• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Leven is soms zo stom en nutteloos, maar dan zie ik onze kat of ik luister goede muziek en meh. I'll be fine I guess.


    Caution first, always.

    Ik heb er geen zin meer in.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wiarda schreef:
    Harry Mulisch is zowel walgelijk als hoopgevend, want als die vent zijn boeken uit kon geven en ze werkelijk populair kan maken, is mijn hoop al een stuk groter dat ik (en met mij echt 3987123 andere schrijvers hier op Quizlet die duizend keer beter zijn dan Mulisch) dat ook kunnen. (krul)


    Wat heb je van Mulisch gelezen dat je zo'n afkeer tegen hem hebt? Haha.


    i put the fun in funeral

    Dus ik hoef zijn logica niet te snappen om een stomme vraag te beantwoorden? ik wil fucking weten wat ik beantwoord, bitch.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    O dear, je hebt de intelligentie van een pinda.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Omfg ik heb mijn haar geverfd met henna en ik ben nu aan het wachten tot het eruit mag en damn ik wil echt graag roodbruin haar hebben. ^-^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Neighbourhood schreef:
    Omfg ik heb mijn haar geverfd met henna en ik ben nu aan het wachten tot het eruit mag en damn ik wil echt graag roodbruin haar hebben. ^-^


    Laat je een foto zien als het klaar is? :9~


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nasir schreef:
    (...)

    Laat je een foto zien als het klaar is? :9~

    Jaaaa! Het moet wel behoorlijk lang blijven zitten omdat het een natuurlijk product is en zo (zes uur :'D), maar ik ben echt ontzettend benieuwd. :9~


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Overkill schreef:
    (...)

    Wat heb je van Mulisch gelezen dat je zo'n afkeer tegen hem hebt? Haha.

    85 bladzijden van Twee vrouwen. Pretentieus gebrabbel vind ik het, maar goed, ik moet er toch echt een verslag over schrijven. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom voel ik me aangesproken Door het lied van trijntje Oosterhuis, walk alone (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ja, ik heb hier geen zin in. :')


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)
    85 bladzijden van Twee vrouwen. Pretentieus gebrabbel vind ik het, maar goed, ik moet er toch echt een verslag over schrijven. :/


    Ja, haha, dat bedoelde ik dus. Pretentieus is precies het juiste woord voor die man. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb geen zin om bij jullie te zitten. Ik wil aan mijn feels schrijven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit nummer is zo geweldig. :')


    Caution first, always.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, haha, dat bedoelde ik dus. Pretentieus is precies het juiste woord voor die man. :'D


    Het is nog duizendmaal erger dan ik verwachte. *.* Echt, ik dacht dat ik het dieptepunt van de Nederlandse literatuur wel bij de wortel te pakken had toen ik Het Diner las, maar mijn hemel, wat zat ik er naast. Bah. Ik voel me er serieus naar van. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.