•       Er bestaat in Amerika een klein, niet bijzonder stadje. Dat dacht men toch tot nu toe, maar er is iets vreemd aan de hand. Iets wat zelf geen wetenschappers kunnen uitleggen. Iets dat nog nooit ergens is voorgekomen.
          Meerdere mensen die jaren geleden om het leven zijn gekomen, komen weer tot leven. Geen enkel van hun herinnert zich dood te zijn gegaan, en hoe dat precies gebeurt is. Toch komen de souvenirs na een tijdje langzaam terug. Maar men komt snel te weten dat hun komst niet goed is. De mensen rond de terugkomenden krijgen last van wonden, ziektes,... Al snel worden de terugkomenden als gevaarlijke mensen gezien. De stad zal er ook alles aandoen om hen weer dood te krijgen. Sommige verstoppen zich bij familie of vrienden als ze daar nog welkom zijn, andere proberen te overleven zonder gezien te worden.

    [Deze RPG is voor een stuk gebaseerd op de serie 'The returned' maar ik heb sommige dingen wel wat aangepast en zelf verzonnen.]

    Regels
    - Als je-je personnage uit wilt schrijven, hoef je gewoon een eindpost voor hem/haar te schrijven.
    - Minimum 150 woorden, dit omdat sommige mensen niet veel tijd hebben om te schrijven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet buitensluiten.
    - Geen andere personnages besturen.

    Invullijst

    Voor de terugkomenden :
    Naam :
    Leeftijd : [Mag echt van alle leeftijden]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe dood ? :
    Relatie's : [Familie, vrienden, vijanden,...]
    Vorig beroep :
    Extra :

    Voor de burgers :
    Naam :
    Leeftijd : [Mag echt van alle leeftijden]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Familie, vrienden, vijanden,...]
    Voor/tegen de terugkomenden :
    Beroep [voor volwassenen] : [Burgemeester, bakker, ...]
    Extra :

    Rollen
    Burgers
    - Gereserveerd | AmericanPsycho
    - Gereserveerd | Coachella
    -
    -

    - Lucien Carr | Assassin
    - Gereserveerd | Bloody_Mary
    -
    -

    Terugkomenden
    Stop op terugkomenden
    - Gereserveerd | Recentia
    - Gereserveerd | Eavan
    - Gereserveerd | Laetific

    - Norman Ike Fletcher | C6H12O6
    - Gereserveerd | Phxntasia
    - Gereserveerd | JackSkellington

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 7:03 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik zou wel een teruggekeerde jongen willen hoor ^-^

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 14:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik ook een teruggekeerde jongen mogen reserveren?


    Caution first, always.

    Mag ik een teruggekomen vrouw?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een burger?


    Your make-up is terrible

    Mag ik een vrouwelijke burger?
    Het leek me wel leuk als een van de teruggekeerde mannen/jongens haar vriend was ofzo c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Ik zet jullie erbij ^^.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een mannelijke burger reserveren.


    Vampire + Servant = Servamp

    Bloody_Mary schreef:
    Mag ik een mannelijke burger reserveren.


    Yep.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”


    Rol:
    Teruggekeerd persoon.
    Naam:
    Norman Ike Fletcher
    Leeftijd:
    22 jaar jong.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Overleden door:
    Norman werkte in de bouw. Door zijn onoplettende collega is hij onder de bulldozer terecht gekomen. Norman was op slag dood.
    Vorig beroep:
    Norman werkte in de bouw.
    Relatie's:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 19:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Naam:
          Lucien Carr
    Leeftijd:
          44
    Innerlijk:
          Als Lucien zichzelf zou moeten beschrijven, zou hij zich een 'socially awkward dork' noemen. Sociaal is hij dan ook niet erg sterk, hoewel hij wel graag onder de mensen verkeerd. Hij weet vaak niet zo goed hoe hij zich rond normale mensen moet gedragen, omdat hij zichzelf niet erg normaal vind. Hij is namelijk zelf nogal kinderlijk. Hoewel hij zich best volwassen kan gedragen op tijden dat het moet, is zijn kinderlijke kant vaak sterker. Zo heeft hij de neiging om aan alles te friemelen of ermee te bewegen, waardoor hij vaak dingen uit elkaar haalt of kapot maakt. Hij maakt ook graag grapjes en lacht veel.
          Lucien is dan ook een zachtaardige man die graag mensen helpt en niemand echt kwaad zal doen. Maar vergis je niet, hij heeft ook een duistere kant. Zo kijkt hij het liefst cartoons, of horror films. Je kan merken dat zijn fantasieën allemaal een beetje gestoord zijn, wat je terug ziet in zijn foto's en kunst. Hij kan dan ook behoorlijk sadistisch zijn en lachen om eigen te gruwelijke grappen. Gelukkig is dit allemaal in zijn fantasie, want in het echt zou hij nooit zo kunnen zijn.
          Wat de man ook is, is verlegen. Bij mensen die hij goed kent, heeft hij daar totaal geen last van, maar bij nieuwe mensen en vooral bij vrouwen wel. Hij probeert wel outgoing te zijn, maar je merkt dat hij niet zoveel zegt en zacht begint te praten. Of hij gaat juist grapjes maken en zich kinderlijk gedragen. Dit resulteert er vaak in dat vrouwen het al snel laten afweten. Lucien heeft dan ook maar enkele vaste relaties gehad in zijn leven en het is nooit op iets serieuzer dan dat uitgelopen. Als hij eenmaal over zijn verlegenheid heen is, kan hij best romantisch zijn. Tijdens de seks is hij echter een heel ander persoon, omdat hij dan plotseling dominant is en precies weet wat hij wilt.
          Lucien laat zich snel afleiden. Hij heeft totaal geen concentratievermogen als het op de meeste dingen aankomt. Hij is nogal vergeetachtig en chaotisch. Namen kan hij maar slecht onthouden, waardoor hij voor iedereen bijnamen verzint. Deze zijn echt niet beledigd of denigrerend bedoeld, maar gewoon makkelijker te onthouden voor hem.
    Uiterlijk:
          Opvallend is Lucien niet echt. Hij gaat makkelijk op in de menigte, mede door zijn normale lengte van 1,80. Voor zijn leeftijd vind hij echter wel dat zijn lichaam er goed uit ziet. Nou heeft hij geen six-pack, maar veel vet heeft hij ook niet op zijn lichaam. Zijn schouders zijn redelijk breed en zijn armen toch echt wel gespierd. Hij probeert dit dan ook zo te houden met lichamelijke inspanningen of in de sportschool.
    Relatie's:
         
    Voor/tegen de terugkomenden:
          Neutraal, hij weet niet zo goed wat hij ervan moet vinden.
    Beroep:
          Fotograaf. Lucien fotografeert graag vreemde dingen, maar om wat extra bij te verdienen, doet hij ook de standaard dingen zoals schoolportretten en huwelijksfoto's. Ook houdt hij enorm van andere soorten van kunst waar hij ook aan doet, maar dat wilt niet echt verkopen. Hij bezoekt wel graag musea en andere kunstaangelegenheden.
    Extra:
          Hij heeft een zwarte kat die de naam Shadow draagt. Lucien is over het algemeen ook erg dol op dieren.

    [ bericht aangepast op 24 april 2015 - 10:36 ]


    Your make-up is terrible

    Ohmy, Norman Reedus :9~ kon het niet laten, sorreh ^^

    Ik vul mijn rol morgenavond - of anders pas vrijdag - in.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oeps, laat mijn reservering maar zitten. ;x


    Caution first, always.

    Mag ik een terugkomende vrouw?


    don't believe me, I'm a liar

    Oeh, even mijn topics, ik denk nog even na of ik zou meedoen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mag ik een teruggekeerde jongen? Ik zal mijn rol asap maken (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 19:38 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell