• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 20:36 ]


    wat was dit ookalweer

    Ik ga echt emigreren naar een land zonder een koningshuis.


    wat was dit ookalweer

    RechterTwix schreef:
    Ik ga echt emigreren naar een land zonder een koningshuis.


    Dan zou je deze maandag geen vrij hebben :d
    Hoewel ik zelf ook niet echt vóór het koningshuis ben, maar als de rest van Nederland een monarchie wilt dan sputter ik niet tegen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    No, I don't wanna. :c


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben nu al doodzenuwachtig voor morgen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    RechterTwix schreef:
    Ik ga echt emigreren naar een land zonder een koningshuis.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Taka schreef:
    (...)

    Dan zou je deze maandag geen vrij hebben :d
    Hoewel ik zelf ook niet echt vóór het koningshuis ben, maar als de rest van Nederland een monarchie wilt dan sputter ik niet tegen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Taka schreef:
    (...)

    Dan zou je deze maandag geen vrij hebben :d
    Hoewel ik zelf ook niet echt vóór het koningshuis ben, maar als de rest van Nederland een monarchie wilt dan sputter ik niet tegen.

    Nereid schreef:
    Ik ben nu al doodzenuwachtig voor morgen +.+


    i put the fun in funeral

    Nereid schreef:
    Ik ben nu al doodzenuwachtig voor morgen +.+


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Schijnbaar duurt het geeneens een nacht.


    •

    Pap, het zou heel fijn zijn als je eens van die printer af zou blijven, gezien elke keer als je er aan zit, de printer het de keren er na slecht doet. Ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Die ene vrije dag zal echt mijn dood niet betekenen, hoor. :')

    OT: En nu ben je weer boos. Dan had je het maar fatsoenlijk moeten regelen met je vrienden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Die ene vrije dag zal echt mijn dood niet betekenen, hoor. :')

    OT: En nu ben je weer boos. Dan had je het maar fatsoenlijk moeten regelen met je vrienden.


    Yeah klopt, maar het is wel chill.
    Ik probeer dingen ook positief in te zien, hoewel ik persoonlijk ook niet voor een monarchie ben.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tss.

    Genoeg ouwe meuk en claustrofobie voor de aankomende tien jaar. Note to myself: je haat de koningsmarkt, volgend jaar blijf ik thuis en eet ik duizend tompoezen in mijn eentje.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.