• De laatste keer dat we dit spel hebben gespeeld, is al een heel jaar geleden. Het was echt gezellig en het leek me wel leuk om opnieuw te beginnen.

    Ik zie ik zie wat jij niet ziet.


    Het spel gaat zo: iemand neemt een voorwerp in gedachten en de rest moet aan de hand van vragen proberen te raden wat het is.
    Let op: Het mogen alleen Ja/nee vragen zijn. De persoon die uiteindelijk het voorwerp heeft weten te raden, is dan aan de beurt.


    Winnaars.
    Anencephalous *


    Voorgaande voorwerpen.
    Magnetron

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 21:51 ]


    -

    Vleesetende plant?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Kuhhuuuutt. Ik heb serieus 0% kennis van planten. Uh. Is het een boom?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kan een vleesetend zijn. Hangt er vanaf.

    Nee, geen boom. c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zonnedauw? Weetikhet xp


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anencephalous schreef:
    Zonnedauw? Weetikhet xp


    Niet zo ver zoeken D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Niet zo ver zoeken D:


    Oh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Paasbloemen?


    16 - 09 - '17

    Gewoon een bloem


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    MANDRAGORAAAAAAA!
    Oh, I'm sorry, dat moest. Hij past wel bij al je antwoorden, though. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Allemaal nee. Paasbloemen en gewone bloemen zijn geen vleesetende soort. (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is het de bedoeling dat we de soorten opnoemen?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anencephalous schreef:
    Is het de bedoeling dat we de soorten opnoemen?


    Jullie zoeken het eigenlijk echt te ver. Je kan toch althans met algemene vragen beginnen?
    Is het een bloem? Bloeit het in de lente? -- Onthoud, ik heb er drie op mijn kamer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh, van vleesetend had ik niet gelezen, haha.


    16 - 09 - '17

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 22:28 ]


    <3

    Groeit het ook in België?


    <3