• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Omfg, wat een kutboek! Ik had echt niet een einde als dit verwacht. Wut.

    //
    Oja, logisch dat je niet weet dat je morgen een verslag moet inleveren. Je zal eens opletten op school. En dan vind je het gek dat je blijft zitten?

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 16:51 ]

    Oh damn.


    -

    Wat is er mis met gratis eten? Daar moet je toch wel van profiteren? xD Ik snap jou niet daarin. Jij wil precies nooit iets gratis, met wat voor vooroordeel zit je in je hoofd daarover? Ze geven natuurlijk geen duur eten weg, maar gaan ook echt geen supervies of slecht eten gratis weggeven, hoor.
    Aan de mensen die ze gratis uitdeelden op school: Thanks, I love hotdogs and bacon&eggs. En de cake was ook heel lekker!


    Ik wil een tuin vol egels

    Vanavond is een avondje me-time. Haartjes verven it is!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Mijn arme voet :C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Crap, teveel gegeten. ;/


    -

    We're saying RIP to everyone we know
    Our glass is now half empty
    But the tears will overflow
    And still we're screaming RIP to everyone we love
    Is everyone below us mad at everyone above?

    I am done with the world


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I already love this episode, because Mark wrote it. I think he's my most favourite writer of the show.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat is deze steek in mijn zij? Gawd, I don't like this.

    En we worden weer bekogelt door nutteloze reclame.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Bedankt mam, dat je tegen pap gezegd hebt dat hij me niet weg mag brengen. Nu ben ik voor.de.derde keer vandaag zeiknat.geregend en kan ik straks in die natte kleding nog een uur.op het station wachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu nog snel even naar goeie muziek luisteren voor ik naar die fuif ga.


    kindness is never a burden.

    C6H12O6 schreef:
    (...)

    Lopende honden en zweethonden?

    Ja! Ik heb alle rasgroep in mijn hoofd zitten, maar deze rasgroep is gewoon zo lastig te onthouden!

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 20:14 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Vandaag was een geweldig dagje met jou :Y)


    Stenenlikker

    En dat is 8 weken aan de antibiotica omdat mijn tandarts eerder geen tijd had voor een behandeling


    ♡