• Ik ben pas begonnen met het herschrijven van één van mijn stories, en nu wil ik dus een aantal rollen hebben die echt uitgewerkt zijn enzo.
    Als ik gewoon een naam bedenk en ga schrijven dan komt het vaak niet helemaal goed met feiten enzo over de persoon :'D

    Wat ik wil weten van de personage:
    Naam,
    Leeftijd,
    Rol,
    Innerlijk,
    Gelieve dit niet extreem uitgebreid doen, hooguit rond de 200 woorden (:
    Uiterlijk, graag mét foto
    Favo Bandlid,
    Een stukje geschiedenis,

    Watvoor rollen zoek ik:
    ×Caitlynn Wakefield [Louis] O.2
    ×Lyndsae 'Lyn' Denise Tatcher [Harry] O.3
    ×Poppy Bell McQueen [Zayn] O.2
    ×Vriendin engeland [Liam]
    ×Demy Johannah Maria Smit [Vriendin NL] O.1
    ×Jonathan 'Jonah' Daniel Stevensen [Vriend NL] O.3
    ×Finn Alexander Peters [Vriend NL] O.4
    ×Evalie Louise Romanov [Vriendin Harry] O.1
    ×Rose Jenevieve Maverick [Hoofdpersonage] O.1


    De Story

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 15:49 ]


    Little do you know

    Canoodle schreef:
    Ik maak nog wel een jongen uit NL! Ik heb toch niks te doen, haha.


    Is goed ;D
    Zal ik de Jonah personage even maken want ik heb even inspiratie cx


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Is goed ;D
    Zal ik de Jonah personage even maken want ik heb even inspiratie cx

    Jonah is toch een vriend van Rose, uit Nederland? En is de personage die ik dan nu ga maken dan ook een vriend van Jonah?

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 17:16 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb trouwens zo'n hotte face claim gevonden voor die jongen. Oh my.


    Han såg ut så som drömmar känns som.


    Jonathan 'Jonah' Daniel Stevensen

    ''All monsters are Human,,


    Leeftijd:
    Jonah is 18 jaar en is al een tijdje van school. Hij is met Rose en Demy bevriend doordat zijn jongere zusje bij de meiden in de klas zitten en dus best vaak bij hem thuis kwamen, echter klikte het uiteindelijk meer met Jonah dan met zijn zusje waardoor ze niet meer voor zijn zusje bij hem thuis kwamen maar voor hem.
    Jonah is jarig op 25 Juni, geboren in 1996
    Rol:
    Nederlandse Vriend van Rose
    Innerlijk,
    Jonah is een vrolijke jongen die soms best emotioneel kan zijn, ook waar mensen bij zijn. Dit is iets waardoor jongens hem soms pesten en meiden hem graag mogen. Hij word door velen de 'gay best friend' van Rose en Demy genoemd doordat hij zo gevoelig is. Niemand behalve zijn drie beste vrienden die weten waaróm hij zo emotioneel is. Dat is dan ook een reden dat hij het gepest en getreiter maar over zich heen laat gaan, ze weten allemaal niet beter.
    Jonah is vaak erg vrolijk en hij lacht veel, dit om de pijn diep van binnen weg te lachen.


    Verder is Jonah een type jongen dat ergens snel zijn zinnen op zet, zoals hij dat bij Rose heeft gedaan. Hij heeft haar altijd gezien als zijn vriendin en van niemand anders. Echter is dit nooit zo geweest maar aangezien hun 'relatie' tussen vriendschappelijk en liefde in hing heeft Rose het maar gelaten. De twee gedroegen zich vrijwel altijd als een stel maar waren dit niet. Dat is dan ook een reden dat Jonah er kapot van is dat Rose naar Londen is verhuisd.
    Ook is Jonah het jaloerse type, als iemand anders -iemand die hij niet mag- met zijn vrienden praat kan hij best chagrijnig uit de hoek komen. Het is niet dat hij het niet toe staat maar hij vind het gewoon niet fijn en hij is altijd bang dat hij zijn vrienden zal verliezen.

    Jonah is een 'Troublemaker' hij vind het leuk om geintjes uit te halen met mensen in winkels, op straat, bij mensen thuis. Het maakt hem niks uit, als hij iets ziet waar hij een grap mee kan uithalen doet hij dit ook. Toen hij klein was - was ie dan ook koning belletjelellen.
    Tegenwoordig vind hij het in huis, tuin en keuken winkels kookwekkers of dat soort dingen allemaal af te laten gaan waardoor veel mensen in de winkel zich dood schrikken, het leukste vind hij dan om de gestreste werknemers te zien proberen alle kookwekkers zo snel mogelijk uit te zetten.
    Inmiddels heeft hij al een jaar lang een Youtube Kanaal gestart waar hij al zijn grappen op zet, en hij is trots op de hoeveelheid Views die hij krijgt.
    Hij is vaak genoeg gesnapt en ook dat zet hij gewoon online..
    Uiterlijk,


    Jonah heeft blonde haren dat tot over zijn oren valt en net boven zijn ogen hangt. Hij heeft een breed postuur en is redelijk gespierd doordat hij altijd gaat sporten als hij gestrest, boos of chagrijnig is.
    Zijn ogen hebben een kastanjebruine kleur wat mooi afsteekt met zijn blonde haren.
    Met een lengte van 1.86 is hij best lang vergeleken met zijn vrienden.
    Jonah's kledingstijl hangt tussen skater-boy en gothic-achtig in. Hij draagt vrijwel altijd truien, omdat hij dit fijn vind zitten. Ook draagt hij het meest jeans met scheuren/gaten er in en hij heeft altijd zijn vertrapte allstars aan.
    Muziek smaak:
    Jonah luisterd voornamelijk naar Rock muziek. Echt favoriete bands heeft hij niet, maar hij maakt Rose en Demy altijd belachelijk met het feit dat de meiden naar One Direction luisteren.
    Een stukje geschiedenis,
    Miranda Stevensen (Moeder, 49)
    Jennifer Stevensen (Zus, 21)
    Marijke Stevensen (Zus, 15)
    Danny Stevensen (Broer 14)

    Jonah is opgegroeit in een gezin van 5 mensen, zijn moeder, zijn twee zussen, zijn jongere broertje en hijzelf. Zijn vader is er vandoor gegaan een paar maanden nadat Jonah geboren is. Daarna is zijn moeder opnieuw getrouwd en heeft Jonah er een broer en zus bij gekregen, de vader van zijn jongere zus en broertje is overleden toen Jonah 14 was. Sindsdien is zijn moeder alleen.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 20:08 ]


    Little do you know

    Canoodle schreef:
    (...)
    Jonah is toch een vriend van Rose, uit Nederland? En is de personage die ik dan nu ga maken dan ook een vriend van Jonah?


    Jah, is gewoon één vriendengroepje. Leeftijd van de jongens maakt niet uit, de andere jongen kan ook gewoon eerst enkel een vriend van Jonah geweest zijn en dat Jonah hem bij het groepje betrokken heeft ofzo :p


    Little do you know

    Wat kan ik veranderen aan Evalie? Ik moest net snel weg en had de rol in haast geschreven :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is het goed als de jongen heel kort iets heeft gehad met Demy, maar dat het nu uit is en ze goede vrienden zijn? Dat is namelijk wel handig voor de rol die ik bedacht heb ^^


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Malachai schreef:
    Wat kan ik veranderen aan Evalie? Ik moest net snel weg en had de rol in haast geschreven :')


    Het is eigenlijk de bedoeling dat ik vier vriendinnen van de hoofdpersonage heb die rond de 16 jaar zijn en in de klas zitten bij elkaar, de vier meiden zijn alle vier fan van 1D en zijn er niet bescheiden over. Het zullen waarschijnlijk typische fangirls zijn -ook in het openbaar- en hebben alle vier een andere favoriet, vandaar dat ik de namen van de jongens achter 'Vriendin Engeland' heb staan (:
    Evalie haar karakter enzo is verder goed alleen zou ik niet precies weten hoe ik haar neer moet zetten in het verhaal.
    Als je het wil kan je haar ook gewoon zo houden zoals ze nu is en dan gebruik ik haar als dé vriendin van Harry :p


    Little do you know

    Canoodle schreef:
    Is het goed als de jongen heel kort iets heeft gehad met Demy, maar dat het nu uit is en ze goede vrienden zijn? Dat is namelijk wel handig voor de rol die ik bedacht heb ^^


    Dat is aan @MrsGately om te besluiten :p

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 18:05 ]


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Het is eigenlijk de bedoeling dat ik vier vriendinnen van de hoofdpersonage heb die rond de 16 jaar zijn en in de klas zitten bij elkaar, de vier meiden zijn alle vier fan van 1D en zijn er niet bescheiden over. Het zullen waarschijnlijk typische fangirls zijn -ook in het openbaar- en hebben alle vier een andere favoriet, vandaar dat ik de namen van de jongens achter 'Vriendin Engeland' heb staan (:
    Evalie haar karakter enzo is verder goed alleen zou ik niet precies weten hoe ik haar neer moet zetten in het verhaal.
    Als je het wil kan je haar ook gewoon zo houden zoals ze nu is en dan gebruik ik haar als dé vriendin van Harry :p


    Ah zo, dan had ik het verkeerd begrepen :') Maar dan laat ik haar gewoon zo haha ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Malachai schreef:
    (...)

    Ah zo, dan had ik het verkeerd begrepen :') Maar dan laat ik haar gewoon zo haha ^^


    Is goed :p
    Ik vind je rol namelijk wel leuk om er gewoon zo in te doen als Harry's Vriendin, ondanks dat ik die niet helemaal nodig heb haha cx


    Little do you know

    Canoodle schreef:
    Is het goed als de jongen heel kort iets heeft gehad met Demy, maar dat het nu uit is en ze goede vrienden zijn? Dat is namelijk wel handig voor de rol die ik bedacht heb ^^
    Ja hoor het mag

    Jonah is af cx

    Hehe, ik zie nu dat ik een beetje over de top ben gegaan met Jonah... een beetje uit de hand gelopen denk ik, had teveel inspiratie x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 18:32 ]


    Little do you know

    We hebben nog een Harry fan en een Liam fan nodig :o

    Oké, nee alleen een Liam fan denk ik, ga zelf een Harry fan creëren denk ik x'D
    Ik heb veel teveel inspiratie vandaag ;D

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 19:30 ]


    Little do you know


    Lyndsae 'Lyn' Denise Tatcher
    ''Mess with the Queen B and you'll be in trouble,,


    Leeftijd:
    Lyndsae is 17 jaar en is jarig op 20 Augustus. Ze is al wat ouder dan haar klasgenoten aangezien ze een keer is blijven zitten.
    Rol:
    Vriendin Engeland [Harry]
    Innerlijk:
    Lyndsae is een typische 'girlygirl'. Ze houd van make-up, nagellak en meisjesachtige kleding, rokjes, jurkjes, enzovoort.
    Ze is een aardig meisje maar het bazige typje van de groep. Zij is dan ook de voornaamste reden dat de vier meiden het populaire groepje van de school zijn, ze houdt hun 'status' op school hoog met haar gedrag. Ook kan ze soms best arrogant uit de hoek komen maar dit zijn haar vriendinnen al lang gewend waardoor er niet eens meer naar om gekeken word.
    Lyndsae zorgt ervoor dat er geen 'buitenbeentjes' in hun groepje komt en dat iedereen op school zijn of haar plek in de voedselketen kent. Als Lyndsae je mag dan heb je mazzel, mag je haar niet lig je vrijwel meteen onderaan de voedselketen bij de 'nerds' en de outcasts. Lyndsae is dus zo'n beetje de Queen Bee van de school, maar dit heeft ze ook vooral aan haar uiterlijk te danken.
    Veel jongens willen haar en veel meiden willen haar zijn. Ze heeft dan ook al genoeg jongens gedate en genoeg relaties gebroken.
    Ze past niet echt helemaal in het groepje van vier maar omdat de andere meiden haar mogen en het meestal met haar eens zijn is het een hechte groep.

    Buiten school is Lyndsae anders als in school, dan is ze meer relaxed en minder bazig. Buiten school is ze meer een goede vriendin en luisterd ze altijd naar haar vriendinnen terwijl ze binnen de schoolmuren haar reputatie hoog wil houden door de 'bitch' uit te hangen. Ze is bang dat als ze haar masker één keer laat vallen op school dat ze binnen no time onderaan de voedselketen staat, terwijl ze er juist van houdt om 'aanbeden' te worden. Alles wat ze wil is populair zijn, iemand zijn, en het maakt haar dan niet veel uit als dat ten koste van een ander moet zijn... Buiten school kan ze zichzelf zijn, dit is dan ook de voornaamste reden dat de drie meiden haar gedrag binnen school tolereren; ze weten dat ze ook anders kan zijn.
    Uiterlijk:
    Lyndsae heeft altijd lange nagels -als haar nagels afbreken doet ze gewoon een tijd nepnagels op- en lakt deze altijd in vrolijke kleuren en patronen. Haar make-up routine is lang; ze gebruikt Foundation, concealer, eyeliner, oogpotlood, mascara, lippenstift en lipgloss. Dit neemt vaak zo'n twintig minuten in beslag. Haar haren zijn extreem lang -als je het zou stijlen zou het tot over haar billen vallen- en er zit van nature een prachtige krul in, iets waar ze echt trots op is alleen is het extreem veel werk om te zorgen dat ze geen pluizebol word. Haar ogen hebben een amandelvorm en een mooie bruine kleur, alleen vind ze dit zelf zo simpel; bruin haar en bruine ogen. Ze had veel liever blauwe ogen gekregen..
    Met een 1.70 is ze de kleinste niet en heeft ze een gemiddelde lengte, waar ze blij mee is aangezien ze graag op hakken loopt. Lyndsae heeft een volslank lichaam waar ze best wat voor moet doen. Ze sport om goed in vorm te komen maar niet te veel aangezien ze niet slanker wil worden, ze vind het prima dat er geen ruimte tussen haar benen zit en ze een redelijke bilpartij heeft. Ze sport genoeg dat ze net geen buikje krijgt.
    Favo Bandlid:
    Harry, ze kwijnt altijd al weg bij zijn uiterlijk en vele tattoo's.
    Een stukje geschiedenis:
    Lyndsae is opgegroeid als enigskind in een twee ouder gezin. Echter heeft ze nooit veel aandacht van haar ouders gehad omdat die altijd aan het werk zijn.
    Niet dat Lyndsae dit erg vind, ze heeft totaal geen band met haar ouders en het maakt haar niks uit dat ze het huis heel vaak voor haar alleen heeft, alleen maar meer tijd om feesten te geven. Haar ouders vinden het -uit schuldgevoel dat hun dochter zo vaak alleen moet zijn- dan ook niet erg dat Lyndsae feestjes houdt bij hun thuis. Zolang de kostbare spullen maar van te voren weg gehaald worden en de kamers op slot gaan vinden ze het best.

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 20:23 ]


    Little do you know