• Ik ben pas begonnen met het herschrijven van één van mijn stories, en nu wil ik dus een aantal rollen hebben die echt uitgewerkt zijn enzo.
    Als ik gewoon een naam bedenk en ga schrijven dan komt het vaak niet helemaal goed met feiten enzo over de persoon :'D

    Wat ik wil weten van de personage:
    Naam,
    Leeftijd,
    Rol,
    Innerlijk,
    Gelieve dit niet extreem uitgebreid doen, hooguit rond de 200 woorden (:
    Uiterlijk, graag mét foto
    Favo Bandlid,
    Een stukje geschiedenis,

    Watvoor rollen zoek ik:
    ×Caitlynn Wakefield [Louis] O.2
    ×Lyndsae 'Lyn' Denise Tatcher [Harry] O.3
    ×Poppy Bell McQueen [Zayn] O.2
    ×Vriendin engeland [Liam]
    ×Demy Johannah Maria Smit [Vriendin NL] O.1
    ×Jonathan 'Jonah' Daniel Stevensen [Vriend NL] O.3
    ×Finn Alexander Peters [Vriend NL] O.4
    ×Evalie Louise Romanov [Vriendin Harry] O.1
    ×Rose Jenevieve Maverick [Hoofdpersonage] O.1


    De Story

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 15:49 ]


    Little do you know

    Iemand die mij nog kan helpen met 1/2 rollen?


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    Iemand die mij nog kan helpen met 1/2 rollen?

    Ik ga nu bezig met de jongen. (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Nooo, even janken. Ik was echt bijna klaar, per ongeluk tabblad weg geklikt. En ik kan hem ook niet meer openen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam:
    Finn Alexander Peters.
    Leeftijd:
    18, geboren op 21 november 1996.
    Rol:
    Vriend uit Nederland. Finn is de beste vriend van Jonah. De twee leerden elkaar kennen in de brugklas, en hoewel ze totaal verschillende types waren (en nog steeds zijn), waren ze meteen onafscheidelijk. De jongens zijn nu al zes jaar beste vrienden. Ze hebben geen geheimen voor elkaar, staan altijd voor elkaar klaar en accepteren elkaar zoals ze zijn. Eigenlijk lijken ze meer elkaars broer dan elkaars beste vriend. Jonah vond het dan ook geen probleem toen Finn hem op zijn veertiende vertelde dat hij meer geïnteresseerd was in jongens dan in meiden. Ook Rose en Demy zijn goede vrienden van Finn.
    Innerlijk:
    Finn straalt zelfvertrouwen uit. Hij ziet er dan ook erg goed uit. Ook is hij charmant, sportief en heeft hij een gezonde dosis humor. Hij helpt Jonah wel eens met grappen voor op zijn YouTube Kanaal.
    Finn is zo'n jongen die perfect lijkt. Er zijn meer dan genoeg meiden die op hem vallen. Helaas voor hen valt Finn op jongens. Dit weet hij al een aantal jaar. In het begin vond hij het moeilijk om dit te accepteren. Finn is namelijk geboren in een strenggelovige katholieke familie. Zijn ouders zijn erg ouderwets. Het zijn het soort mensen die niet in seks voor het huwelijk geloven, en die vinden dat vrouwen geen broeken mogen dragen. Homoseksualiteit is ook niet toegestaan. Finn weet dit, en heeft zijn familie daarom niet over zijn geaardheid vertelt. Hij weet dat hij dan ernstige problemen zal krijgen. Alleen zijn beste vrienden weten het. Hierdoor voelt Finn zich thuis erg ongelukkig. Hij kan er niet zichzelf zijn. Daarom hangt hij veel liever bij één van zijn vrienden rondt.
    Uiterlijk:


    Finn is erg ijdel. Het gaat zelfs zo ver dat hij soms om 6.00 's ochtends al op staat, zodat hij dan in alle rust zijn donkerbruine haar goed kan doen. Finn's ogen hebben een mooie blauwgroene kleur. Zijn gezicht is bezaait met sproeten. Hij is 1,83 en ziet er atletisch en gespierd uit. Hij gaat dan ook vaak naar de sportschool met Jonah, en ook voetbalt hij. Zijn kledingstijl is casual maar netjes.
    Een stukje geschiedenis: Finn werd geboren op het Friese platteland op 21 november 1996. Zijn ouders, Jakob en Marie, hadden al een driejarige tweeling: Ben en Anne. Jakob en Marie voedden hun kinderen streng op. Ze mochten geen TV kijken. Ze moesten helpen in huis of in de tuin, en als ze tegenstribbelden konden ze een pak slaag verwachten.
    Ben en Anne waren twee voorbeeldige kinderen, die precies deden wat hun ouders van ze verwachtten. Finn niet, hij vond zijn leven maar saai. Het ergste was de kerk, waar ze elke zondag uren moesten zitten. Ook had hij niet veel vrienden, omdat hij nooit met ze kon afspreken.
    Op de middelbare school veranderde alles. Finn ontmoette Jonah in de brugklas, die zijn beste vriend werd. Ook kreeg er al snel nog een heleboel andere vrienden bij. Op zijn veertiede besefte hij dat hij meer dan vriendschappelijke gevoelens had voor een vriend van hem. Hij had altijd al wel geweten dat hij anders was dan de andere jongens, maar toen viel het kwartje. Hij zat er ontzettend mee, want hij wist dat zijn ouders het niet zouden accepteren. Hij biechtte zijn verhaal op aan Jonah, die er geen enkel probleem mee had. De gevoelens van Finn gingen weer over, maar hij wist van zichzelf dat zijn verliefdheid op een jongen niet eenmalig was.
    Een paar jaar later leerde Finn via Jonah Rose en Demy kennen. Finn's ouders wisten nog steeds niets van zijn geaardheid af, en dat wilde Finn zo laten om ruzie te voorkomen. Daarom deed hij net alsof hij Demy leuk vond, en kreeg hij zelf een relatie met haar. Dat was eigenlijk niet de bedoeling geweest, maar hij wilde Demy niet kwetsen. Na een paar weken besloot hij om het uit te maken en haar de waarheid te vertellen: hij had haar eigenlijk gebruikt om zijn ouders geen argwaan te laten krijgen. Demy was in het begin wel boos, maar snapte Finn's probleem ook wel. Nu zijn ze goede vrienden. Rose is ook een goede vriendin van Finn.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Hij is een beetje te lang geworden, haha sorry.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Hij is echt leuk :d

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 16:40 ]


    Little do you know


    Denise Shay Bell

    Leeftijd


    16, jarig op 2 januari
    Rol
    Vriendin Engeland [Liam]
    Innerlijk
    Denise is een vrolijk meisje dat best wel slim is maar zich niet altijd zo slim voor doet. Als ze zichzelf is, en dus slimme opmerkingen maakt, is ze bang dat jongens haar niet zullen zien staan, ook is ze bang om dan weer gepest te worden.
    Verder is ze -zoals zo'n beetje elk meisje van haar leeftijd- soms best onzeker over haar uiterlijk. Ze is een heel aardig meisje dat altijd het beste voor iedereen voor heeft, het maakt haar niet uit wat voor labels je hebt gekregen van de buitenwereld. Als je aardig tegen haar doet zal zij ook aardig tegen jou zijn.
    Ze trekt commentaar ook heel snel naar zich toe en meestal verandert ze zichzelf -vaak onbewust- zodat anderen haar wél zullen mogen.. dit is dan een reden waardoor ze heel vaak gezien word als meeloper en ook word ze oppervlakkig genoemd maar eigenlijk is ze gewoon heel onzeker en wil ze enkel dat mensen haar zullen mogen, ze kan er niet tegen als iemand haar niet mag.
    Uiterlijk
    [Fc: Amanda Seyfried]
    Favo Bandlid
    Liam Payne, ze is pas fan geworden van de band sinds 2012 en dit vind ze best vervelend aangezien andere Directioners haar hierom vertellen dat ze zichzelf geen fan mag noemen. Het doet haar pijn dat de 1D fandom haar niet zo vaak verwelkomd omdat ze er niet bij is vanaf het begin, maar gelukkig heeft ze een vriendengroepje die het haar niet kwalijk neemt.
    Een stukje geschiedenis
    Denise komt uit een één ouder gezin met twee oudere broers die heel beschermend over haar zijn. Haar vader is nog wel in beeld, Denise gaat om de twee weken in het weekend naar haar vader met haar broers.
    Ze is met veel liefde opgegroeid en heeft thuis een fijne jeugd gehad. Enkel op de basisschool werd ze vaak gepest omdat ze zogenaamd een 'betweter' was omdat ze slim was. Ze was enkel een leergierig meisje, en dat is ze nog steeds maar enkel achter de schermen in haar kamer thuis.
    Haar basisschool tijd was door het gepest een hel, waardoor ze er nu alles aan doet om mensen haar te laten mogen.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 20:54 ]


    Little do you know

    Ik heb alle 5 de meiden bij elkaar op een afbeelding gezet, haha. Kan ik ze allemaal in één keer laten zien in het verhaal zonder links enzo (:



    Best wel trost op mezelf dat ik steeds beter word met editen x'D


    Little do you know