• Voor een opdracht op school moet ik een schilderij van Michelangelo Buonarroti namaken.
    Ik heb men schilderij al gekozen en gemaakt. Maar vandaag kreeg ik commentaar dat deze niet creatief genoeg is en dat ik een creatievere weg moet vinden om deze te maken. Schilderen kan ik helemaal niet dus dat is geen optie. Weet er iemand misschien een leuk idee voor het schilderij creatief na te maken?

    Dit is het schilderij:


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Kan je niet allerlei kleine stukjes papier in verschillende tinten verven en ze dan op het schilderij plakken?


    Your make-up is terrible

    Wij hebben op school eens wat moeten doen met verfrommelde kranten, zodat het 3D werd. Misschien is dat een idee?

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 12:37 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kies een hele andere stijl, zoals het kubisme (kunnen ze niet zeggen dat het niet creatief is!). Dan hoef je niet eens te kunnen schilderen (ik heb alle waardering voor het kubisme, daar niet van, maar realistisch is het niet)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Je kan de achtergrond andere kleurtjes geven. Je kan een (ruwe) verfkwast pakken en dan gaan 'stippelen' met verschillende kleuren.


    Seasons will change, but I shall remain

    Maak hem in abstracte kleuren?

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 13:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kubisme is inderdaad erg leuk! (:
    Je kan ook mozaïk maken. :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je kan ook met arceringen werken (dat ik echt supernice, een vriend van me heeft het al eens gedaan *-*)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BoromirOfGondor schreef:
    Kies een hele andere stijl, zoals het kubisme (kunnen ze niet zeggen dat het niet creatief is!). Dan hoef je niet eens te kunnen schilderen (ik heb alle waardering voor het kubisme, daar niet van, maar realistisch is het niet)


    Can't control my second personality

    Kan je geen foto op dezelfde manier maken?


    oh darling