• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I feel good today.


    wat was dit ookalweer

    Had ik naar wat drinken meegenomen. Het is nog vrij warm, vooral met een winterjas aan in de bus.

    //
    Altijd die irritante spammers met hun vreemde site links..
    Goed dat die meteen geband worden (:

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 12:04 ]

    I hate the fear.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jullie zijn vuile vieze backstabbers. Als jullie mijn ouders kapot proberen te maken, krijgen jullie met MIJ te maken. Kapot gaan jullie, kapot!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet vanmiddag naar de tandarts Ö
    Ze hebben me 3 dagen op paracetamol laten lopen omdat ze de afspraak niet wouden verplaatsten.
    Ik hoop dat ik niet weer een wortelkanaalbehandeling moet want dan flip ik echt.
    NOBODY'S TOUCHING ME WITH A NEEDLE (N)


    ♡

    Ik heb echt het idee dat Lena van Delirium constant in een LSD trip zit. (cat)

    Zonder het te willen, slaak ik een diepe zucht. Ik geloof niet dat ik ooit zoveel sterren heb gezien. En de hemel lijkt ineens zo dichtbij – strak gespannen boven ons hoofd, net boven de dakloze stacaravan – dat het voelt alsof we erin zouden kunnen vallen; alsof we van het bed af zouden kunnen springen, waarna de hemel ons als een trampoline zou opvangen, vasthouden en laten stuiteren.


    Sure, that's totally normal!

    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 12:58 ]


    Your make-up is terrible

    Wat is dit laptopje voor een eng ding? Hij denk constant dat ik de rechtermuisknop heb gebruikt als ik de cursor beweeg, de pagina springt soms willekeurig naar boven of beneden en ik moet overal twee of drie keer op klikken voordat hij zin heeft om iets te doen. Ik neem alle gemene dingen die ik gisteren over mijn eigen laptop heb gezegd weer terug. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay, ik ben aangenomen ^^ Lekker weer naar school komend jaar (:

    Verdomme. Ik wil al de hele ochtend in bad maar iedereen gaat voor me. Ik wil bijna nooit in bad maar nu doet alles pijn en ik voel me verdrietig dus ik wil. in. bad.

    IK haat rasgroep 6


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elros schreef:
    IK haat rasgroep 6


    Lopende honden en zweethonden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eh, wat?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    HOLY HOLY HOLY HOLY SHIIIT WTF! HOLY!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat is het weer stil op Q zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn arme beentjes C:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."