• Zodra de zomer aanbreek vertrekken er bussen vol naar kamp Ashville. Een jongeren kamp waar de knappe koppen van het begeleidingsteam de overhand hebben. Voordat de bussen aankomen, komen de jongens van het begeleidingsteam bij een komt het beruchte boek tevoorschijn. Het boek waar heel het kamp om is gaan draaien. De oudste begeleider heeft in dit boek voor iedere jongen een meisje dat op het kamp is opgeschreven en zodra er koppels zijn gevormd, gaat de strijd van start. Elke begeleider moet voor het einde van het zomerkamp het meisje waaraan hij is gekoppeld in bed weten zien te krijgen. Degene die het niet lukken, worden zonder pardon uit het begeleidingsteam gezet. Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen. Het enige probleem is, dat bijna iedereen op het kamp van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is en iedereen altijd elk jaar terugkomt. De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken. Alleen misschien hebben de jongens dit jaar al genoeg problemen, zonder de meiden die hun op de hielen zitten. Echte relatie's die tot stand komen. Verliefd zijn op iemand anders dan waar degene aan gekopeld is. Misschien valt er iemand wel helemaal niet op meisjes.
    Een ding is zeker. Dit jaar word zwaarder dan ooit.


    Rollen
    Uiteraard moeten de jongens en meisjes van het boek gelijk blijven.
    Begeleidingsteam:
    • Matty Trevor Howard -Kellin_Quinn
    • Raphael Finlay Sanders ClintonFrancisB
    • Charles Reed -Coachella
    • Florentin d'Auby -GusWaters
    • Trevor Paul Haynes -Bomer
    • [R] Matthew Roger Stewart -Conaway

    On the list:
    • Lucia Selena McMahon-Murray -901FreeAtLast
    • Brooklyn Melodee Davidson JudithSuzann
    • [R] -The_Glue
    • Hélene Laure Anverd -MeganKM
    • [R] April Woods -EgoTerreo
    • Molly Grace Robertson -Conaway

    kampgasten:
    • [R] -Balloo
    • Kellin Victor Howard -Kellin_Quinn


    Invullen
    Volledige naam •
    Leeftijd •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom •
    Extra's •


    Regels

    •Minimaal 200 worden.
    •alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 16:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Balloo schreef:
    Mag ik een meisje?


    Kan mijn meisje een overige kampgast zijn?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Mag ik een meisje?


    night thinking, day dreaming

    PierceTheVeil schreef:
    Oke iedereen kan zijn rol maken. Maar vanaf nu wil ik even alleen nog maar jongens, want het gaat niet echt gelijk op zo.


    Wil je de mijne als jongen of begeleider hebben?


    Bowties were never Cooler

    ClintonFrancisB schreef:
    (...)

    Wil je de mijne als jongen of begeleider hebben?

    Mag je helemaal
    Zelf weten.

    Voor de rest ook even. Als jullie even willen zeggen wat je personage is. Dus of begeider, on The list of gewoon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lunacy schreef:
    Mag ik een meisje?

    Ik wil eerst meer jongens. Sorry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''




    Volledige naam • Matthew Roger Stewart

    Leeftijd • Matthew is geboren op 21 juni 1994 en is daarmee dus 20 jaar.

    Innerlijk • Matthew is altijd de lolbroek van de groep. Hij maakt altijd grapjes en met altijd, bedoel ik ook echt altijd. Gepast en ongepast. Matthew is een levensgenieter, iemand die het leven positief ziet. Hij kan soms wat naïef zijn. Het leven gaat natuurlijk niet alleen maar over rozen. Maar Matthew is gewoon zorgeloos. Als er toch iets is wat hem tegenwerkt, dan wuift hij het meestal weg.
    Matthews zorgeloze houding brengt hem soms in de problemen. Zo was hij op school nooit het lievelingetje van de leraar, omdat hij zijn huiswerk nooit maakte. Hij moest bijna dagelijks op het matje van de directeur komen, maar dat deed hem weinig. Dat heeft ook gelijk met iets anders te maken, namelijk Matthews concentratie. Hij heeft een serieus concentratieprobleem en het voor hem heel lastig om zich ergens op te moeten focussen.
    Matthew is verder een spontane jongen, die makkelijk contact maakt met anderen. Hij is zelfverzekerd en kent geen schaamtegevoel. Soms zet hij zichzelf daarmee ontzettend voor lul, maar dat doet hem niets. Matthew heeft een creatieve geest en heeft veel fantasie. Dit zul je ook merken, als je langer met hem omgaat. Hij vertelt verhalen heel groots en soms vraag je je dan af of het wel allemaal de waarheid is. Nu maakt Matthew nogal eens wat mee. Hij gaat graag rare uitdagingen aan en raakt vaak verzeilt in situaties, die alleen hem dan kunnen overkomen.

    Uiterlijk • Matthew ziet er uit als een echt jongetje. Hier kan hij weinig aan doen en dit zal ook nog wel even zo blijven. Hij is lang en dun, waardoor hij wat slungelig overkomt. Ook heeft hij een jong gezichtje en vooral als hij lacht. Hij heeft een erg kinderlijk lachje. Kortom: Echt sexy is Matthew niet te noemen. Maar hij heeft wel zo zijn charmes. Zo heeft hij leuke pretoogjes als hij lacht.
    Zowel zijn ogen, als zijn haren zijn bruin. Zijn haren brengt hij met gel in vorm. Vaak heeft hij een kuif. Dit vindt hij stoer staan en hij merkte dat die bij de dames ook wel in de smaak viel.
    De kledingsmaak van Matthew is vrij simpel. Eigenlijk besteedt Matthew er ook niet heel veel aandacht aan en vindt hij het vooral belangrijk dat zijn kleding comfortabel is. Zo heeft hij hoodies is allerlei verschillende kleuren en loopt hij steevast op all stars. Hij heeft al heel wat paren versleten.

    Hoelang komt hij er al en waarom? • Matthew komt hier sinds zijn vijftiende. Hij kwam hier via zijn oudere broer. Toen vond hij het vooral heel stoer om met de oudere, 'grote' jongens om te gaan. Nu, 5 jaar later, is hij begeleider. Dit is zijn tweede jaar als begeleider. Matthew is dol op het kamp en kijkt er het hele jaar naar uit. Hij is er echt gehecht aan geraakt.

    Extra's • Matthew is erg muzikaal. Hij speelt gitaar, piano en kan ook nog redelijk drummer. Velen zeggen dat hij er wat mee moet doen, maar zijn droom is echter om stand up comedian te worden.

    Dan wordt Matthew dus een begeleider. :]

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 21:03 ]


    Tell me about it, stud.

    Mijn meid on the list svp


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijne voor on the list graag


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    On the list graag

    Ik reserveer wel een jongen, dus een kamgast I guess.


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn meid ook on the list ;)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep


    Brooklyn Melodee Davidson


    Volledige naam
    Brooklyn – beeldschone beek
    Melodee – melodie

    Brooklyn is tevreden met haar naam maar vind de naam wel te lang. Daarom stelt ze zichzelf vaker voor met Brooke, een gemakkelijke afkorting van haar naam die ze beter bij zichzelf vind passen.

    Leeftijd
    Brooke heeft de leeftijd van 19 jaar ondertussen bereikt. Ze is geboren op een mooie lentedag, namelijk 4 april.

    Innerlijk
    Brooke is met name een lieve meid. Brooke staat voor iedereen klaar zonder er iets van terug te verwachten, ze helpt tot zover kan en zal alles doen wat in haar mogelijkheden ligt. Doordat ze iedereen probeert te helpen neemt ze vaak teveel hooi op haar vork. Zo wordt het haar soms teveel en is ze gewoon uitgeput. Hierdoor heeft ze echt iemand nodig die haar soms kan remmen in haar bezigheden, iemand die haar duidelijk maakt dat ze niet tegen alles ja moet zeggen en soms ook een keer nee moet zeggen tegen personen die haar hulp nodig hebben.
    Op het eerste zicht is Brooke erg stil en aftastend. Ze kijkt de kat uit de boom tot ze naar haar mening zeker weet dat ze iemand kan vertrouwen en dat het ook zou kunnen klikken met die persoon. Ze hecht erg veel aan de vrienden die ze heeft en vertrouwd ze dan ook helemaal. Bij sommige mensen is ze helaas iets te snel overtuigd van hun goedheid, wat ervoor zorgt dat ze hen te snel vertrouwd en later behoorlijk kan worden gekwetst door hun ware karakter.
    Brooke is ook een erg slimme meid, ze leert graag en doet ook alles om haar kennis te verbreden. Ze heeft dan ook haar school afgemaakt voor ze is weggerend van huis. Brooke leest graag maar houdt ook gewoon van andere dingen zoals sporten en creatieve dingen. Ze is erg goed in het vermaken van zichzelf, ze heeft niet echt niemand nodig om het leuk te hebben, natuurlijk wil ze ook niet te lang alleen zijn, ze wil wel het gevoel hebben dat ze ergens gewenst is.
    Een minder goede eigenschap van haar is dat ze erg nieuwsgierig is. Soms is dit natuurlijk prima als het gewoon over informatie gaat waar je ook wat aan hebt, maar ook persoonlijke dingen is ze erg nieuwsgierig over. Ze zal dan niet stoppen voor ze het ook echt te weten is gekomen, dit kan bij sommige mensen erg op de zenuwen werken. Op zo’n moment moet je bij haar goed aangeven tot waar ze kan gaan en waar ze moet stoppen.
    Ook is Brookle erg naïef. Als ze iemand eenmaal vertrouwd, vertrouwd zie die persoon dan ook echt blindelings. Ze is dus erg goedgelovig, dit kan ook komen doordat ze gewoon mensen wil kunnen vertrouwen. Ze kan het niet echt voor zich zien dat mensen slechte eigenschappen hebben.


    Uiterlijk
    [Fc. Mila Kunis]
    Brooke is wat je noemt een mooie meid. Haar bruine haren en bruin/groene ogen passen goed bij haar. Ze heeft een licht getinte huid die makkelijk bruint als ze even in de zon gaat liggen. Haar ogen worden door veel mensen als prachtig omschreven, ze zijn erg doordringend maar toch ook weer heel zacht.
    Brooke is wat je noemt een meisje-meisje. Hoewel ze zich prima voelt in een gewone broek vind ze het altijd fijner om jurkjes te dragen. Deze accentueren haar mooie benen en verdoezelen de punten die ze niet zo mooi vind aan zichzelf. Qua make-up is ze meestal niet te enthousiast in haar gebruik. Ze vind een natuurlijke uitstraling beter bij zichzelf passen en gebruikt daardoor ook nauwelijks, niet meer dan een beetje mascara, eyeliner en foundation, bij feestjes misschien nog wat oogschaduw maar daar houdt het dan al snel op.
    Het mooiste aan Brooke is wel dat ze van zichzelf nief realiseert dat ze knap is. Ze loopt niet te koop met haar uiterlijk. En naar haar mening is het mooiste dat je kan dragen een lach. En dat doet ze dan ook regelmatig.
    Hoelang komt hij/zij er al en waarom
    Dit is pas het tweede jaar dat zij er komt. Ze is vorig jaar meegesleurd door een vriendin. Toen was ze enkel gast. Haar vriendin is dit jaar niet meer meegegaan, die had geen zin. Iets wat Brooke erg jammer vindt. Ze heeft besloten er het beste van te maken, er zijn genoeg leuke mensen waarmee ze het vast heel leuk mee gaat hebben.
    Extra's
    Brooke heeft een lange tijd geworsteld met haar lichaam. Op een gegeven moment was het zo erg dat ze anorexia kreeg, gelukkig is ze hier overheen gekomen. Over het algemeen gaat het nu erg goed met Brooke, soms heeft ze een terugval, ook moet je erg oppassen met wat je zegt over haar lichaam. Ze kan dit soort dingen nog steeds te serieus opvatten.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 13:19 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik wil wel een jongen als je het niet erg vindt dat ik een al bestaande rol van me gebruik en die eventueel aanpas (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik wil wel een jongen als je het niet erg vindt dat ik een al bestaande rol van me gebruik en die eventueel aanpas (:

    Is goed hoor. Ik gebruik ook wel eens al bestaande rollen. MKaar wil je hem als begeleider of gewoon een kamp ganger?

    En ik zal vanavond echt iedereen erbij zetten, maar ik heb nog geen tijd gehad om echt op mijn computer te zitten en op me mobiel is dat lastig.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 19:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    • Lucy McMahon-Murray •
    ''Eveyone judge, no matter what. You never are doing it good.''


    ''Why do you even care about me?! No one does!''


    ''A little girl grew up too fast.''


    ''I'm just tired of everything..''


    ''It's always the same freaking story! I trust someone and they break me! Like I'm nothing!''


    ''Stop! Please, just stop!''


    ''I don't care about much anymore, life is some serious stuff totally messed up.''



    Volledige naam • Lucia Selena McMahon-Murray
    Lucia • Latin • Light
    Selena • Greek • Moon
    McMahon • English • Foster parents name
    Murray • South-African • Family name

    Leeftijd • Ze is zeventien jaar oud.

    Uiterlijk • [FC: Sasha Pieterse] Haar blauw, grijze ogen hebben eigenlijk wel vaak wat dof staan en je kunt verder in de kijkers zien hoe zij zich voelt. Lucy haar ogen worden omringd door lichte wimpers waar ze eigenlijk altijd wel een klein laagje mascara op heeft.
    Haar haren komen tot haar borsten, krullen en hebben een blonde kleur. Deze heeft ze van nature en hoewel ze ergens de kleur saai vindt, vindt ze hem ook weer erg mooi.Lucy heeft de lokken bijna iedere dag los zitten, behalve bij sporten. Op een vrije dag heb je de kans om haar ook nog met een knot te zien, maar velen zullen dit niet zien. Lucy zal haar haren ook niet zo snel knippen, enkel de dode puntjes.
    Op haar gezicht zul je verschillende sproetjes zien, wat zij zelf irritant vindt, maar ze moet er maar mee leven. Haar lippen zijn niet heel dun en ook niet heel vol en hebben een zachtroze kleur, op haar lippen doet Lucy altijd wat balsem of rode lippenstift. Ze is ongeveer 1 meter en 63 centimeter lang en met deze lengte is ze wel tevreden. Hakken draagt ze wel vaak, alleen als ze niet veel speciaals heeft loopt ze er niet op.

    Innerlijk • -Wijs
    -Snel van streek
    -Wordt snel geërgerd
    -Snel jaloers
    -Heeft moeite met mensen vertrouwen
    -Doet vaak wel vrolijk


    Hoelang komt hij/zij er al en waarom • Brigit en Dylan vonden dat Lucy een break nodig had zo nu en dan en daarom is dit haar tweede keer hier al.

    Extra • Van originele afkomst is Lucy Zuid-Afrikaans. Ze is qua bloed half Amerikaans, maar toch is ze in Zuid-Afrika geboren, wat haar volgens de wetten deze nationaliteit geeft.
    Haar verleden is niet al te makkelijk geweest. Haar familie was niet de allerrijkste en ze heeft jaren in een te klein huis gewoond met haar broer Lucas en haar beide ouders Jake en Ella. Bijna al de inkomsten gingen naar het krot en de school van Lucy en Lucas. Jake kwam in de drugs dealing terecht en had meer geld om zijn gezin te onderhouden, Ella werd woedend en ging weg bij hem, naar haar zus. Jake begon hierdoor de drugs te gebruiken in mix met alcohol en dankzij zijn altijd al hebbende woede problemen werden Lucy en Lucas iedere dag mishandeld, tot ze de moed hadden om weg te rennen van Jake.
    Dit alles heeft een grote impact gehad op het leven van haar en in feitelijke zin zou je kunnen zeggen dat ze een trauma had. Zodra Lucas en Lucy samen al vluchtend naar hun moeder gingen kwamen ze erachter dat Ella's zus, Mary, getrouwd was met een rijke advocaat en ze zo rijkdom hadden. Ella kreeg een goede baan en zij verdiende zo ook geld.
    Ella wilde dat het leven van Lucy en haar broer beter werd en gaf ze alles wat ze wilde met het geld wat ze had, iets wat bij Lucas leidde tot drugs waarvoor hij een paar jaar celstraf heeft gekregen. Na dit is het nog slechter gegaan met haar en was ze woedend op haar moeder. Uiteindelijk heeft jeugdzorg geregeld dat ze bij een pleeggezin terecht kwam, Brigit en Dylan, waarvan Lucy nu hun achternaam heeft. Met haar gaat het nu beter en Brigit en Dylan nemen haar op als een kind van hun zelf en in die drie jaar is ze ze echt dankbaar en geeft ze heel erg veel om ze.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 12:33 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded