• Stel je groeit op in een streng gelovig gezin, maar voelt daar zelf niets voor. Dat is dan erg jammer, want je zit er toch echt mee tot je het huis uit bent. Gelovige gezinnen bidden, en weigeren te werken op Zondag, enzovoort. Maar dan heb je extreem gelovige gezinnen waar je bijvoorbeeld geen tv mag kijken, geen onnatuurlijke uiterlijke veranderingen mag ondergaan zoals je haar verven, en al helemaal niet op hetzelfde geslacht mag vallen. Je maakt je daar niet al te veel zorgen om, alsof jou dat ooit zal gebeuren. Maar wat nou als je erachter komt dat je misschien toch op hetzelfde geslacht valt. Wat zal je familie hiervan vinden? En zal je relatie de kritiek uiteindelijk vol houden?

    Rollen •
    Luke Robert Hemmings • Fitzgomery
    Ashton Fletcher Irwin • SteveRogers
    Calum Thomas Hood •
    Michael Gordon Clifford • PierceTheVeil
    Harry Edward Styles • Harry_Styles
    Louis William Tomlinson • Rovers
    Niall James Horan • ClintonFrancisB
    Liam James Payne • Yareau
    Zayn Javvad Malik • Rovers

    Invullen •
    Volledige naam •
    Leeftijd •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Soort geloof •
    Geschiedenis •
    Eventuele relaties •
    Extra •

    Regels •
    • Probeer je aan het minimum van 200 woorden te houden.
    • Maximaal twee personages per persoon.
    • Houd het realistisch.
    • Niet andermans personages besturen.
    • Houd het gezellig.
    • Gesprekken buiten de RPG om graag in het praattopic.
    • Naamsveranderingen tussen haakjes aangeven () [] {}.
    • Gelieve aan te geven als je voor een tijdje niet kan reageren.
    • Graag minimaal twee keer per week reageren om het topic zo lang mogelijk van het doodlopen te weerhouden, meer mag natuurlijk altijd.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 20:08 ]


    How far is far

    Mijn topics.


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik Harry?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Uhm, Zayn is mine


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tessa, mogen Noek en ik Lilo?


    'Darling, just hold on'

    PierceTheVeil schreef:
    Mag ik Harry?

    Eigenlijk had Ik Harry via what's app al aan iemand anders beloofd en het vergeten erbij te zetten aangezien ik tussendoor ergens anders mee bezig was, dus eigenlijk is Harry all bezet. Sorry het is niet zo handig dat het er niet bij stond, maar iemand anders mag je altijd nog, en je eigen personage bedenken kan ook altijd nog als je nog mee wilt doen


    How far is far

    Rovers schreef:
    Tessa, mogen Noek en ik Lilo?

    Sure


    How far is far

    Stavros schreef:
    Uhm, Zayn is mine

    Ik zet je erbij


    How far is far

    JackSkellington schreef:
    (...)
    Eigenlijk had Ik Harry via what's app al aan iemand anders beloofd en het vergeten erbij te zetten aangezien ik tussendoor ergens anders mee bezig was, dus eigenlijk is Harry all bezet. Sorry het is niet zo handig dat het er niet bij stond, maar iemand anders mag je altijd nog, en je eigen personage bedenken kan ook altijd nog als je nog mee wilt doen

    kan gebeuren. Doe dan maar Mickey.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 20:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PierceTheVeil schreef:
    (...)
    kan gebeuren. Doe dan maar Mickey.

    Okay, Ik zal je erbij zetten


    How far is far

    Ik denk nog even


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    Ik denk nog even

    Neem gerust je tijd c:


    How far is far

    JackSkellington schreef:
    (...)
    Neem gerust je tijd c:


    Ik denk dat ik het blonde pluisje toch op me neem


    Bowties were never Cooler






    Volledige naam • Niall James Horan
    Leeftijd • 21, 13 September
    Innerlijk • Voor bekenden is Niall een vrolijk en spontane jongen. Hij is vrij druk, gek en een grapjas, maar zal nooit te ver gaan met zijn grappen. Hij is snel enthousiast en wil dan ook direct het idee uitvoeren als het eenmaal in zijn hoofd zit. Toch kan Niall ook best serieus en verstandig zijn als het nodig is. Ondanks zijn spontaniteit spreekt hij maar moeizaam over zijn ware gevoelens en gedachten, zeker als ze negatief zijn. Deze houd hij van binnen opgekropt en laat ze alleen naar buiten als iemand die hij echt vertrouwd erop aandringt of hij gitaar aan het spelen is. Iets wat hij vaak doet op hele rare tijdstippen, maar hij laat eigenlijk alleen zijn gevoelens eruit als er niemand om hem heen is. Sinds hij klein was speelt hij al gitaar en hij vind het geweldig om met muziek bezig te zijn, zelfs al heeft hij er door de jaren heen veel problemen mee gehad. Dit doet hij dan ook het liefst dag en nacht, maar dat gaat niet altijd. Hij is een jongen die erg beschermend en zorgzaam is tegenover zijn familie en vrienden en hij geeft echt heel veel om hen. Zij zijn het belangrijkst in zijn leven. Hij is ook heel trots op zijn afkomst en zal zeker niet vriendelijk reageren als je er negatief over spreekt. Ondanks dat hij het niet overal mee eens is, is het een groot deel van zijn identiteit, net als zijn geloof. Niall staat heel positief in het leven en probeert van alles en iedereen het goede in te zien, hierdoor kunnen situaties waarin dat niet gaat hem zwaar vallen, net als wanneer mensen tegen hem liegen, daar kan hij echt niet tegen. Toch is hij door zijn familie en vrienden vaak weer snel op te vrolijken als alles er eenmaal uit is, of hij het heeft weggestopt. Al duurt dat soms wel even.
    Voor vreemden is Niall anders. Hij is stil, gesloten, en onleesbaar. Hij laat niemand snel dichtbij komen en als je eenmaal zijn vertrouwen hebt geschaad is er bijna geen mogelijkheid het weer terug te krijgen. Hij koestert geen wraak en pijn, hij vergeeft snel, maar vergeet nooit, zeker als hij de reden voor je daden niet inziet of snapt. Hij is erg op zichzelf, wat zeker voor vreemden, maar ook voor bekenden, wel duidelijk is, zelfs al lijkt hij open naar bekenden, echt open is hij eigenlijk nooit.
    Uiterlijk • Niall is een kleine jongen met donker krullend haar met vaalblonde plukken bovenop, een lijkbleke huid en ijsblauwe ogen. Hij spreekt met een zwaar en erg duidelijk Iers accent en is daar erg trots op. Hij lijkt wat mollig omdat hij eigenlijk altijd dikke truien en vesten draagt en door zijn babyface, maar niets is minder waar. Niall is eerder erg mager, ondanks dat hij alles eet wat los en vast zit. Alleen als hij helemaal alleen is speelt hij nog wel eens gitaar in alleen zijn boxers. Niall heeft geen tatoos of piercings en ziet er gewoon uit als een kleine kwetsbare puppy of een klein engeltje. Niall draagt altijd een rozenkrans om zijn nek, met een plaatje van Maria met kind op het kruisje. Ook draagt hij altijd propere kleding, dus geen shirts zonder mouwen, geen broeken met gaten, geen shirts met 'satanische' printjes, geen bloesje met meer dan het bovenste knoopje open. Dit zijn de uiterlijke verschijningen van zijn sterkte geloof.
    Soort geloof • Rooms-Katholiek, wat verwacht je anders van een Ier?
    Geschiedenis • Niall is geboren en getogen in Ierland. Het was dan ook heel normaal om elke zondag netjes gekleed naar de kerk te gaan, en met Pasen en Kerst nog veel vaker. Hij en zijn broer waren buiten dat redelijk normale kinderen. Ze speelden buiten, leerden een muziekinstrument spelen, en woonden in een warm gezin. Toch was de religie wel een lijdraad in het leven van de familie. Niall ging zingen op het kerkkoor, en later speelde hij daar ook gitaar. Hij en zijn broer gingen naar een katholieke school, mochten niet sporten, werken, of leren op zondag. Ook kreeg hij vaker dan eens een flinke uitbrander omdat hij oude Ierse liedjes zong, wat ook op school wel gebeurde, of op zondag buiten speelde. Niall is namelijk altijd een echte jongensachtige jongen geweest, was altijd bezig en aan her ravotten, waardoor hij nooit echt helemaal schoon was, behalve als hij net uit de douche kwam. Toen hij eenmaal naar school ging, werd de religie nog een sterkere invloed. Hij vond, en vind, sommige delen ervan prachtig, vergeven en het helpen van de minderheden, maar dat mensen werden veroordeeld om wie ze waren, vond, en vind, hij verschrikkelijk, net als een boel van de regels, die voor hem betekenisloos lijken. De nonnen op school waren streng, er werd elke dag voor en na de lessen gebeden, en dat hij het latijn maar niet onder de knie kreeg werkte ook niet in zijn voordeel. Na zijn basisschool, ging hij naar de middelbare, waar het voor hem allemaal nog zwaarder werd. Hij had vrienden, maar was toch altijd het buitenbeentje. Hij kon namelijk goed mee, maar viel net binnen geen enkele groep op school. Ook begon hij hier gevoelens te krijgen voor anderen, maar niet voor meisjes. Dit zorgde voor veel problemen en vooral veel onzekerheden. Het zorgde ook dat hij zich weer meer afsloot van de buitenwereld. Na zijn middelbare school is hij gaan reizen, missionariswerk dachten zijn ouders, maar eigenlijk wilde hij gewoon in veel landen de cultuur leren kennen. Hier leerde hij ook dat het in best een aantal landen geen enkel probleem was om op hetzelfde geslacht te vallen, maar door zijn opvoeding vond hij het heel moeilijk om te accepteren dat het misschien wel normaal, of gezond, was dat hij gevoelens kreeg voor jongens in plaats van voor meisjes. Nu is hij gaan studeren en woont op zichzelf. De extreme kantjes van zijn geloof zijn eraf gegaan, maar hij gaat nogsteeds naar de kerk, omdat het toch een flink deel van zijn identiteit is, hoe moeilijk hij het er ook mee heeft, dat hij met zijn gevoelens als onwaardig en duivels wordt bestempeld.
    Eventuele relaties •
    Extra • Niall heeft twee huisdieren. De eerste is een Glen of Imaal Terrier, genaamd Daniel. De hond is vernoemd naar de profeet die voor de leeuwen werd gegooid door zijn geloof, en dat overleefde. Hij heeft de vrolijke hond gekregen op zijn 18e verjaardag en is onafscheidelijk met het beestje, wat hem neemt zoals hij is en hem nooit zal veroordelen... Behalve als hij niet genoeg liefde of snoepjes krijgt, maar dat is altijd maar voor even. Niet lang geleden heeft Niall een lammetje onder zijn hoede gekregen, die een lokale boer niet kon houden, omdat ze twee verschillende kleuren vacht heeft. Hij heeft haar Mikki genoemd, naar de aartsengel Michael, de strijder en beschermheer van de lijdende, die vaak ook staat voor de strijd in een persoon, die in het baasje van dit lammetje zeker gaande is. Dit is alleen niet de reden dat het lammetje zo heet, maar meer omdat het lijkt of het donker en het licht om haar hebben gevochten, maar die strijd nu ze leeft nogsteeds gaande is. Ze draagt een ijsblauw tuigje om haar lichaam, zodat hij haar kan uitlaten wanneer het nodig is, die matched met Daniel's halsband.
    Niall is homoseksueel, maar wil en kan dit niet accepteren. Hij hoopt er nog altijd op een keer het juiste meisje voor hem tegen te komen, zodat hij nergens problemen mee zou hebben op dat vlak. De paus heeft namelijk wel gezegd dat de deuren van de kerk voor homo's openstaan, maar de deuren bij hem thuis, en in zijn woonplaats, zeker niet. Hij heeft zijn ouders vaker dan eens horen praten, net als zijn vrienden, en hij weet dat hij alles kwijtraakt als het echt zo is. Hij is namelijk op school vroeger al een aantal keer flink uitgelachen en twee keer heeft hij zelfs een flink pak rammel gehad om de mening dat de LGBT+ gemeenschap ook bestaansrecht heeft, en thuis heeft hij er ook vaker dan eens blauwe plekken voor gekregen. Hij houd het nu maar voor hemzelf en wordt zo ook steeds meer op zichzelf door de angst dat hij echt op jongens blijkt te vallen en zijn hele leven in duigen zal vallen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 16:53 ]


    Bowties were never Cooler

    TonyTurtlePerry schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik het blonde pluisje toch op me neem

    Is goed, ik zal je erbij zetten


    How far is far

    Volledige naam • Louis William Tomlinson




    Leeftijd • 22 jaar, geboren op kerstavond 24 december 1991
    Innerlijk • Louis is een grappenmaker en de gangmaker in een groep. Hij ziet overal het positieve ervan in, ook al is dat in sommige gevallen niet altijd handig. Louis kan soms nogal kinderachtig zijn en gedraagt zich niet altijd even naar z'n leeftijd. Hij is hyperactief, wat neigt naar een beetje ADHD, maar dat is nooit vast gesteld dat hij dat daadwerkelijk zou hebben. Chagrijnig is hij bijna nooit en je zal hem meestal met twinkelende ogen voorbij zien komen lopen, want hij is meestal wel in voor een goede grap. Vrienden is iets wat hij makkelijk kan maken en hij is erg sociaal en zal altijd voor je klaar staan als je hulp nodig hebt. Het enthousiasme dat hij heeft is aanstekelijk voor andere mensen.
    Uiterlijk • Louis heeft bruin haar, wat misschien net ietsje te lang is. Als hij geen zin heeft om het in model te brengen, zet hij een pet of een beanie op. Zijn helder blauwe ogen lijken recht in je ziel te kunnen kijken. Louis lacht veel en dat kan je wel zien aan de beginnende lach rimpels bij z'n ogen. Voor een jongen is hij niet al te groot voor zijn doen, maar daar kan hij redelijk mee leven. Hij heeft een beginnend stoppelbaardje, simpelweg omdat hij te lui is om te scheren. Louis heeft meerdere tatoeages op z'n lijf staan, allemaal verstopt op handige plekken, want de kerk zal dit ten strengste afkeuren. De kleren die hij aan heeft zijn simpel, meestal houd hij het bij een trui en een zwarte broek of spijkerbroek.
    Soort geloof • Orthodox- protestant, ook wel bekend als de Zwarte kousen kerk.
    Geschiedenis • Louis heeft een hele geschiedenis qua familie. Zijn moeder en biologische vader scheidde toen hij nog maar twee jaar was en vanuit de kerk werd het als een schande gezien als een huwelijk niet stand hield. Z'n moeder verhuisde met de kleine Louis en vertelde iedereen dat zijn vader dood was. Louis heeft z'n vader ook al vanaf z'n kindertijd niet meer gezien. Z'n moeder hertrouwde met een man uit de kerk en hij kreeg vier halfzusjes erbij. Louis werd ouder en begon te puberen, waardoor hij tegen de kerk en alles wat daar mee te maken had, aan te trappen, dit tot groot verdriet van z'n moeder en stiefvader. Toen hij de kans kreeg is hij daarom ook meteen het huis uit gegaan. Hij gaat nog wel eens naar de kerk, maar veel kan je het niet noemen.
    Eventuele relaties • Heeft iets met Liam Payne.
    Extra • Louis heeft een Duitse herdershond, deze heeft de naam Dipper gekregen. Louis studeert drama en wil graag dramadocent worden. Op zaterdag kan je hem veel vinden bij de voetbal. Louis is gay, maar houd dit geheim voor iedereen die hij kent. Liam Payne is z'n beste vriend en geliefde, maar dit houd hij angstvallig geheim.

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 19:14 ]


    'Darling, just hold on'