• Plaats hier reclame voor die ene leuke quiz van je vriendin of de story waar je zo lang aan hebt gewerkt. Ik zal proberen zo snel mogelijk ernaar te kijken! Misschien geef ik zelfs een kudo of neem ik een abo!

    Zouden jullie ook deze quiz willen maken? Die is van mijzelf!
    http://www.quizlet.nl/quiz/409451/beugelbekkie-kennis-quizz/

    Zou je alsjeblieft een kijkje willen nemen bij mijn story? Alvast bedankt!


    Famous • Harry E. Styles


    I just wanna watch you when you take it off

    Hope you'll make some time to take a look (flower)

    Iedereen wordt zeventien. Het ''proces'' overkomt iedereen om twaalf uur s'nachts. Precies op dezelfde dag als je zeventiende verjaardag. Voor sommigen zal het onschuldig zijn. Anderen zullen het teken krijgen. Vanaf dat moment veranderd je leven. Vanaf dat moment kun je niemand meer vertrouwen.

    http://www.quizlet.nl/stories/149871/my-name-was-elizabeth-yard-the-sign/

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 14:18 ]


    Stay strong

    Ik wil best reclame voor een story maken, maar wat lees je graag? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    Ik wil best reclame voor een story maken, maar wat lees je graag? (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    -

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 18:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt in mijn nieuwe story!

    http://www.quizlet.nl/stories/151892/the-adventures-next-door/


    Ethan and Grayson Dolan

    Please neem een kijkje! (:
    The Last Goodbye.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 21:03 ]


    Sometimes to find yourself, you have to get lost.

    ik zou het erg op prijs stellen als je even een kijkje nam (;
    KLIK!!!!


    i wish that i could wake up with a pizza!

    Internaat Rooseveldt is de perfecte plek voor tieners tussen de dertien en zestien jaar die echt wat willen met hun leven of een moeilijke thuissituatie hebben.
    Met discipline en zelfvertrouwen komen de meesten er wel, maar aan de top komen is lastiger dan verwacht..




    Vijftien jonge studenten worden gevolgd tijdens hun schoolcarrière door Rooseveldt, waarin ze worden geconfronteerd met liefde, vriendschap, keuzes, onrechtvaardigheid, leugens en vertrouwen.

    Lucy wil super graag zingen, maar durft het podium niet op. En haar ouders hebben andere plannen met haar..

    Kimberly gedraagt zich als bitch en peigert haar vriendin Johanna tot het uiterste af. Tot die er vandoor gaat.

    En Agate weet zich ook al niet te gedragen!

    Zonder kracht, doorzettingsvermogen en een sterke wil kom je er niet op Rooseveldt. Maar Rooseveldt wordt niet voor niets de beste middelbare school van Londen genoemd..



    @Produced bij Summer_
    - Ik wil mijn story nergens anders zien opduiken! Wanneer ik dit merk zal ik mijn maatregelen nemen!
    -Start na mijn break
    - De story is 12+ wegens schelden (heel matig) dus als je jonger bent raad ik het je niet perse af.
    -cover door DreamerN

    Hij is nog niet gestart. Ik neem een break van een paar weken en dan kom ik terug om aan deze story te beginnen!

    Ik hoop dat je een kijkje neemt! Dit is de link:
    http://www.quizlet.nl/stories/edit.php?id=152224

    Zou je alsjeblieft een kijkje willen nemen bij mijn story?
    Alvast bedankt (:

    He's kinda hot • Malum

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 20:31 ]

    Doe maar mijn quizzen polls en lees mijn storie's PLEASE!


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Ivy



    Ivy woont samen met haar vader, moeder en zus Maren in een knus dorpje, genaamd Adin. Daar verloopt alles rustig en wel. Totdat er op een dag een peloton van de koningin binnenvalt, dat Ivy meeneemt. Ivy blijkt haar lang verloren dochter te zijn. Helaas gaat de hereniging niet zonder slag of stoot.
    Dit is geen ''And they lived Happily ever after'' sprookjesverhaal.
    De koningin wordt op brute wijze vermoord en Ivy is troonopvolgster. Alleen is niet iedereen het daarmee eens en als topje op de ijsberg, breekt er ook nog de lang verwachte oorlog uit.









    In The Books, it's written down:
    When a Queen marries a man,
    she will lose her crown.

    On the throne, the husband ascends,
    and she'll have to serve him,
    until his very end.

    Then, and only then,
    she'll be Queen again.





    ''You were born to be a Queen.''


    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 16:07 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Alphabet Soup







    Een chaotische verzameling kortverhalen, drabbles, quotes, poëzie, columns en brieven. Omdat mijn ideeën een thuis nodig hebben.


    ~ © Niniwa1 ~



    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell




    Het is 2100 en de mensheid is bijna uitgestorven. De aarde is jarenlang door de mensheid vergiftigd. Fabrieken die chemisch afval in de zee loosden, auto’s die te veel CO2 uitstootten waardoor de ozonlaag nog maar een fractie is van wat het was. De aarde is niet het enige wat is aangetast, ook de mensheid is vergiftigd. Er worden maar weinig kinderen geboren doordat veel mannen en vrouwen onvruchtbaar zijn geworden.
    Om de mensheid te redden is er het Vruchtbaarheids-programma opgezet. Vruchtbare jongens en meiden worden naar een groot ruimteschip gestuurd om daar verder te worden getest of ze gezond zijn. Zodra blijkt dat zij gezond zijn worden ze naar een kolonie op de maan gestuurd om daar een gezin te stichten met een partner uitgezocht door het programma. Het is strikt verboden om seksuele handelingen met anderen te beoefenen.

    Vijf jaar na de ingang van het Vruchtbaarheids-programma is Anna één van de meiden die nog vruchtbaar is en kans heeft op een beter leven. Lukt het haar zich te binden met een man waar ze niet van houdt en zich aan te passen naar de normen en waarden op de maan?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    KLIK


    Mijn stories. Een One Shot aanvraag is ook leuk! xx