftige fanfic lees neigingen.


    Dat is inderdaad zo. Ik vind alleen wel dat alleen de eerste opening van SNK echt goed is. De tweede was trash. Maar nou ja. De enige die tot nu toe alleen maar goede OP heeft is Yowapeda. En die hebben er iets van 5/6? :'D Ze zijn zo catchy. D: Je luisterd er naar en dan worden ze goed.
    SnK: De slechtste anime die er is maar die toch een aardig populaire aldult swim is. >.<
    Hij was inderdaad aan het blozen.


    Toen ik dat zag zat ik: 'I ship it.' Ik weet niet waarom maar ik vind het geweldig. Like: Oké de enige die Yuu mag is Mika. De rest van de harem: zoek je match. En nu heb ik een yuri ship. ;_;
    Nee ik wist het van Yoichi en Mizuki :Y) *Feels proud* En we hebben teminste wel allebei een seiyuu die we niet herkennen. ;'D
    Maar de main heeft een antenne ;_; I like guys with those things. Is het echt zo erg? :'D
    Momenteel ben ik frostcup/hijack fanfics aan het lezen. :'D Ik heb alles gelezen van Miyusawa, mijn Maeiso heeft in totaal iets van 6 fanfics over het hele engelstalge internet *kijkt met tranen in haar ogen naar de japanse fanfics* en orangebat heeft inderdaad weinig fanfics. Ik moet meer hebben. Nou ja gelukkig hebben we For want of a Nail. *.* Heb alleen in die fic zoveel medelijden met Marito. :'D In de laatste chapter vooral. Ondanks als ik in zijn positie was ik hetzelfde zou denken. :')
    *Kijkt groot glimlachend weg.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad zo. Ik vind alleen wel dat alleen de eerste opening van SNK echt goed is. De tweede was trash. Maar nou ja. De enige die tot nu toe alleen maar goede OP heeft is Yowapeda. En die hebben er iets van 5/6? :'D Ze zijn zo catchy. D: Je luisterd er naar en dan worden ze goed.
    SnK: De slechtste anime die er is maar die toch een aardig populaire aldult swim is. >.<
    Hij was inderdaad aan het blozen.


    Toen ik dat zag zat ik: 'I ship it.' Ik weet niet waarom maar ik vind het geweldig. Like: Oké de enige die Yuu mag is Mika. De rest van de harem: zoek je match. En nu heb ik een yuri ship. ;_;
    Nee ik wist het van Yoichi en Mizuki :Y) *Feels proud* En we hebben teminste wel allebei een seiyuu die we niet herkennen. ;'D
    Maar de main heeft een antenne ;_; I like guys with those things. Is het echt zo erg? :'D
    Momenteel ben ik frostcup/hijack fanfics aan het lezen. :'D Ik heb alles gelezen van Miyusawa, mijn Maeiso heeft in totaal iets van 6 fanfics over het hele engelstalge internet *kijkt met tranen in haar ogen naar de japanse fanfics* en orangebat heeft inderdaad weinig fanfics. Ik moet meer hebben. Nou ja gelukkig hebben we For want of a Nail. *.* Heb alleen in die fic zoveel medelijden met Marito. :'D In de laatste chapter vooral. Ondanks als ik in zijn positie was ik hetzelfde zou denken. :')
    *Kijkt groot glimlachend weg.*


    Oh my god, For Want of a Nail is like mijn favoriete fic op dit moment. XD Ja, ik ga iedere keer zo dood om die situaties met Marito, arme man. :'D Het maakt het wel nog geweldiger, tbh. :') Volgens mij lees ik er meer van die schrijver/schrijfster/idk, maar ik vind die het leukste. Ik zit echt heel erg te wachten op het volgende chapter, we gaan dronken Inaho krijgen ohmygod. Ik fangirl zo erg bij die fic.
    Ja, ik vind de tweede van SnK ook een beetje meh, en de eerste is wel heel erg goed. Maar de openings zijn ook door andere persoontjes gedaan dan de OST's, geloof ik. Okay, eigenlijk ben ik daar vrij zeker over, want de openings zijn door Linked Horizon/Sound Horizon en de OST's als het goed is ook door Sawano Hiroyuki. Laat ik de openings van Yowapeda eens opzoeken dan. XD

    Ehehehe, Yooooooooichiiiiiiiiiii. :'D Okay, ik heb dus serieus die manga cap ergens opgeslagen staan, maar het is me nooit opgevallen dat Yoichi daar bloosde. XD *slaat zichzelf*
    6 fanfics maar o___O Dat moet intens zwaar zijn. Arme jij. D:
    En mijn bericht was weer eens niet chronologisch meer. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fweihfasdofjasdofj ik heb Yuuto x Asuhi fanart of fanfiction nodig okaaaaaay. ;wwwwwww;

    I MEAN







    YUUTO YOU SHOULD HAVE HUGGED HIM AT LEAST DAMNIT

    *huilt in een hoekje*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yuuichirou schreef:
    (...)

    Oh my god, For Want of a Nail is like mijn favoriete fic op dit moment. XD Ja, ik ga iedere keer zo dood om die situaties met Marito, arme man. :'D Het maakt het wel nog geweldiger, tbh. :') Volgens mij lees ik er meer van die schrijver/schrijfster/idk, maar ik vind die het leukste. Ik zit echt heel erg te wachten op het volgende chapter, we gaan dronken Inaho krijgen ohmygod. Ik fangirl zo erg bij die fic.
    Ja, ik vind de tweede van SnK ook een beetje meh, en de eerste is wel heel erg goed. Maar de openings zijn ook door andere persoontjes gedaan dan de OST's, geloof ik. Okay, eigenlijk ben ik daar vrij zeker over, want de openings zijn door Linked Horizon/Sound Horizon en de OST's als het goed is ook door Sawano Hiroyuki. Laat ik de openings van Yowapeda eens opzoeken dan. XD

    Ehehehe, Yooooooooichiiiiiiiiiii. :'D Okay, ik heb dus serieus die manga cap ergens opgeslagen staan, maar het is me nooit opgevallen dat Yoichi daar bloosde. XD *slaat zichzelf*
    6 fanfics maar o___O Dat moet intens zwaar zijn. Arme jij. D:
    En mijn bericht was weer eens niet chronologisch meer. :')


    Ik ga je zeggen: Ik weet dat er meer shippers gaan komen met seizoen twee aangezien we dan meer momenten hebben en we hebben deze master piece van een scene: -je kan er gewoon op klikken. Het is echt geen spoiler. Ik heb hem er alleen ingezet zodat hij niet veel ruimte inneemt,-


    Mweh een fic bestaat uit meer chapters dus ik ben blij. :'D Vandaag was er een nieuwe update en tja. Hehehehe *.* Die twee zijn idioten. Nee maar in het Japanse fandom zijn ze aardig populair. Maar doordat de anime blijkbaar ontzettend graag Okano x Maehara wil en Isogai x Megu hebben ze in het begin aardig wat dingen veranderd. Maar ik denk dat ze wat klachten hebben gehad na episode 13 Ze hadden Okano Isogai's acties gegeven aangezien ze opeens niet meer de Maeiso momenten er uit halen. :'D

    Ik denk dat Want For a Nail samen met A Beginners Guide to Making Friends and Winning at Quidditch mijn favoriete fics zijn momenteel. Ergens daarna komt The Trajectory of Laughter. :3 Maar tja het zjn allemaal verschillende ships. -Orangebat, sansaka en miyusawa. Ik realiseer mij nu dat elke ship minimaal 1 persoon heeft met een s in hun naam. Wauw- ik kan niet wachten tot je mij in een van die hells joined
    Maar yes poor Marito. Ik bedoel maar: 'I'm a expert at this.' Sweet Jesus I did not need to knoww that. :'D Maar tja. Dat is de straf op zijn perverse geest.ik kan ook niet wachten op de nieuwe chapter. Ik wil zo graag dronken Inaho. En een Inaho die gewoon doet wat hij moet doen in plaats van piekeren. Just kiss him >.< Wel we hebben kus gehad. Maar nu wil ik er een waarbij die twee gewoon eindige zoals Marito elke keer denkt. Hehe. Nou ja bij Want dor a Nail hoefde ik alleen maar 11 chapters te wachten. Bij Trajectory moest ik 28 chapters wachten en A Beginners Guide heeft 17 chapters en is nog maar bij jaar twee en ik moet zeker wachten tot jaar 4 ofzo. :'D
    YES GO LISTEN TO THEM. Het moet wel je piece of music zijn. Maar het maakte mij altijd heel hyped voor de series. :'D

    Trouwens ik las daarnet iets. En fall wordt het beste seizoen joh. Singing Aomine Daiki, Ryuugazaki Rei, Kaneki Ken, Sousuke, Hak, een gast die tot nu toe nog maar 5 seiyuu rollen heeft gehad en natuurlijk Ono Kensho. Dan hebben we nog Haikyuu, K en natuurlijk iedereens favoriet waarvan we ook echt gehoopt hadden dat het een tweede seizoen zou krijgen diabolik lovers. En dan hebben we natuurlijk het tweede seizoen van Owari no seraph. :')
    Trouwens ik begin een seiyuu obsessie te krijgen met Natsuki Hanae? :'D En ik heb een obsessie met seiyuus die iets shitty zeggen waardoor iets van 15 andere seiyuus op hem afstormen, vervolgens gaat er eentje de lucht in en en het eindigt met dat zijn broekriem los wordt gemaakt?:"D

    Fuck orde. Het is echt niet meer in deze post.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hyakuya schreef:
    (...)

    Ik ga je zeggen: Ik weet dat er meer shippers gaan komen met seizoen twee aangezien we dan meer momenten hebben en we hebben deze master piece van een scene: -je kan er gewoon op klikken. Het is echt geen spoiler. Ik heb hem er alleen ingezet zodat hij niet veel ruimte inneemt,-


    Mweh een fic bestaat uit meer chapters dus ik ben blij. :'D Vandaag was er een nieuwe update en tja. Hehehehe *.* Die twee zijn idioten. Nee maar in het Japanse fandom zijn ze aardig populair. Maar doordat de anime blijkbaar ontzettend graag Okano x Maehara wil en Isogai x Megu hebben ze in het begin aardig wat dingen veranderd. Maar ik denk dat ze wat klachten hebben gehad na episode 13 Ze hadden Okano Isogai's acties gegeven aangezien ze opeens niet meer de Maeiso momenten er uit halen. :'D

    Ik denk dat Want For a Nail samen met A Beginners Guide to Making Friends and Winning at Quidditch mijn favoriete fics zijn momenteel. Ergens daarna komt The Trajectory of Laughter. :3 Maar tja het zjn allemaal verschillende ships. -Orangebat, sansaka en miyusawa. Ik realiseer mij nu dat elke ship minimaal 1 persoon heeft met een s in hun naam. Wauw- ik kan niet wachten tot je mij in een van die hells joined
    Maar yes poor Marito. Ik bedoel maar: 'I'm a expert at this.' Sweet Jesus I did not need to knoww that. :'D Maar tja. Dat is de straf op zijn perverse geest.ik kan ook niet wachten op de nieuwe chapter. Ik wil zo graag dronken Inaho. En een Inaho die gewoon doet wat hij moet doen in plaats van piekeren. Just kiss him >.< Wel we hebben kus gehad. Maar nu wil ik er een waarbij die twee gewoon eindige zoals Marito elke keer denkt. Hehe. Nou ja bij Want dor a Nail hoefde ik alleen maar 11 chapters te wachten. Bij Trajectory moest ik 28 chapters wachten en A Beginners Guide heeft 17 chapters en is nog maar bij jaar twee en ik moet zeker wachten tot jaar 4 ofzo. :'D
    YES GO LISTEN TO THEM. Het moet wel je piece of music zijn. Maar het maakte mij altijd heel hyped voor de series. :'D

    Trouwens ik las daarnet iets. En fall wordt het beste seizoen joh. Singing Aomine Daiki, Ryuugazaki Rei, Kaneki Ken, Sousuke, Hak, een gast die tot nu toe nog maar 5 seiyuu rollen heeft gehad en natuurlijk Ono Kensho. Dan hebben we nog Haikyuu, K en natuurlijk iedereens favoriet waarvan we ook echt gehoopt hadden dat het een tweede seizoen zou krijgen diabolik lovers. En dan hebben we natuurlijk het tweede seizoen van Owari no seraph. :')
    Trouwens ik begin een seiyuu obsessie te krijgen met Natsuki Hanae? :'D En ik heb een obsessie met seiyuus die iets shitty zeggen waardoor iets van 15 andere seiyuus op hem afstormen, vervolgens gaat er eentje de lucht in en en het eindigt met dat zijn broekriem los wordt gemaakt?:"D

    Fuck orde. Het is echt niet meer in deze post.


    God, ik was het alweer vergeten nadat ik het getypt had en ging vrolijk verder met X.U., scaPEGoat en Insanity Love kapot luisteren. :') Maar ik heb ze nu opgezet! Het klinkt in ieder geval al heerlijk energiek. is that even a word*^*
    Wait wait welke anime is dat? Dat High School Musical dat niet zo heette maar er wel op leek? *gaat checken* Oh ja, ja ik had gelijk. XD High School Star Musical dinges. Ik ga dat zo erg kijken ohmygoood. Natsuki Hanae is die van Kaneki, Inaho, Yuuto etc right? If so, then I'm with you in this obsession. :') Ik krijg in ieder geval al een vreselijk liefde voor zijn stem en ik fangirl al als ik hem hoor. :'D Dit maakt Orangebat nog beter tbh want Natsuki Hanae en Kensho Ono omfg. XD
    Wait, what? Ik wil meer van dat verhaal over de broekriem weten. XD
    Ik kijk zo erg uit naar Haikyuu en K. *^* En Owari natuurlijk, maar dat spreekt voor zich. :'D Oh gosh, dan ga ik Kagehina en Mikayuu in één seizoen krijgen... Hoe ga ik dat ooit overleven... Ik denk dat ik Diabolik Lovers ook gewoon weer ga volgen, gewoon omdat het kan. :'D

    Oh, dat waren de openings. Ik kreeg ineens een iets te bekende intro, heeft youtube autoplay gebeuren me nu kuroko openings gegeven. :') I CAN DOOOO IT. Maar ze waren awesome, ehehe, ik heb nu eigenlijk wel zin om te kijken. Maar ik zag dus net dat Natsuki Hanae ook een main character in Daiya heeft right? En Kensho zit er ook in, dus ik ga eerst dat kijken. XD

    Ja precies eaofhadofjadf ik kan er niet tegen hoe ze het ALLEBEI WILLEN EN ZE NOG ZO MOEILIJK DOEN AEOFHAEOFJADF. @,@ *duwt ze terug in die kast waar ze eerder in zaten*
    Die mangacap ziet er interessant uit, hehe. Wacht, maar ze hadden iemand acties gegeven van een ander personage? :'D Dat is fucked up. Vergeef me ik kan de namen echt niet onthouden. ;www; Ben wel benieuwd nu. *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Blah. Ik heb het nieuwe topic klaar en nu is het niet vol, wat is dit mensen. ;w;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Let's finish this topic with this beautiful drawing. ;w;




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)