• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    R.i.p moffeltje de hamster :[
    Je was echt een super hamster meid, heb geen moment spijt gehad dat ik je gered heb.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Het einde van "How I Met Your Mother" is echt vreselijk. Ugh

    - Ted en Robin gaan weer samen komen? Dafuck serie. Robin heeft gezegd dat ze niet van hem houdt, Ted heeft haar los gelaten, jullie kunnen niet meer samen komen.
    - Robin en Barney passen zo goed bij elkaar, maar hun relatie gaat kapot door reizen? Seriously? Wat een bullshit.
    - Ted's droomvrouw sterft? Kom op, hoe melodramatisch wil je dit maken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pardon, een hamster is net zoveel dier als een kat, hond, paard etc. Ook al is hij zo klein, ik ga haar niet in de vuilnisbak gooien sorry hoor mams dat ik respect heb voor (dode) dieren.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    R.i.p moffeltje de hamster :[
    Je was echt een super hamster meid, heb geen moment spijt gehad dat ik je gered heb.


    Awe, heel veel sterkte hiermee. <3 Ik begrijp je maar al te goed. Een huisdier is een huisdier, klein of groot.

    Dauth schreef:
    Het einde van "How I Met Your Mother" is echt vreselijk. Ugh
    - Ted en Robin gaan weer samen komen? Dafuck serie. Robin heeft gezegd dat ze niet van hem houdt, Ted heeft haar los gelaten, jullie kunnen niet meer samen komen.
    - Robin en Barney passen zo goed bij elkaar, maar hun relatie gaat kapot door reizen? Seriously? Wat een bullshit.
    - Ted's droomvrouw sterft? Kom op, hoe melodramatisch wil je dit maken?


    I feel you. Ugh.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nog 15 minuten, slopend als je honger hebt.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wanneer houdt deze ellende op? Was het maar alvast zomervakantie...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dauth schreef:
    Het einde van "How I Met Your Mother" is echt vreselijk. Ugh
    - Ted en Robin gaan weer samen komen? Dafuck serie. Robin heeft gezegd dat ze niet van hem houdt, Ted heeft haar los gelaten, jullie kunnen niet meer samen komen.
    - Robin en Barney passen zo goed bij elkaar, maar hun relatie gaat kapot door reizen? Seriously? Wat een bullshit.
    - Ted's droomvrouw sterft? Kom op, hoe melodramatisch wil je dit maken?


    Einde? Er is geen einde. Geen idee waar je het over hebt. Ted en de vrouw waar we de hele serie op gewacht hebben leven nog lang en gelukkig, net als Robin en Barney. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Einde? Er is geen einde. Geen idee waar je het over hebt. Ted en de vrouw waar we de hele serie op gewacht hebben leven nog lang en gelukkig, net als Robin en Barney. (cat)


    Dat is zo moeilijk om in je hoofd te stampen zodra je het eenmaal gezien hebt hé... :c


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Dat is zo moeilijk om in je hoofd te stampen zodra je het eenmaal gezien hebt hé... :c


    Zeg het iedere ochtend tegen je spiegelbeeld. (bloos) Op een bepaald punt overtuig je jezelf wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Over 24 uur heb ik pijn. ;')

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 11:22 ]


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Het nieuwe nummer is zo verschrikkelijk goed. En de video, holy sHIT. Ik ga overgeven van blijdschap. ;')


    STRESSED OUT HE????

    Square schreef:
    (...)

    Oh, oh, ik zag vanmiddag nog reclame voor Homan op een groot televisiescherm in Groningen. :'D
    Maar dat was een tuinbedrijf, of iets dergelijks.


    Hahaha, ja mijn moeder zei laatst al dat er echt heel veel bedrijven zijn die Homan heten :')

    Homan schreef:
    (...)

    STRESSED OUT HE????

    IT'S SO GOOOOOOOOOOOOOD!


    Caution first, always.

    And I am back to distrusting people. Was this really necessary?


    -

    Blurryface schreef:
    (...)
    IT'S SO GOOOOOOOOOOOOOD!


    IT ISSSSSS