• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Vakantiejob is binnen! *O*

    I'm in a rollercoaster that only goes up. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 21:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Vakantiejob is binnen! *O*

    I'm in a rollercoaster that only goes up. :Y)


    Gefeliciteerd!

    Dat is mooi om te horen ^^
    Mag ik je joinen in de rollercoaster?

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 21:39 ]


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!

    Dat is mooi om te horen ^^
    Mag ik je joinen in de rollercoaster?


    Dankjewel ^^

    Jaa, tuurlijk! (: Gezellie :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik weet echt niet meer waar ik moet beginnen met werk zoeken ...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    Ik weet echt niet meer waar ik moet beginnen met werk zoeken ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tuurlijk is 1 uur eeb rot tijd voor een gesprek. De bus sluit daar niet echt op aan. Maar 3 kwartier wachten is het vast wel waard. Laptopje mee en lekker stories lezen morgen. (:
    Iemand aanraders? OP graag ^^

    I need to know now, can you love me again?


    Bijnaaa. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMG SAM IS HIER BINNEN 24 UUR EN OMG AJAJFJDKJKASJ ik ben zo blij dat ik een van mijn echte echte vrienden weer ga zien en ze gaat zelfs overnachten op schiphol omdat haar vlucht zo vroeg is en het is zo fijn als mensen dat voor je over hebben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nieuwe nummer verslaving :Y) Thanks Veronica met je Criminal Minds reclame, lol.


    Stenenlikker

    Sterkte, zus van mijn aangetrouwde oom. Je bent veel te jong om heen te gaan.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 23:50 ]

    Ik ben bang dat als ik mij opgeef voor die wedstrijd, ik teveel druk voel om foutloos te moeten en daardoor juist fouten ga maken.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gosh, kreeg net haast een hartstilstand. :O


    -

    And in this very moment, I swear to have my revenge (cat)


    -

    Ashler schreef:
    And in this very moment, I swear to have my revenge (cat)


    Yeah! Payback time ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys