• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wiarda schreef:
    (...)
    85 bladzijden van Twee vrouwen. Pretentieus gebrabbel vind ik het, maar goed, ik moet er toch echt een verslag over schrijven. :/

    Omg, dat boek heb ik vorig jaar ook gelezen. Verschrikkelijk. :')


    Caution first, always.

    Boereh!

    Homan schreef:
    Boereh!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Alllrighty then


    i put the fun in funeral

    Weet je, ik ga wel weer naar boven. Ik heb geen zin om sociaal te gaan zitten doen, als alles toch weer om hem draait. Fuck off y'all.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Het is zo'n ongelooflijk gekkenhuis in de stad. Een ook al haat ik voetbal, het werkt best aanstekelijk.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Net drie dagen begonnen met drinken zonder suikers te nemen en ik ga nu al bijna de fout in :W
    Gelukkig keek ik op de fles en was ik gelijk van; NOPE, té veel suiker!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, sociaal wezen *braak* Heb echt zo'n hekel aan awkward gesprekken met vreemden.


    -

    Ik wil afvallen. Ik wil in de spiegel kunnen kijken en vinden dat ik er goed uit zie.
    Maar geld voor een sportschool heb ik niet. Sporten heb ik nooit leuk gevonden dus ik doe het liever niet alleen. Hoewel dat helaas niet iets is om te kiezen. Geen idee ook hoe ik dit in mijn eentje moet aanpakken eigenlijk.
    En dus gebeurt er niets, graai ik naar eten om mijn teleurstelling weg te werken en blijf ik lelijk. Buh. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Ik wil afvallen. Ik wil in de spiegel kunnen kijken en vinden dat ik er goed uit zie.
    Maar geld voor een sportschool heb ik niet. Sporten heb ik nooit leuk gevonden dus ik doe het liever niet alleen. Hoewel dat helaas niet iets is om te kiezen. Geen idee ook hoe ik dit in mijn eentje moet aanpakken eigenlijk.
    En dus gebeurt er niets, graai ik naar eten om mijn teleurstelling weg te werken en blijf ik lelijk. Buh. :/


    Ik ben nu begonnen om een maand geen drinken met suikers de drinken. Zal ik je na deze maand vertellen of het wat geholpen heeft?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Het is nog duizendmaal erger dan ik verwachte. *.* Echt, ik dacht dat ik het dieptepunt van de Nederlandse literatuur wel bij de wortel te pakken had toen ik Het Diner las, maar mijn hemel, wat zat ik er naast. Bah. Ik voel me er serieus naar van. :/


    Ik vond twee vrouwen nog wel te doen, De Aanslag van Mulisch was pas intens huilen. Ik heb trouwens zowel Twee Vrouwen als Het Diner gelezen dus onze lijsten lijken een beetje op elkaar haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    God-Damnit! Heb ik eindelijk m'n hoofdstuk af, wil k m opslaan, 'sorry, de netwerkconnectie is verbroken, probeer opnieuw' en poef. Toen was m'n hoofdstukje af. Yay :c


    take me back to the basics and the simple life

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik ben nu begonnen om een maand geen drinken met suikers de drinken. Zal ik je na deze maand vertellen of het wat geholpen heeft?


    Heeft denk ik geen nut. Ik drink al alleen water. Vind ik lekker. Echt af en toe frisdrank, maar dat kan geen naam hebben. :p

    Bij mij is het soort eten en het vet weinig bewegen het probleem. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Heeft denk ik geen nut. Ik drink al alleen water. Vind ik lekker. Echt af en toe frisdrank, maar dat kan geen naam hebben. :p

    Bij mij is het soort eten en het vet weinig bewegen het probleem. :/


    Je hebt een hond, toch? Kun je daar niet mee gaan joggen? Ik neem mijn hond ook altijd mee als ik ga rennen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Heeft denk ik geen nut. Ik drink al alleen water. Vind ik lekker. Echt af en toe frisdrank, maar dat kan geen naam hebben. :p

    Bij mij is het soort eten en het vet weinig bewegen het probleem. :/


    Misschien kun je jezelf aansporen om een half uurtje na het avondeten even te gaan lopen? Je hebt een hondje toch? ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.