•       Er bestaat in Amerika een klein, niet bijzonder stadje. Dat dacht men toch tot nu toe, maar er is iets vreemd aan de hand. Iets wat zelf geen wetenschappers kunnen uitleggen. Iets dat nog nooit ergens is voorgekomen.
          Meerdere mensen die jaren geleden om het leven zijn gekomen, komen weer tot leven. Geen enkel van hun herinnert zich dood te zijn gegaan, en hoe dat precies gebeurt is. Toch komen de souvenirs na een tijdje langzaam terug. Maar men komt snel te weten dat hun komst niet goed is. De mensen rond de terugkomenden krijgen last van wonden, ziektes,... Al snel worden de terugkomenden als gevaarlijke mensen gezien. De stad zal er ook alles aandoen om hen weer dood te krijgen. Sommige verstoppen zich bij familie of vrienden als ze daar nog welkom zijn, andere proberen te overleven zonder gezien te worden.

    [Deze RPG is voor een stuk gebaseerd op de serie 'The returned' maar ik heb sommige dingen wel wat aangepast en zelf verzonnen.]

    Regels
    - Als je-je personnage uit wilt schrijven, hoef je gewoon een eindpost voor hem/haar te schrijven.
    - Minimum 150 woorden, dit omdat sommige mensen niet veel tijd hebben om te schrijven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet buitensluiten.
    - Geen andere personnages besturen.

    Invullijst

    Voor de terugkomenden :
    Naam :
    Leeftijd : [Mag echt van alle leeftijden]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Hoe dood ? :
    Relatie's : [Familie, vrienden, vijanden,...]
    Vorig beroep :
    Extra :

    Voor de burgers :
    Naam :
    Leeftijd : [Mag echt van alle leeftijden]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Familie, vrienden, vijanden,...]
    Voor/tegen de terugkomenden :
    Beroep [voor volwassenen] : [Burgemeester, bakker, ...]
    Extra :

    Rollen
    Burgers
    - Gereserveerd | AmericanPsycho
    - Gereserveerd | Coachella
    -
    -

    - Lucien Carr | Assassin
    - Gereserveerd | Bloody_Mary
    -
    -

    Terugkomenden
    Stop op terugkomenden
    - Gereserveerd | Recentia
    - Gereserveerd | Eavan
    - Gereserveerd | Laetific

    - Norman Ike Fletcher | C6H12O6
    - Gereserveerd | Phxntasia
    - Gereserveerd | JackSkellington

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 7:03 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Zou ik een teruggekeerde jongen mogen reserveren?


    How far is far

    Assassin schreef:
    (...)
    Naam:
          Lucien Carr
    Leeftijd:
          44
    Innerlijk:
         
    Uiterlijk:
         
    Relatie's:
         
    Voor/tegen de terugkomenden:
         
    Beroep:
         
    Extra:
         


    *Hearteyes* I'm sorry, ik kon het niet laten ik heb misschien een kleine obsessie met Norman.


    How far is far

    Nou snap ik het niet, is die Norman een acteur of loopt iedereen op mijn Norman te geilen? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    Nou snap ik het niet, is die Norman een acteur of loopt iedereen op mijn Norman te geilen? :W

    Haha, hij is een acteur :p


    How far is far

    JackSkellington schreef:
    (...)
    Haha, hij is een acteur :p

    Aw, was ik helemaal blij dat er mensen aan het fannen waren op Norman, is het die acteur en niet mijn personage, hahahah. Geweldig dit :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    Aw, was ik helemaal blij dat er mensen aan het fannen waren op Norman, is het die acteur en niet mijn personage, hahahah. Geweldig dit :W

    Aw, ik vind jouw Norman ook erg leuk hoor c:


    How far is far

    C6H12O6 schreef:
    (...)
    Aw, was ik helemaal blij dat er mensen aan het fannen waren op Norman, is het die acteur en niet mijn personage, hahahah. Geweldig dit :W


    Mhihi, jou Norman is indd ook heel leuk hoor ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Haha, I was just kidding hoor :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil wel een vrouwelijke burger reserveren ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, oeps. 8D Wel heel toevallig!
    Komt er eigenlijk nog een praattopic om te overleggen over alle relaties en zo?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha, oeps. 8D Wel heel toevallig!
    Komt er eigenlijk nog een praattopic om te overleggen over alle relaties en zo?


    Ik zal deze avond het praattopic openen.^^


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Voordat ik nog meer tijd in mijn rol ga stoppen, heb jij überhaupt wel de tijd/zin om dit te updaten en draaiende te houden?


    Your make-up is terrible

    het begin van mijn personage staat op mijn laptop, maar die ligt bij mijn moeder en aangezien ik t/m maandag bij mijn vader ben kan ik hem dinsdag op zijn vroegst pas afmaken... sorry!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    [JackSkellington ---> SteveRogers]


    How far is far

    Bij deze schrijf ik mezelf uit. Ik heb niet het gevoel dat er nog iets gebeuren gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.