• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I'm going to let you go.


    Dajm gurl, jij hebt echt een probleem. Je kunt ook gewoon zeggen oké in plaats van me telkens proberen te kleineren. Ik lach om jou. Bitch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy hell, het ziet ernaar uit dat wij na dit weekend minstens drie weken geen douche zullen hebben. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Holy hell, het ziet ernaar uit dat wij na dit weekend minstens drie weken geen douche zullen hebben. :')


    Oei, de buren dan maar lief aankijken? o_O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eh, lol, waarom kan je nu wel roken en kon/mocht je maandag geen alcohol drinken?

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Oei, de buren dan maar lief aankijken? o_O


    Haha, wie weet. Maar aan de ene kant woont naast ons een oude vrouw die je nauwelijks hoort als je haar aanspreekt en aan de andere kant een jong gezin met twee kleine kinderen en een vader waar je geen hallo tegen kunt zeggen zonder in een gesprek van tien minuten verwikkeld te raken, dus eigenlijk kijk ik er bij geen van beide naar uit om daar bijna dagelijks over de vloer te moeten komen. Dat zou zo awkward zijn. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    So that's what I'm worth, huh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Moeeee...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik krijg niet eens een Goedemorgen bericht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik krijg niet eens een Goedemorgen bericht.


    Goedemorgen. (:


    OTOFT: Pfff. Ik wil niet naar beneden. Ik wil de hele dag weer op mijn kamer blijven. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga me er niet mee bemoeien. Ik hoop alleen dat je weet dat je normaal gesproken stopt met roken voordat je aan kinderen begint.

    //
    Zenuwachtig!

    God je bent echt irritant zeg, met je berichtjes. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, wie weet. Maar aan de ene kant woont naast ons een oude vrouw die je nauwelijks hoort als je haar aanspreekt en aan de andere kant een jong gezin met twee kleine kinderen en een vader waar je geen hallo tegen kunt zeggen zonder in een gesprek van tien minuten verwikkeld te raken, dus eigenlijk kijk ik er bij geen van beide naar uit om daar bijna dagelijks over de vloer te moeten komen. Dat zou zo awkward zijn. :')

    Misschien bij familie in de buurt, of zelfs op de uni douchen? Of misschien een tijdelijke douche regelen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil eten, maar mijn huisgenote is de keuken aan het schoonmaken. #realproblemzinlife


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fuck jullie. Is het zo raar dat ik het niet leuk vind als je dat doet? Maar nee, ik heb natuurlijk meteen een 'psychische aandoening'. Fuck off.


    Caution first, always.