• Supercalifragilisticexpialidocious.


    -

    Ziet er een toffe bende uit!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Holy shit, wees niet zo egoïstisch man. Asdfghjkl


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Voor als jullie het niet door hadden, ik ben de afgelopen weken afwezig geweest en ik besef me eigenlijk nu pas dat nooit gemeld te hebben.

    Dus bij deze, ik ben er voorlopig niet.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Alatea schreef:
    Voor als jullie het niet door hadden, ik ben de afgelopen weken afwezig geweest en ik besef me eigenlijk nu pas dat nooit gemeld te hebben.

    Dus bij deze, ik ben er voorlopig niet.


    Wat is er dan?


    -

    Malachai schreef:
    Holy shit, wees niet zo egoïstisch man. Asdfghjkl


    Wat is er?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Alatea schreef:
    Voor als jullie het niet door hadden, ik ben de afgelopen weken afwezig geweest en ik besef me eigenlijk nu pas dat nooit gemeld te hebben.

    Dus bij deze, ik ben er voorlopig niet.

    We hadden het wel door hoor. Als je ergens over wilt praten ofzo, mijn pb staat altijd open (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Malachai schreef:
    Holy shit, wees niet zo egoïstisch man. Asdfghjkl

    Sup?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mijn beentjes doen pijn :C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Uptown schreef:
    Ziet er een toffe bende uit!

    Is het ook :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Luz schreef:
    Mijn beentjes doen pijn :C

    HAHAH.
    Hier: mijn beentjes doen pijn.

    App: Volgens mij zijn mijn benen van mijn lijf gerukt ern er daarna weer vanaf getrokken.

    Maar I feel sorry for ya.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Uptown schreef:
    (...)

    Wat is er?


    Oh nou ja, uhm. I heeft dus via Snapchat gestuurd dat ze ruzie met haar vader had [huilende selfie, wtf maar oke] , maar A, mijn andere vriendin die - die Snap waarschijnlijk ook heeft ontvangen. Maar A's vader gaat binnenkort verhuizen naar Frankrijk omdat hij geen ander huis in de buurt kon vinden. Dus die heeft het nogal moeilijk met haar vader, maar tja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malachai schreef:
    (...)

    Oh nou ja, uhm. I heeft dus via Snapchat gestuurd dat ze ruzie met haar vader had [huilende selfie, wtf maar oke] , maar A, mijn andere vriendin die - die Snap waarschijnlijk ook heeft ontvangen. Maar A's vader gaat binnenkort verhuizen naar Frankrijk omdat hij geen ander huis in de buurt kon vinden. Dus die heeft het nogal moeilijk met haar vader, maar tja.

    Dat vind ik indeed wel heel selfish. Echt verschrikkelijk irritant als ze gewoon niet nadenken over dat het veel erger kan. Ugh.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hephaestus schreef:
    (...)
    HAHAH.
    Hier: mijn beentjes doen pijn.

    App: Volgens mij zijn mijn benen van mijn lijf gerukt ern er daarna weer vanaf getrokken.

    Maar I feel sorry for ya.


    Ik hou ook van jou ;C
    *kruipt huilend weg*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Wat is er dan?


    School.
    Onze school heeft een nogal aparte methode waarbij het vanaf het begin al vast staat wat je moet doen voor het gehele jaar. Nou had ik altijd al wat moeite met volledig bijlopen, maar tot nu toe ging het prima. Nou had ik in de derde periode gewoon nergens zin in, ik heb niets gedaan en ben een paar keer gewoon een gehele week ziek geweest.
    Dus om het kort te houden, ik ben bezig iedereen die me nu uitlacht van: 'Ha, je blijft waarschijnlijk zitten!' (Want die kans is op het moment groot, en dat moet me natuurlijk verteld worden.) even te bewijzen dat ik gewoon gezellig overga en ze nog aan me vast zitten.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Alatea schreef:
    (...)

    School.
    Onze school heeft een nogal aparte methode waarbij het vanaf het begin al vast staat wat je moet doen voor het gehele jaar. Nou had ik altijd al wat moeite met volledig bijlopen, maar tot nu toe ging het prima. Nou had ik in de derde periode gewoon nergens zin in, ik heb niets gedaan en ben een paar keer gewoon een gehele week ziek geweest.
    Dus om het kort te houden, ik ben bezig iedereen die me nu uitlacht van: 'Ha, je blijft waarschijnlijk zitten!' (Want die kans is op het moment groot, en dat moet me natuurlijk verteld worden.) even te bewijzen dat ik gewoon gezellig overga en ze nog aan me vast zitten.


    N'awh, sterkte! Als je met iemand wil praten ben ik hier voor je!


    -