• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Lopende verhaal. Perciver. (cat)


    OTOFT: Bed, here I come! <3


    De Winter Soldier AU is ook Perciver. :Y)
    Maar ik ben inderdaad verder gegaan aan het lopende verhaal. Ik had al een half hoofdstuk, dus dat moet in theorie vanavond nog lukken.

    Slaap lekker! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo, ik heb koningsnacht/dag in Utrecht ook weer overleeft :Y)
    En morgen lekker vroeg op om 2 toetsen op school te gaan maken Uhm


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    This feeling...

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 23:32 ]

    Morgen de punten van mijn examens. Als ik op alles er door ben, moet ik mezelf belonen!


    Ik wil een tuin vol egels

    FoxAngel schreef:
    Morgen de punten van mijn examens. Als ik op alles er door ben, moet ik mezelf belonen!


    Veel succes! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lieve God/Jezus/Allah/Superman?,

    Schaf alsjeblieft het hele 'borstpijn vlak voor maandstonden' idee af. Dit duurt nu al een week en ik zou op dit punt klaar zijn om iemand neer te steken, maar helaas is het al lastig om normaal te liggen zonder dat het pijn doet, laat staan een mes door iemands borst te steken en diegene te laten voelen wat ik voel. Het is nergens nuttig voor.
    O, en nu we toch bezig zijn, de absurde keelpijn en de hoofdpijn mogen ook wel wat minder. Danku.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Lieve God/Jezus/Allah/Superman?,

    Schaf alsjeblieft het hele 'borstpijn vlak voor maandstonden' idee af. Dit duurt nu al een week en ik zou op dit punt klaar zijn om iemand neer te steken, maar helaas is het al lastig om normaal te liggen zonder dat het pijn doet, laat staan een mes door iemands borst te steken en diegene te laten voelen wat ik voel. Het is nergens nuttig voor.
    O, en nu we toch bezig zijn, de absurde keelpijn en de hoofdpijn mogen ook wel wat minder. Danku.

    Echt he. Ik maar denken dat ik de enige was die dit had. Ik kan niks meer de week voordat ik ongesteld word. ><

    //
    Jahoor, Hi-Rez heeft door hoe ze spelers hun geld kunnen nakken; niet te halen goals.. 200 fucking matches winnen voor augustus.. Beter fixen ze eerst deze broken match making zodat iedereen teams naar hun speelniveau krijgt.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 0:11 ]

    And there are the tears.


    Kingsday was amazing. ö


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Noooh, shit.... Ga ik nog even bij mn konijnen kijken voor ik naar bed ga, vind ik een van mn konijntjes dood in het hok liggen :C En hij huppelde een paar uur geleden nog vrolijk rond :C Arme Benji die ook zn maatje verloren is ):

    + Are you f*cking kidding me....? Het is verdomme één uur en jullie draaien nog steeds muziek, waar ik heerlijk van kan meegenieten (cat)


    Stenenlikker

    Blodsvept schreef:
    Noooh, shit.... Ga ik nog even bij mn konijnen kijken voor ik naar bed ga, vind ik een van mn konijntjes dood in het hok liggen :C En hij huppelde een paar uur geleden nog vrolijk rond :C Arme Benji die ook zn maatje verloren is ):

    + Are you f*cking kidding me....? Het is verdomme één uur en jullie draaien nog steeds muziek, waar ik heerlijk van kan meegenieten (cat)


    Oh no, aw. Gecondoleerd. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMG, NOOOO
    iPad is zo goed als dood. Any iPad experts here?


    -

    Zo geen zin om die presentatie te doen, of überhaupt iets voor school


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    Zo geen zin om die presentatie te doen, of überhaupt iets voor school


    Veel succes! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het nieuwe nummer is zo verschrikkelijk goed. En de video, holy sHIT. Ik ga overgeven van blijdschap. ;')


    Caution first, always.