• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Je ging om halfeen hier zijn om je dochter te gaan halen, right? Dat kind zit hier te klagen dat ze honger heeft en jij bent zogezegd al een uur druk bezig met vertrekken. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm bored.
    Someone entertain me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    You are so fake. And you can't even write. It's hilarious.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hmpf. Stomme avatars. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil nog eens naar AOU. En nog eens. En dan nog eens. En dan net zo lang tot ik of net genoeg geld overhou om AOU op dvd te kopen, of tot ik het niet meer kan betalen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oke ik ga een heel verhaal ophangen omdat het me dwars zit


    Laatst moest ik gaan praten met iemand. Een psychiater of zoiets. Ik heb daar echt een hekel aan. Ik weet dat ik veel heb meegemaakt en mijn vijanden zijn nou eenmaal niet te tellen op twee handen, zoveel zijn het. Ik heb nou eenmaal een scheiding meegemaakt, die volgens dat mens mij dus nog dwars zit. Maar dat is het niet. Het is gewoon het feit dat ik veel binnen zit en daar niet tegen ik wil gewoon naar buiten. Maar dat moest ik die man dus duidelijk te maken. Dat is ook heus wel gelukt. Daarna vroeg hij iets moeilijks. Omdat hij vaak merkt dat mensen die bij hem komen, zeggen dat ze meer vrijheid willen en meer vrije tijd, had hij daar iets op bedacht. Je moest aan hem vertellen welk sprookje je bij je vond passen, maar eentje met een slechte afloop voor andere. Daar moest ik even over nadenken. Opzich heb je er vele, maar het moest ook een zijn waarvan jij dus die andere was. Ik weet, want dat heeft iemand me vetelt, dat ik vaak niet zo, ja hoe zei die dat, niet zo vaak moest zeggen dat ik iets niet kon. Want ik kon volgens diegene zelf als ik dat wou goud spinnen van stro of zoiets. Daar dacht ik dus aan toen ik daar zat, bij die man. Dat ik van stro goud kon spinnen. En dat gebeurd in een sprookje met een slechte afloop voor degene. Dus toen de man vroeg of ik het al wist, vertelde ik hem dus dat van het spinnen. Daarna scheef hij wat op, en liet me het lezen. Er stond iets op in een taal waar de letters een stap verder moet zetten in het alfabet. Ik had al gauw door dat er Repelsteeltje op stond. Daarna moest ik het bewaren, bij mij houden en als iemand dus tegen mij begon te spreken dat ik niks kon, moest ik dat blaadje aan diegene laten zien. En het nut er van? Simpel, zo wist iedereen dat het geen nut had om tegen me te liegen, om me wat te laten beloven, me boos te maken of een deal te maken. Simpel weg omdat ik dan Repelsteeltje ben. Ik ben slecht, maar ik weet wanneer iemand tegen me liegt, ik kan een situatie altijd in mijn voordeel te gebruiken, maar kom nooit mijn beloftes na. Maak dit me slecht? Nee, want ik lab je helpen. Net als Repelsteeltje kan ik goud spinnen van goud. Ik kan dus iets onmogelijks. Maar als ik dat doe voor je, moet je me wel iets terug doen.Dat zit in mijn aard, en daar is die man het mee eens, net als degene die zei dat ik van goud stro kon spinnen.
    Ik ben er trots op. Ik ben eenmaal raar en hou van raadsel, en vertel niet graag me naam, want ik vind het leuker om andere te laten raden. Dit ben ik dus.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Nou lekker, verhemelte stuk :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ja, we gaan wel even rustig door de winkel lopen."

    In de winkel:
    "Ga niet zo lang nadenken over wat je wilt eten. Hebben we geen tijd voor."

    Aardig weer. Laat me even rustig kijken wat ik wil eten.. Ik ga niet vijf keer naar de winkel deze week. Beter kopen we meteen voor zo lang mogelijk boodschappen.

    Ein-de-lijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je wordt geboren met niks en je gaat dood met niks.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Pff


    16 - 09 - '17

    Ik verveel me dood. Ik weet gwn niks meer om te doen. Dit gaat heel raar klinken, maar ik ben blij dat ik morgen naar school kan, want nu doe ik ook niks nuttigs.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Chemicals schreef:
    Je wordt geboren met niks en je gaat dood met niks.


    -

    Harry Mulisch is zowel walgelijk als hoopgevend, want als die vent zijn boeken uit kon geven en ze werkelijk populair kan maken, is mijn hoop al een stuk groter dat ik (en met mij echt 3987123 andere schrijvers hier op Quizlet die duizend keer beter zijn dan Mulisch) dat ook kunnen. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Deze aardbeien zijn niet zo lekker als die van de markt ;/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.