• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Ik voel me echt een stalker. ;')

Caution first, always.

*hums I Wanna Dance With Somebody*
    Yeah, I wanna talk with somebody!
    Just really wanna talk with sombodeh-eh.
    *zucht*

But I still have this faith in the truth of my dreams.

But i didn't sign up for this.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Wanneer verveel ik me het ergst. Als ik filmpjes ga kijken op YouTube die ik eigenlijk al heb gezien.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Mensen op Tumblr die helemaal boos worden als je één dag niet reageert op een ORPG. Jezus, ik heb ook nog andere dingen te doen hoor.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

I Just wanna crawl in bed and never come out.again

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Wait for the ricochet. Ooo-ooo-ooo-ooo.. Ooo-ooo-ooo-ooo.. Aaa-aaa-aaa..

i put the fun in funeral

Ik verspil echt veel te veel van mijn tijd aan het bedenken van intelligente/grappige/interessante manieren om een gesprek met iemand te beginnen via sms, fml. :'D

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Neighbourhood schreef:
    Ik verspil echt veel te veel van mijn tijd aan het bedenken van intelligente/grappige/interessante manieren om een gesprek met iemand te beginnen via sms, fml. :'D

Haha, mijn openingszinnen zijn echt alles behalve dat. Meestal zeg ik gewoon diegene's naam drie keer of ik stuur dé foto. Interessant as fuck. :')

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

Het is zo raar om dat nu terug te lezen. Het klinkt echt heel erg als iets wat ik zou schrijven, maar ik was duidelijk nog een heel stuk jonger. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Let the water wash away
    Everything that you've become
    On your knees, today is gone
    And tomorrow's sure to come
    Tomorrow's sure to come

Caution first, always.

Fuck everyone.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Anderhalf uur later en ik heb nog steeds nog maar één alinea gelezen.

Net naar de uitvoering van mijn zusjes schoolkoor geweest (ze zit op de vrije school) Ze zong het Requiem van Mozart, was een sopraan én had een solo. I'm a damn proud big sis now! En het was zó mooi :')

I'll stop laughing as soon as it stops being funny

Okay, I might be a little drunk but I'm fine. Chill out.

kindness is never a burden.