• Ik ben pas begonnen met het herschrijven van één van mijn stories, en nu wil ik dus een aantal rollen hebben die echt uitgewerkt zijn enzo.
    Als ik gewoon een naam bedenk en ga schrijven dan komt het vaak niet helemaal goed met feiten enzo over de persoon :'D

    Wat ik wil weten van de personage:
    Naam,
    Leeftijd,
    Rol,
    Innerlijk,
    Gelieve dit niet extreem uitgebreid doen, hooguit rond de 200 woorden (:
    Uiterlijk, graag mét foto
    Favo Bandlid,
    Een stukje geschiedenis,

    Watvoor rollen zoek ik:
    ×Caitlynn Wakefield [Louis] O.2
    ×Lyndsae 'Lyn' Denise Tatcher [Harry] O.3
    ×Poppy Bell McQueen [Zayn] O.2
    ×Vriendin engeland [Liam]
    ×Demy Johannah Maria Smit [Vriendin NL] O.1
    ×Jonathan 'Jonah' Daniel Stevensen [Vriend NL] O.3
    ×Finn Alexander Peters [Vriend NL] O.4
    ×Evalie Louise Romanov [Vriendin Harry] O.1
    ×Rose Jenevieve Maverick [Hoofdpersonage] O.1


    De Story

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 15:49 ]


    Little do you know

    Hoe zorgen jullie ervoor dat de foto naast de tekst staat, en niet erboven of eronder? Mij lukt dat namelijk nooit.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Tbh: vind ik Evalie niet echt als vriendin bij Rose passen, -plus ze is te oud eigenlijk om nog op school te zitten- maar omdat ik haar een goede rol vind neem ik haar gewoon op in het verhaal als Harry's Girlfriend :p
    Plus ik vroeg om schoolmeiden die gewoon fan waren van 1D en geen echte Gf's van de boys.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 14:08 ]


    Little do you know

    Canoodle schreef:
    Hoe zorgen jullie ervoor dat de foto naast de tekst staat, en niet erboven of eronder? Mij lukt dat namelijk nooit.



    de link naar de foto selecteren en dan op die klikken ^


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Haha nee ik ben ook echt fan van vanalles en nog wat en ben altijd nieuwsgierig naar iets nieuws :p
    Kende Boyzone ook totaal niet dus ben ze op gaan zoeken x'D

    Haha ja, ze zijn nogsteeds bij elkaar naar 21 jaar in de muziek buisness wel met zn 4en helaas.

    MrsGately schreef:
    (...)
    Haha ja, ze zijn nogsteeds bij elkaar naar 21 jaar in de muziek buisness wel met zn 4en helaas.


    Damn das best lang x'D
    Hoop dat 1D dat ook volhoud maar dat zal wel niet xd


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Damn das best lang x'D
    Hoop dat 1D dat ook volhoud maar dat zal wel niet xd
    Take That heeft het ook volgehouden hoor, daar ging Robbie Willaims uit de band (solo) en toen hebben ze het ook lang volgehouden.

    MrsGately schreef:
    (...)Take That heeft het ook volgehouden hoor, daar ging Robbie Willaims uit de band (solo) en toen hebben ze het ook lang volgehouden.


    Oke, ken ik ook niet x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 14:43 ]


    Little do you know

    Naam:
    Poppy Bell McQueen.
    Leeftijd:
    17 jaar, geboren op 1 april 1998.
    Rol:
    Vriendin uit Engeland.
    Innerlijk:
    Het is nooit saai met Poppy in de buurt. Ze heeft een leuke humor en een aanstekelijke lach. Ze vrijwel altijd in een vrolijke bui en kletst je dan de oren van het hoofd. Mensen mogen Poppy graag, ze heeft dan ook vrij veel vrienden.
    Hoewel Poppy zeventien is, komt ze soms een stukje jonger over. Ze is niet heel erg slim, erg eigenwijs en maakt soms behoorlijk domme opmerkingen. Ook is ze gek op alles wat met Disney te maken heeft, en heel stiekem speelt ze af en toe nog met barbies, samen met haar jongere zusjes. Maar dat vertelt ze aan niemand.
    Poppy is vrij creatief: ze kan goed tekenen en zingt er graag. Ook kan ze goed pianospelen. Ze heeft een hekel aan sporten. Ze gaat af en toe eens een kilometer hardlopen om actief te blijven maar daar blijft het ook bij.
    Uiterlijk:


    Poppy is 1,72 lang. Haar lichaam is in de puberteit nauwelijks veranderd. Ze is lang geworden, maar heeft geen rondingen en is bijna helemaal plat. Dat maakt haar soms een beetje onzeker: ze was graag iets voller geweest. Want hoewel ze veel eet komt ze niets aan.
    Poppy heeft van nature donkerblond haar maar sinds haar dertiende verft ze het bruin. Haar ogen zijn blauw. Tot haar irritatie heeft ze vrij veel sproetjes, met name rond haar neus. Haar kledingstijl is erg casual. Je zult haar niet snel in een rokje of jurkje met hoge hakken zien. Ze trekt veel liever wat gemakkelijks aan.
    Ze draagt niet zoveel make-up: enkel wat mascara en lipgloss.
    fc. Jourdan Miller.
    Favo Bandlid: Poppy's favo bandlid is Zayn. Ze is hopeloos verliefd op hem. Haar slaapkamer hangt helemaal vol met zijn posters. Ze is al fan van 1D sinds de X-Factor tijd. Ze is al een paar keer naar een concert geweest.
    Een stukje geschiedenis:
    Poppy werd geboren op 1 april, 1998 in een dorpje in Noord-Engeland. Een paar jaar na haar geboorte kon haar vader een baan krijgen als chef-kok in een beroemd restaurant in Londen. De familie McQueen, bestaande uit Paul, Alice, Poppy en inmiddels ook Poppy's twee jaar jongere zusje Zoe verhuisde naar Londen. Toen Poppy elf was kreeg haar moeder een tweeling, weer twee meisjes: Mabel en Ella. Poppy heeft dus drie zusjes. Ze heeft niet zo'n goede band met Zoe, die bijna vijftien is. De twee hebben vaak ruzie. Wel kan ze erg goed met haar twee jongste zusjes omgaan.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Leuk^
    Zal haar ook zeker gebruiken (:


    Little do you know

    Mag ik er nog één doen?
    Dan wil ik graag vriendin Engeland Louis invullen (:
    Wat bedoel je eigenlijk met O.1 en O.2 in jouw tekst?


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Mag ik er nog één doen?
    Dan wil ik graag vriendin Engeland Louis invullen (:
    Wat bedoel je eigenlijk met O.1 en O.2 in jouw tekst?


    Ik vind t goed, zolang je personage maar bij de andere rollen past zeg maar, het groepje uit Engeland -de vier meiden- zijn populaire meiden op hun school dus zullen ze niet verlegen ofzo zijn, alleen ook gelieve niet te arrogant ofzo x'D.
    en O.1 is pagina 1 in dit topic, O.2 is pagina 2. Zodat als ik terug kijk om de rollen weer te lezen dat ik weet waar ik moet zijn voor welke rol (:


    Little do you know



    Naam: Caitlynn Wakefield.
    Caitlynn betekent puur.
    Omdat haar naam redelijk lang is, noemen veel mensen haar Lynn.
    Leeftijd: 16 jaar. Ze is 17 mei 1998 geboren.
    Rol: Vriendin Engeland [Louis]
    Innerlijk: Caitlynn is een superdruk meisje. Ze houdt van buiten zijn, lachen, met vriendinnen druk zijn etc. Ze is eigenlijk nooit boos of chagrijnig, zelf houdt ze ook niet echt van mensen die zo doen. Je zal haar dan ook bijna nooit somber zien. Je ziet haar met een glimlach op haar gezicht over straat lopen. Ook is ze erg netjes voor mensen. Ze is totaal niet brutaal, maar scheldt soms wel. Ondanks dat ze druk is, heeft ze ook een emotionele kant. Zelf is ze niet vaak verdrietig, maar als er ooit iets is met familie of vrienden/vriendinnen, zal ze er altijd zijn voor diegene. Ze houdt van haar vriendinnen met heel haar hart, want ze kent die al best wel lang. Ze weet alle verhalen over hen en ook andersom. Ze is een sportief persoon en je ziet haar ongeveer 2 keer in de week in de sportschool staan. Ze houdt van dieren en wilt het liefst ook zelf een huisdier, maar dat kan niet, want haar broertje en haar moeder zijn allergisch.
    Uiterlijk: Caitlynn heeft lang, blond, krullend haar met wat donkerblonde, geverfde plukken erin. Ze heeft grote, bruin-groene ogen en heeft er altijd een vrolijke twinkeling in zitten. Meestal heeft ze wat mascara en eyeliner op, meer niet. Ze heeft normale lippen, die een rozige gloed tonen en heeft rechte, witte tanden. Op haar lippen smeert ze wat roze lipgloss. Ze is ongeveer 1, 65 m, wat best wel klein is. Haar kledingstijl is meestal girly, ze houdt van rokjes en jurkjes, en ze heeft het liefst die alle dagen aan. Je ziet haar altijd verzorgd over straat lopen, nooit heeft ze haar make-up niet goed, en ook heeft ze nooit op straat een joggingbroek aan. Soms heeft ze skinny jeans aan, maar dan wel met een vrouwelijk hemdje of shirtje. Ze heeft een hele verzameling sieraden, want ze draagt wel iedere dag iets van een armband, ketting, of oorbellen. Ze is vrij dun, dat komt omdat ze vrij smal gebouwd is en ze nou eenmaal van sporten houdt.
    Fc. Sarah Ellen.
    Favo Bandlid: Louis Tomlinson. Ze houdt enorm van z'n solo's in de liedjes en houdt van zijn ogen en haar. Eigenlijk alles dus. De manier waarop hij praat, zijn kledingstijl, etc etc. Ze is een echte fangirl van Louis. Ze heeft echt alles van One direction en zingt graag alle liedjes mee. (Ze kan dan niet goed zingen.)
    Een stukje geschiedenis: Ze is als oudste dochter van familie Wakefield geboren in Engeland. Ze heeft twee jongere broertjes, Ruben (14) en Dean (9), en heeft één jonger zusje Nicole (7). Haar vader en moeder wonen nog steeds bij elkaar, gelukkig. Ze wonen nu met z'n zessen in Londen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 16:38 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Hopelijk is ie goed (:


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Hopelijk is ie goed (:


    Ik vind haar leuk. Ga dr vast gebruiken (:
    Nu nog 3 andere meiden uit Engeland en nog twee jongens uit nederland -ik denk dat ik er ééntje zelf ga maken cx-
    en dan kan ik ongestoord verder schrijven aan het verhaal haha (:


    Little do you know

    Ik maak nog wel een jongen uit NL! Ik heb toch niks te doen, haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.